Pagina 1 van 1

ziggo administratieve chaos

Geplaatst: 27 jan 2010 11:04
door tollie48
Omschrijving klacht: Ik heb na mijn scheiding en verhuizing in mei 2008 de aansluiting @home nu Ziggo telefonisch opgezegd, hiervan heb ik een bevestiging via de mail gekregen. in augustus 2009 de eerste sommatie via incassobureau Bos om ong 277 euro te betalen wegens achterstallige betaling. Dit gaat over mijn oude woonadres waar ik inmiddels 1 1/2 jaar weg was. Nu moest ik maar aantonen dat ik mei 2008 heb opgezegd. Mijn bevestigingsmail kan ik niet meer tonen aangezien mijn computer gecrasht is.
Inmiddels heeft LAVG gerechtsdeurwaarders het stokje van Bos overgenomen.
Men reageert van LAVG niet op mijn mail. Heb inmiddels wel gebeld en ze zijn er mee bezig om de mail te beantwoorden via hun cliƫnt Ziggo.

Ik heb van de week Ziggo nog gebeld en gevraagd of ik /en wanneer ik, uitgeschreven was. Deze gaf in eerste instantie aan dec.2008 toen mei 2009 en later was het juni 2009.
Ze kon het niet goed zien.
Ik beloof Ziggo dat ik niet accepteer dat de administratieve chaos op mijn bordje geschoven word.
Nog even en dan ga ik Ziggo juridisch aansprakelijk stellen voor het ongemak, de beschuldigingen en de tijd die het me kost. Dan draaien we het gewoon om.
Ik ben Ziggo spuugzat!

Re: ziggo administratieve chaos

Geplaatst: 21 feb 2010 21:14
door Tolok
Dat klinkt bekend, zo zijn wij bezig geweest om wat eenvoudige adres gegevens van mijn schoonouders aan te passen.

wat daar al niet allemaal fout bij kan gaan :shock: