Solliciteren bij de V&D
Geplaatst: 29 jan 2010 10:47
Nu moet u eerst weten: ik ben nieuw in het moeten zoeken naar banen en solliciteren, maar is dit een normale procedure?
Een goede 2 weken geleden heb ik een online vacature ingevuld voor een tijdelijke baan bij de V&D in mijn regio.
Op de bevestiging in mijn emial na kreeg ik van de V&D zelf geen reacties.
Hierom besloot ik vorige week zelf contact met ze op te nemen en heb gebeld met het Klanten Contact Center (op het 020-nummer, niet het 0900) en ik moest vervolgens een contactformulier op de site invullen.
Deze werd, zo stond er in de email, doorgestuurd naar het desbetreffende filiaal.
Nu een week later, heb maar weer zelf gebeld en bij mijn 1e poging werd halverwege de verbinding verbroken. Ik opnieuw gebeld...en toen namen ze niet eens op. 10 minuten later gelukkig wel, maar deze dame kon mij niet helpen omdat haar collega die het volgens haar wel zou weten pas maandag er weer is.
Nu vraag ik u:
- de gesprekken houden ze aan de telefoon zeer kort, komt dat omdat ik het 020-nummer heb gedraaid? kunnen ze dat weten?
-zijn ze gewoon niet klantgericht bij de V&D?
-ligt het aan mij? mag ik binnen een week een reactie op een sollicitatie verwachten?
Misschien stel ik me aan en is dit een vrij normale gang van zaken, maar... het zit me niet lekker en als dit normaal is...
Een goede 2 weken geleden heb ik een online vacature ingevuld voor een tijdelijke baan bij de V&D in mijn regio.
Op de bevestiging in mijn emial na kreeg ik van de V&D zelf geen reacties.
Hierom besloot ik vorige week zelf contact met ze op te nemen en heb gebeld met het Klanten Contact Center (op het 020-nummer, niet het 0900) en ik moest vervolgens een contactformulier op de site invullen.
Deze werd, zo stond er in de email, doorgestuurd naar het desbetreffende filiaal.
Nu een week later, heb maar weer zelf gebeld en bij mijn 1e poging werd halverwege de verbinding verbroken. Ik opnieuw gebeld...en toen namen ze niet eens op. 10 minuten later gelukkig wel, maar deze dame kon mij niet helpen omdat haar collega die het volgens haar wel zou weten pas maandag er weer is.
Nu vraag ik u:
- de gesprekken houden ze aan de telefoon zeer kort, komt dat omdat ik het 020-nummer heb gedraaid? kunnen ze dat weten?
-zijn ze gewoon niet klantgericht bij de V&D?
-ligt het aan mij? mag ik binnen een week een reactie op een sollicitatie verwachten?
Misschien stel ik me aan en is dit een vrij normale gang van zaken, maar... het zit me niet lekker en als dit normaal is...