LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruitvat en printeraanbod Canon

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
EagleOne2002

Kruitvat en printeraanbod Canon

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

9 Dagen geleden een printer uit de actie van Kruitvat gekocht, deze trekt het papier met het nemen van papier krom en werkt dus niet na behoren.
Gebeld met de Firma Canon en het probleem voorgelegt, men zegt echter doodleuk dat je maar meteen moet controleren.
Je kunt hem tevens opsturen op eigen kosten en dan kijken we hem wel na.
Gebeld met Kruitvat, waar overigens een verkeerd nummer op hun pagina staat, maar met wat zoek werk kom je er toch wel.
hun antwoord.
We hebben deze niet meer op vooraad en kunnen dus niet omruilen!
Je kunt hem opsturen en de rekening inleveren bij ons filliaal.
Dit is niet de juiste manier van zaken, we hebben een printer gekocht bij het kruitvat, en hebben met hun zaken gedaan.
Dus willen we ook de garantie via hun laten lopen, en is het hun verantwoording dat dat kreng het doet.
Je kijkt immers bewust naar een goedkoop product en dan sta je niet te wachten op nog eens extra kosten.
Hoe dan ook, koop niets bij Canon, want service kennen ze niet en klantvriendelijkheid al helemaal niet
Vervolgens wil je Canon een email schrijven maar dan moet je wel eerst registreren bij hun.
Nou dit is te gek voor woorden.

Groetjes

stofzuigertje

Re: Kruitvat en printeraanbod Canon

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik zou deze nooit kopen omdat ik eerst op de navul pagina kijk hoeveel inkt er in ging en dit is zo weinig dus daarom moeten ze wel stunten bij Kruidvat om deze kwijt te raken.

gramsbergen

Ongelezen bericht door gramsbergen »

De Kaukasus-regio, een gebied waarin een groot aantal verschillende volkeren woont, is een kruitvat dat elk moment kan ontploffen. Het is een kruispunt van culturen, godsdiensten en talen, en dat heeft in het verleden al vaak tot botsingen geleid.
Ik neem aan dat de printer nog heel is :D

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Kruitvat?? Koop je daar geen shampoo en tampons en dat soort drogisterijspullen?
Leren we het nou nooit? :?:

VanTels

Ongelezen bericht door VanTels »

Hoe dan ook, koop niets bij Canon
U heeft hem niet bij Canon gekocht maar bij de kruidvat.
Ik vind het wel een redelijke oplossing van het kruidvat.
Als hun u de verzendkosten terug willen betalen lijkt me dat meer dan redelijk.....van een winkel als het kruidvat had u toch geen betere service verwacht?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Persoonlijk denk ik ook dat de geboden oplossing de enige is - opsturen naar canon die hem nakijken, verzendkosten declareren bij Kruitvat.
Je kijkt immers bewust naar een goedkoop product en dan sta je niet te wachten op nog eens extra kosten
Goedkoop is duurkoop, leren we het nu nooit? De geboden oplossing kost geen sou extra, dus wat wil je nou verder?

Je hebt volgens mij gewoon een overjarig model gekocht waar Canon nog een aantal van had staan, er is een ander typenummer op geplakt, het ding is tegen materiaalkosten aan Kruitvat verkocht, en dat is het. Voila, goedkope printer bij een drogist die eigendom is van iets dat in China gevestigd is.

Houd volgende keer de Mediamarkt blaadjes in de gaten, zogauw er ergens een nieuw model van komt: sprint naar de winkel en probeer een overjarig model met een fikse korting te krijgen. Heb je precies hetzelfde, maar dan van een bedrijf dat de service kan verlenen die je nodig hebt.

Rickyman

Ongelezen bericht door Rickyman »

Beste Eagle One
U schrijft letterlijk
Dit is niet de juiste manier van zaken, we hebben een printer gekocht bij het kruitvat, en hebben met hun zaken gedaan.
Dus willen we ook de garantie via hun laten lopen,

Maar u zegt als eerste ook Gebeld met de Firma Canon en het probleem voorgelegt Dus eerst gaat u Canon bellen, dan het kruitvat en als het niet gaat zoals u wenst ligt het aan Canon.......

Heeft Canon u geen voorstel gedaan tijdens uw telefonische klacht om er ook paracetamol bij te kopen, of als goedmakertje een lekkere bodylotion.
Printers koop je nu eenmaal bij de pc boer en niet bij de drogist. Maar je kan zeggen wat je wilt Kruitvat blijkt dus Steeds verrassend en altijd voordelig.
Rickyman

Gesloten