herinnering gekregen en wehkamp gewaarschuwd
Geplaatst: 06 feb 2010 10:02
Afgelopen donderdag kreeg ik een herinnering binnen van de wehkamp. er stond een voormij onbekend bedrag op dus ik ben gaan uitzoeken waar het bedrag aan ligt en waar de fout zit.Conclusie: de wehkamp zelf.
Het volgende verhaal is aansluitend op het bovenstaande getypte waarheid: ik bestelde in december een regenpak (twee lossen onderdelen waaronder een broek en een jas maar wel samen bestelt en dus met 1 keer verzendkosten)
Eenmaal ontvangen bleek de jas een kindermaat te zijn dus ik bellen naar de klantenservice en dit vertelt en met hun zo afgesproken dat ik een andere maat omruilt en de kindermaat jas op de afspraak mee geeft als de leverancier de juiste regenjas komt brengen. Goed accoord. op de dag van het leveren krijg ik een sms (ik typ de sms dat ik nog heb even over:)"geachte klant, door een storing zal uw bezorging niet vanavond,maar vanmiddag aangeboden worden.De extra toeslag word gecorrigeerd onze excuses, wehkamp".die middag ben ik niet thuis en kan ik de kinder regenjas niet mee geven en bij thuiskomst van werk wat voorspelbaar is het omruil product al door de brievenbus gedeponeerd.Dus ik denkt ik doe niet moeilijk dan maar naar een dhl punt en terug sturen die hap met een bewijs netjes bewaard. Daar blijft het niet bij want nog in december krijg ik nogmaals een sms "geachte klant door, een storing zal uw bezorging niet vandaag maar morgen geleverd worden"...Ik denk ik heb niks bestelt en even kijken op de site, en ja inderdaad er staat geen bestelling...toch maar even bellen naar de klantenservice en daar leg ik uit wat daar gebeurt en daar word gereageerd van "wat wilt u nou eigenlijk"wat dacht je van duidelijkheid en ik wil niet dat een product wat ik niet heb bestelt alsnog ontvangen.Met een "excuses voor het ongemak" heb ik maar het gesprek bëindigd want daar komt toch verder niks zinnigs uit.
De herinnering dat ik eerst via email kreeg maar die negeerde met de gedachte van "kijk eerst maar naar jezelf" is dus een product met verzend kosten.Ik ga emailen met alles er op en er aan wat hierboven staat vermeld. Dan krijg ik op 05-02-2010,13:57 een email "Hartelijk dank voor uw e-mail.We hebben de verzendkosten van 5.95 in mindering gebracht op uw rekening". Daar laat ik het niet bij en gaat nog een inhoudelijke klachtmail sturen met weer het zelfde verhaal en dat er een nu een duidelijke oplossing moet komen anders is het afgelopen en zend ik de bestelling(wat ik net heb ontvangen) wat ik net voor dit gelazer had gedaan gewoon terug dan krijg ik een email met een vragen lijst en gaan zij onderzoeken wat er gaande is. Dit loopt nogsteeds want ik heb gisteren avond (05-02-2010) de lijst met vragen beantwoord opgestuurd naar zwolle. De laatste product dat bestelt is als deze product is wat ik heb bestelt ga ik deze netjes afhandelen en wachten op een antwoord van wehkamp en als dit onjuist is is het helemaal afgelopen wat mij betreft. Ik vermoed dat die kinder-regenjas is binnen gekomen en niet is geregistreerd als ontvangen en dat zij nu mij laten betalen voor dit plus verzendkosten (gezien uit de herinnering) omdat zij dit niet retour hebben ontvangen administratief gezien. In de bestellijst staat vermeld twee regenjassen en een regenboek vermeld vandaar mijn bijna kloppende vermoede.
Het volgende verhaal is aansluitend op het bovenstaande getypte waarheid: ik bestelde in december een regenpak (twee lossen onderdelen waaronder een broek en een jas maar wel samen bestelt en dus met 1 keer verzendkosten)
Eenmaal ontvangen bleek de jas een kindermaat te zijn dus ik bellen naar de klantenservice en dit vertelt en met hun zo afgesproken dat ik een andere maat omruilt en de kindermaat jas op de afspraak mee geeft als de leverancier de juiste regenjas komt brengen. Goed accoord. op de dag van het leveren krijg ik een sms (ik typ de sms dat ik nog heb even over:)"geachte klant, door een storing zal uw bezorging niet vanavond,maar vanmiddag aangeboden worden.De extra toeslag word gecorrigeerd onze excuses, wehkamp".die middag ben ik niet thuis en kan ik de kinder regenjas niet mee geven en bij thuiskomst van werk wat voorspelbaar is het omruil product al door de brievenbus gedeponeerd.Dus ik denkt ik doe niet moeilijk dan maar naar een dhl punt en terug sturen die hap met een bewijs netjes bewaard. Daar blijft het niet bij want nog in december krijg ik nogmaals een sms "geachte klant door, een storing zal uw bezorging niet vandaag maar morgen geleverd worden"...Ik denk ik heb niks bestelt en even kijken op de site, en ja inderdaad er staat geen bestelling...toch maar even bellen naar de klantenservice en daar leg ik uit wat daar gebeurt en daar word gereageerd van "wat wilt u nou eigenlijk"wat dacht je van duidelijkheid en ik wil niet dat een product wat ik niet heb bestelt alsnog ontvangen.Met een "excuses voor het ongemak" heb ik maar het gesprek bëindigd want daar komt toch verder niks zinnigs uit.
De herinnering dat ik eerst via email kreeg maar die negeerde met de gedachte van "kijk eerst maar naar jezelf" is dus een product met verzend kosten.Ik ga emailen met alles er op en er aan wat hierboven staat vermeld. Dan krijg ik op 05-02-2010,13:57 een email "Hartelijk dank voor uw e-mail.We hebben de verzendkosten van 5.95 in mindering gebracht op uw rekening". Daar laat ik het niet bij en gaat nog een inhoudelijke klachtmail sturen met weer het zelfde verhaal en dat er een nu een duidelijke oplossing moet komen anders is het afgelopen en zend ik de bestelling(wat ik net heb ontvangen) wat ik net voor dit gelazer had gedaan gewoon terug dan krijg ik een email met een vragen lijst en gaan zij onderzoeken wat er gaande is. Dit loopt nogsteeds want ik heb gisteren avond (05-02-2010) de lijst met vragen beantwoord opgestuurd naar zwolle. De laatste product dat bestelt is als deze product is wat ik heb bestelt ga ik deze netjes afhandelen en wachten op een antwoord van wehkamp en als dit onjuist is is het helemaal afgelopen wat mij betreft. Ik vermoed dat die kinder-regenjas is binnen gekomen en niet is geregistreerd als ontvangen en dat zij nu mij laten betalen voor dit plus verzendkosten (gezien uit de herinnering) omdat zij dit niet retour hebben ontvangen administratief gezien. In de bestellijst staat vermeld twee regenjassen en een regenboek vermeld vandaar mijn bijna kloppende vermoede.