Vodafone Online winkel
Geplaatst: 03 feb 2010 14:01
Op dinsdag 22 december 2009 is mijn abonnement bij Vodafone verlengd, en ik heb om een Nokia N97 gevraagd, die zou 04 januari 2010 worden geleverd in verband met de feestdagen.
Ik wachten en wachten op 06 januari heb ik weer contact gehad met de online winkel en die vertelden me dat het toestel weer naar Vodafone was gegaan omdat ze het naar het postbusnummer hadden gestuurd en TNT levert niet aan een postbusnummer.
De telefoon zou meteen weer worden verzonden en hij had handmatig het goede adres nu neer gezet in hun computer.
Dinsdag 12 januari heb ik maar weer eens Vodafone gebeld en die vertelden me dat ik aan het einde van de week het toestel in huis moest hebben.
Vrijdag 15 januari belde ik weer met Vodafone en die zeiden me dat het toestel net die ochtend de deur uit was gegaan en nu naar het goede adres.
Helemaal blij keek ik mijn mail na en zag tot mijn verbazing dat het toestel weer naar het postbusnummer was gegaan en een barcode van TNT erbij, ik op de link geklikt en de barcode was bij TNT niet bekend !! En een vriend van mij die bij TNT werkt heeft op ons adres gereden 16 januari en 18 januari en die heeft geen pakket voor mij gehad en TNT mailde me dat op mijn adres nooit een nokia in het sorteersysteem heeft gezeten. De medewerker van Vodafone blijft volhouden dat het toestel naar het juiste adres toe is gestuurd.
Weer Vodafone gebeld de maandag 18 januari en de mevrouw zei tegen me dat ik het toestel die dag binnen moest hebben en als ik het niet had zou ze er spoed achter gaan zetten, ze zou me rond 17 uur bellen om te vragen of ik hem al had.
Ik kreeg natuurlijk geen telefoontje van de medewerkster en heb dinsdag 19 januari zelf maar weer gebeld, de vrouw (andere) zei me dat ze geen nokia n97 hadden en ze kwamen 28 januari weer binnen dan zou er 1 naar mij toe komen.
Ik was niet blij met het antwoord en belde terug, nu kreeg ik een jongen die zei dat er genoeg Nokia's waren en dat ik de barcode moest geven van TNT.
De verbinding werd verbroken en ik belde weer terug, de telefoon was nu in het vermissingstraject terecht gekomen en dat ging zeker nog 5 dagen duren.
Woensdag 20 januari weer met Vodafone gebeld en het ging zeker nog 3 weken duren, donderdag weer gebeld want ik wil antwoorden en dat ging zeker nog 2 weken duren, want het toestel was nog niet gevonden, er werd weer een vermissingstraject opgestart en ik moest zaterdag maar even terug bellen.
Zaterdag werd me verteld dat ik maandag maar even terug moest bellen, maandag werd me verteld dat ik dinsdag maar even terug moest bellen en toen was ik het helemaal zat en heb om een jongen gevraagd die de eerste vermissingstraject op had gezet en hij zou me terug bellen, ik geloofde het natuurlijk niet meer maar werd wel netjes terug gebeld door deze medewerker, hij zou nu mijn persoonlijk adviseur zijn en me elke dag op de hoogte houden over het toestel.
Dinsdag 26 januari niks van hem gehoord en woensdag 27 januari maar es met hem gemaild eerst gevraagd hoe het ermee stond en toen ik na 7 uur nog geen antwoord had ben ik gaan dreigen met andere stappen en hem een paar links erbij gedaan en toen antwoordde hij ineens wel en binnen een kwartier, hij kon zich mijn frustratie begrijpen, maar niks doen bla bla en dezelfde beloftes als de vorige keer kreeg ik te horen.
Donderdag 28 januari heb ik hem weer een e-mail gestuurd dat er nieuwe Nokia's waren binnen gekomen en of er ook 1 voor mij bij zat maar geen antwoord natuurlijk, wel een lees bevestiging gekregen.
Vrijdag 29 januari weer met Vodafone gebeld en de situatie nog eens uitgelegd en ze had een her levering aangevraagd, vandaag woensdag 3 februari ondertussen al een maand na de eerste levering maar weer eens gebeld en ik kreeg nu te horen dat er op 15 februari meer duidelijkheid was over mijn telefoon en dat er dan een her levering word aangevraagd ik zei die is vrijdag al aangevraagd zegt de medewerker mevrouw dit gesprek gaat nergens heen ik kan u niet helpen hiermee nog een fijne dag en de verbinding werd verbroken...
Nu vraag ik me af mag dit zomaar ?
Wat kan ik hier tegen doen ?
Ik baal als een stekker en betaal het abonnement al wel en wil dus nu ook zo snel mogelijk mijn toestel hebben !
En ik vraag me af of er meer mensen zijn met deze problemen/aanvaringen met Vodafone online winkel/klantenservice.
Ik wachten en wachten op 06 januari heb ik weer contact gehad met de online winkel en die vertelden me dat het toestel weer naar Vodafone was gegaan omdat ze het naar het postbusnummer hadden gestuurd en TNT levert niet aan een postbusnummer.
De telefoon zou meteen weer worden verzonden en hij had handmatig het goede adres nu neer gezet in hun computer.
Dinsdag 12 januari heb ik maar weer eens Vodafone gebeld en die vertelden me dat ik aan het einde van de week het toestel in huis moest hebben.
Vrijdag 15 januari belde ik weer met Vodafone en die zeiden me dat het toestel net die ochtend de deur uit was gegaan en nu naar het goede adres.
Helemaal blij keek ik mijn mail na en zag tot mijn verbazing dat het toestel weer naar het postbusnummer was gegaan en een barcode van TNT erbij, ik op de link geklikt en de barcode was bij TNT niet bekend !! En een vriend van mij die bij TNT werkt heeft op ons adres gereden 16 januari en 18 januari en die heeft geen pakket voor mij gehad en TNT mailde me dat op mijn adres nooit een nokia in het sorteersysteem heeft gezeten. De medewerker van Vodafone blijft volhouden dat het toestel naar het juiste adres toe is gestuurd.
Weer Vodafone gebeld de maandag 18 januari en de mevrouw zei tegen me dat ik het toestel die dag binnen moest hebben en als ik het niet had zou ze er spoed achter gaan zetten, ze zou me rond 17 uur bellen om te vragen of ik hem al had.
Ik kreeg natuurlijk geen telefoontje van de medewerkster en heb dinsdag 19 januari zelf maar weer gebeld, de vrouw (andere) zei me dat ze geen nokia n97 hadden en ze kwamen 28 januari weer binnen dan zou er 1 naar mij toe komen.
Ik was niet blij met het antwoord en belde terug, nu kreeg ik een jongen die zei dat er genoeg Nokia's waren en dat ik de barcode moest geven van TNT.
De verbinding werd verbroken en ik belde weer terug, de telefoon was nu in het vermissingstraject terecht gekomen en dat ging zeker nog 5 dagen duren.
Woensdag 20 januari weer met Vodafone gebeld en het ging zeker nog 3 weken duren, donderdag weer gebeld want ik wil antwoorden en dat ging zeker nog 2 weken duren, want het toestel was nog niet gevonden, er werd weer een vermissingstraject opgestart en ik moest zaterdag maar even terug bellen.
Zaterdag werd me verteld dat ik maandag maar even terug moest bellen, maandag werd me verteld dat ik dinsdag maar even terug moest bellen en toen was ik het helemaal zat en heb om een jongen gevraagd die de eerste vermissingstraject op had gezet en hij zou me terug bellen, ik geloofde het natuurlijk niet meer maar werd wel netjes terug gebeld door deze medewerker, hij zou nu mijn persoonlijk adviseur zijn en me elke dag op de hoogte houden over het toestel.
Dinsdag 26 januari niks van hem gehoord en woensdag 27 januari maar es met hem gemaild eerst gevraagd hoe het ermee stond en toen ik na 7 uur nog geen antwoord had ben ik gaan dreigen met andere stappen en hem een paar links erbij gedaan en toen antwoordde hij ineens wel en binnen een kwartier, hij kon zich mijn frustratie begrijpen, maar niks doen bla bla en dezelfde beloftes als de vorige keer kreeg ik te horen.
Donderdag 28 januari heb ik hem weer een e-mail gestuurd dat er nieuwe Nokia's waren binnen gekomen en of er ook 1 voor mij bij zat maar geen antwoord natuurlijk, wel een lees bevestiging gekregen.
Vrijdag 29 januari weer met Vodafone gebeld en de situatie nog eens uitgelegd en ze had een her levering aangevraagd, vandaag woensdag 3 februari ondertussen al een maand na de eerste levering maar weer eens gebeld en ik kreeg nu te horen dat er op 15 februari meer duidelijkheid was over mijn telefoon en dat er dan een her levering word aangevraagd ik zei die is vrijdag al aangevraagd zegt de medewerker mevrouw dit gesprek gaat nergens heen ik kan u niet helpen hiermee nog een fijne dag en de verbinding werd verbroken...
Nu vraag ik me af mag dit zomaar ?
Wat kan ik hier tegen doen ?
Ik baal als een stekker en betaal het abonnement al wel en wil dus nu ook zo snel mogelijk mijn toestel hebben !
En ik vraag me af of er meer mensen zijn met deze problemen/aanvaringen met Vodafone online winkel/klantenservice.