Pagina 1 van 1
Albert Heijn aanbieding
Geplaatst: 29 jan 2010 19:58
door riert
In week 1 wilde ik gebruikmaken van een aanbieding van AH. Helaas was het product nog niet aangekomen, probeer het morgen maar weer enz. Bij einde actie, na 4 bezoeken, een reclamecheque gevraagd. Bleek niet mogelijk daar het product niet behoorde tot het vaste assortiment (AH kiprollade). Twee weken later lag het product echter gewoon in de koeling. Bij klantenservice geen bevredigend antwoord en klantenservice hoofdkantoor aangeschreven. Een brief teruggekregen met dank en AH doet zijn voordeel met de klacht. Uiteindelijk zou brief doorgestuurd worden naar het betreffende filiaal waarna binnen 7 werkdagen contact opgenomen zou worden. Resultaat: geen contact geweest. Alleen veel ergenis door arrogante houding en geen bevredigende reactie van AH.
Conclusie: AH heeft leuke aanbiedingen maar komt deze niet na.
Re: Albert Heijn aanbieding
Geplaatst: 30 jan 2010 01:57
door witte angora
Hoeveel zou het je gescheeld hebben als je de aanbieding wél tegen de aanbiedingsprijs had kunnen krijgen?
Re: Albert Heijn aanbieding
Geplaatst: 30 jan 2010 12:50
door riert
Het gaat in dit geval meer om het principe. In het filiaal werd ik bij 4 bezoeken aan een lijntje gehouden, kreeg geen reclamecheque (iemand anders wel). Op het hoofdkantoor kreeg ik geen bevredigend/onjuist antwoord (door 3 verschillende personen behandeld), waarop teruggewezen naar het filiaal waar geen enkele reactie vandaan kwam. De klacht werd gewoon niet serieus behandeld terwijl dit wel een doelstelling is van AH.
Overigens was de aanbieding 2 rollades voor de prijs van 1: € 5,00.
Re: Albert Heijn aanbieding
Geplaatst: 31 jan 2010 22:23
door Menasor2002
Nou is heel simpel als je ah filiaal dat niet in zn basisassortiment heeft krijg je er geen reklamecheque voor logisch.
Als ze 2 weken later week 3 het wel in assoriment hebben dat kan in week 3 is er namelijk een mutatie geweest in assortiment kip waardoor waarschijnlijk de kiprollade nu wel tot het basisassortiement hoort in dit filiaal..
Dat kan gebeuren helaas en u werd niet aan lijntje gehouden elke dag is er levering echter was dat soms wat problematisch met die kiprollade dat u geen cheque krijgt naja dat antwoord heeft u al.
En iemand anders wel dat kan dus niet. Of die medewerkster wist niet dat het geen basisassortiment was dat gebeurd hie rook weleens met parttimers helaas.
Dus enige dat dan niet klopt is dat het filiaal geen contact meer gezocht heeft maargoed die kan er buiten excuus maken ook niks aan doen het was immers geen assortiment helaas pindakaas..
En we weten ook niet hoe u iets gevraagt/verteld heeft klanten zijn immers ook vaak nogal aso naar ons toe helaas (zeg niet dat u dat heeft gedaan even als voorbeeld) maar dat kunnne we niet zien vanaf hier maw 1 kant vh verhaal...
naja ze komen vast nog een keer in de aanbieding wees blij dat er eten is..
Re: Albert Heijn aanbieding
Geplaatst: 01 feb 2010 07:01
door elmo43
Ik weet van 1 filiaal van AH, waar door de filiaalchef heel wat personeel de laan zijn uit gestuurd wegens oa het niet correct omgaan met de klanten.
Zoals als je het zelf niet weet dit na te vragen bij de chef of collega die dit wel weet, en niet door de klant te zeggen nee u krijgt geen cheque.
Er had ook verteld kunnen worden dat zij het niet in hun assortiment hebben, en dat er ook geen mogelijkheid is voor de cheque.
Vaak is ook nog zo, een klant is koning, en dan ligt het aan de filiaalmanager hoe dit zijn personeel bij te brengen. En als hij dan eigenlijk net zo is als zijn personeel veranderd er weinig.
Maar er zijn uitzonderingen qua filiaalmanagers die hier wel duidelijk in zijn, en dat maakt een filiaal wel prettiger met leuk en vrolijk personeel.
Re: Albert Heijn aanbieding
Geplaatst: 01 feb 2010 10:11
door riert
Beste menasoor 2002,
In mijn laatste reactie naar AH klantenservice heb ik uw reactie meegenomen als voorbeeld hoe een manager van een winkel naar een klant kan reageren. Leuk hoe u het opneemt voor AH en mij wel uitleg geeft hoe de gang van zaken kon zijn.
Elmo 43, ook ik vind het disfunctioneren van de manager in de betreffende winkel betreurenswaardig daar hij/zij een voorbeeld dient te zijn voor het verdere personeel.
Re: Albert Heijn aanbieding
Geplaatst: 17 feb 2010 09:57
door mvanham
Het is inderdaad heel storend als je bijna elke dag gezegd wordt dat het product morgen komt...of "maandag wordt het geleverd" en het er dan vervolgens toch niet is.
Ik heb dit bij een andere supermarkt 4 weken lang gehad. Dit ging om een gratis product, wat ik met een bon kon krijgen. Uiteindelijk had ik al 2 bonnen en na 6 weken hadden ze het product wel, toen heb ik er maar gelijk 2 meegenomen.
Maar in dit geval van de AH was een uitleg wel prettig geweest. Dan had riert zich ook niet hoeven ergeren en/of ongelijk behandeld hoeven voelen.