LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vd Wilt wonen Rotterdam

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Juliette
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 nov 2009 07:55

vd Wilt wonen Rotterdam

Ongelezen bericht door Juliette »

Afgelopen september bestelden wij een massief eiken tafel bij Baalbergen in Leiderdorp. Helaas kwamen we erachter dat Baalbergen in oktober failliet was gegaan.
We zijn gebeld door vd Wilt wonen, die had de orders etc overgenomen. We konden de tafel onder dezelfde voorwaarden door hen geleverd laten worden. Ook de aanbetaling namen ze over.
Vanochtend was het dan zover, ze zouden om half 8 de tafel komen brengen. Goed, ze waren er iets later omdat ze niet fatsoenlijk konden parkeren in onze straat, maar alles was prima. Door alles wat ik hier op het forum gelezen heb, was ik erg sceptisch, maar de tafel is precies zoals we besteld hebben, hij was heel en op tijd. Ze hebben de tafel in elkaar gezet en de troep weer meegenomen en pas daarna heb ik betaald.
Gewoon een succes dus!

Dat wilde ik even kwijt, dat het dus ook allemaal prima kan gaan. (nu wachten we nog op onze stoelen, die hadden we bij iSassi besteld, ook failliet en vlak voor kerst nieuwe besteld bij Colijn in Leiden, met levertijd van 6-8 weken, dus ik heb goede hoop dat ook dat goedkomt)

Juliette

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: vd Wilt wonen Rotterdam

Ongelezen bericht door crazyme »

Heerlijk om positieve berichten te lezen.

Gesloten