Help poppeliers oosterhout wat te doen???
Geplaatst: 04 feb 2010 18:47
Nou waar zal ik me verhaal beginnen laat we zeggen bij het begin.
Mijn vriend en ik zijn op 23 oktober 2009 opzoek gegaan naar een bankstel omdat wij gingen samen wonen.
Uiteindelijk een juiste bank gevonden wat nl niet mee valt omdat mijn vriend boven de 2.00 meter komt en dus een hoog bankstel nodig heeft.
Dus wij bij poppeliers een mooi bankstel gevonden en ook nog in de style die we graag wilden.
Het eerste was al dat de bank zoals die daar stond niet de kleur had en wij graag een effe zwarte stof wilden, kwam er even een meerprijs op waar je u tegen zegt maar goed het was niet anders. ( stond nl een mooie set prijs bij maar ja je kent het )
wilde eerst zon stomme fiets erbij geven waar zowel ik als mijn vriend niks aan heeft omdat het voor ons net kinder fietsjes zijn. maar om het wat mooier te maken.
Dus uiteindelijk hebben we er volgens ons wel een redelijke prijs van kunnen laten maken met flinke korting want anders deden we het niet.
Nu hadden wij aan de verkoper gevraagd of het mogelijk was om de bank nog voor de kerst klaar te krijgen, hij gaf aan dat hij het ons niet kon garanderen maar zou zijn best doen.
Wij eind november gebeld en ze gaven aan dat de bank in productie was maar we konden tijdelijk wel een leenbank krijgen nou ja alles beter dan op kratten zitten.
Mijn vriend een week voor kerst gebeld met het hoofdkantoor om te vragen hoe ver de bank was, waar ze ons mee gaven de bank zal volgende week geleverd worden maar we bellen u nog op welke dag.
Wij de week afgewacht en 2 dagen voor de kerst gebeld om te vragen voor de leverdatum, toen kregen we te horen dat de leverancier niet reed ivm de gladheid.
Goed konden we wel inkomen dus wachten we wel af tot het nieuwe jaar.
Dus wij 1e week nieuwjaar gebeld naar het hoofdkantoor, kregen we eerst te horen u staat niet in het systeem maar we zoeken het even uit en we bellen u binnen 2 dagen terug.
Nou het werd ook werkelijk 2 dagen einde van de dag.
We kregen toen te horen dat de stof net binnen was bij de leverancier dus we konden de bank 2e of 3e week van februari verwachten.
Ja daar liet ik het niet bij zitten dus ik gebeld met de verkoper die zou er voor mij achter aan gaan en zou mij terug bellen'.
Hij mij netjes terug gebeld maar met de mededeling dat de stof nog geleverd moest worden maar wel binnen is.
En de bank idd in de 2e of 3e week geleverd zou worden.
Ik aangegeven dat ze ons in eerste instantie gemeld hadden dat de bank al klaar zou zijn en daarna de stof bij de levernacier was en nu nog geleverd moest worden.
Ja dan krijg je het verhaal maar ja op het hoofdkantoor kunnen ze niet alles zien, en in de computer was ook niet te zien dat wij al eerder gebeld hadden met de vraag wanneer de bank geleverd werd en omdat wij ook de naam niet van de persoon die we gesproken hadden kunnen we verder niks doen, want anders hadden ze wel even de banden afgeluisterd met de opnames die gemaakt worden als je belt. ( wat ik overigens wel vreemd vind omdat dit volgens mij altijd aan het begin van een gesprek gemeld moet worden ivm privicy? )
Maar we kregen wel een vlekkenbehandeling gratis ivm het lange wachten want een korting kon er niet meer gegeven worden omdat we al veel korting gehad hadden.
Nu heb vandaag 4 februari weer gebeld met het hoofdkantoor om te vragen wat de status is van de bank, word mij door dat vrouwtje verteld dat 1e leverdatum er wel in vermeld stond van 2e week januari wat ik dan ook erg vreemd vind maar niet de nieuwe leverdatum maar ze moest dat even navragen maar zou wel binnen 3 werkdagen contact met ons op laten nemen.
Alleen het vreemde is dat de verkoper iom werkplaats of iets heeft afgesproken dat de uiterlijke leverdatum 15 februari is. Terwijl dat al bijna over een week is.
Ik heb dit mogen noteren maar ben bang dat we dan de bank nog niet hebben maar kunnen we daar iets mee?
Ik begin al die smoesjes ed echt beu te worden en eigenlijk wil ik heel die bank niet meer maar ja we zitten nog aan een bepaald termijn vast en dat is geloof ik binnen de 4 maanden leveren anders kan je het niet kosteloos annuleren.
Weet iemand iets dat ons misschien kan helpen want dit is echt niet leuk meer.
Mijn vriend en ik zijn op 23 oktober 2009 opzoek gegaan naar een bankstel omdat wij gingen samen wonen.
Uiteindelijk een juiste bank gevonden wat nl niet mee valt omdat mijn vriend boven de 2.00 meter komt en dus een hoog bankstel nodig heeft.
Dus wij bij poppeliers een mooi bankstel gevonden en ook nog in de style die we graag wilden.
Het eerste was al dat de bank zoals die daar stond niet de kleur had en wij graag een effe zwarte stof wilden, kwam er even een meerprijs op waar je u tegen zegt maar goed het was niet anders. ( stond nl een mooie set prijs bij maar ja je kent het )
wilde eerst zon stomme fiets erbij geven waar zowel ik als mijn vriend niks aan heeft omdat het voor ons net kinder fietsjes zijn. maar om het wat mooier te maken.
Dus uiteindelijk hebben we er volgens ons wel een redelijke prijs van kunnen laten maken met flinke korting want anders deden we het niet.
Nu hadden wij aan de verkoper gevraagd of het mogelijk was om de bank nog voor de kerst klaar te krijgen, hij gaf aan dat hij het ons niet kon garanderen maar zou zijn best doen.
Wij eind november gebeld en ze gaven aan dat de bank in productie was maar we konden tijdelijk wel een leenbank krijgen nou ja alles beter dan op kratten zitten.
Mijn vriend een week voor kerst gebeld met het hoofdkantoor om te vragen hoe ver de bank was, waar ze ons mee gaven de bank zal volgende week geleverd worden maar we bellen u nog op welke dag.
Wij de week afgewacht en 2 dagen voor de kerst gebeld om te vragen voor de leverdatum, toen kregen we te horen dat de leverancier niet reed ivm de gladheid.
Goed konden we wel inkomen dus wachten we wel af tot het nieuwe jaar.
Dus wij 1e week nieuwjaar gebeld naar het hoofdkantoor, kregen we eerst te horen u staat niet in het systeem maar we zoeken het even uit en we bellen u binnen 2 dagen terug.
Nou het werd ook werkelijk 2 dagen einde van de dag.
We kregen toen te horen dat de stof net binnen was bij de leverancier dus we konden de bank 2e of 3e week van februari verwachten.
Ja daar liet ik het niet bij zitten dus ik gebeld met de verkoper die zou er voor mij achter aan gaan en zou mij terug bellen'.
Hij mij netjes terug gebeld maar met de mededeling dat de stof nog geleverd moest worden maar wel binnen is.
En de bank idd in de 2e of 3e week geleverd zou worden.
Ik aangegeven dat ze ons in eerste instantie gemeld hadden dat de bank al klaar zou zijn en daarna de stof bij de levernacier was en nu nog geleverd moest worden.
Ja dan krijg je het verhaal maar ja op het hoofdkantoor kunnen ze niet alles zien, en in de computer was ook niet te zien dat wij al eerder gebeld hadden met de vraag wanneer de bank geleverd werd en omdat wij ook de naam niet van de persoon die we gesproken hadden kunnen we verder niks doen, want anders hadden ze wel even de banden afgeluisterd met de opnames die gemaakt worden als je belt. ( wat ik overigens wel vreemd vind omdat dit volgens mij altijd aan het begin van een gesprek gemeld moet worden ivm privicy? )
Maar we kregen wel een vlekkenbehandeling gratis ivm het lange wachten want een korting kon er niet meer gegeven worden omdat we al veel korting gehad hadden.
Nu heb vandaag 4 februari weer gebeld met het hoofdkantoor om te vragen wat de status is van de bank, word mij door dat vrouwtje verteld dat 1e leverdatum er wel in vermeld stond van 2e week januari wat ik dan ook erg vreemd vind maar niet de nieuwe leverdatum maar ze moest dat even navragen maar zou wel binnen 3 werkdagen contact met ons op laten nemen.
Alleen het vreemde is dat de verkoper iom werkplaats of iets heeft afgesproken dat de uiterlijke leverdatum 15 februari is. Terwijl dat al bijna over een week is.
Ik heb dit mogen noteren maar ben bang dat we dan de bank nog niet hebben maar kunnen we daar iets mee?
Ik begin al die smoesjes ed echt beu te worden en eigenlijk wil ik heel die bank niet meer maar ja we zitten nog aan een bepaald termijn vast en dat is geloof ik binnen de 4 maanden leveren anders kan je het niet kosteloos annuleren.
Weet iemand iets dat ons misschien kan helpen want dit is echt niet leuk meer.