Glasvezel internet by KPN bestellen en weg is je vaste lijn.
Geplaatst: 08 feb 2010 20:36
Onlangs bestelde ik een glasvezellijn bij KPN voor internet. Sedert de glasvezelaansluiting ben ik mijn vaste lijn kwijt zonder dat ik die had opgezegd. Dat hebben ze bij KPN maar zelf bedacht blijkt nu.
Nu ben ik al 2 weken bezig om mijn lijn terug te krijgen. Ik en mijn bedrijf zijn nu al 2 weken telefonisch niet bereikbaar en de beveiliging naar de meldkamer werkt nu dan ook niet. Al 10 uur telefoneren met KPN en zo'n 8 managers verder. Het schijnt maar niet te lukken om mijn lijn weer in de lucht te krijgen. De ene manager verwijst naar de ander. KNP vaste telefonie verwijst naar KPN glasvezel en visa versa.
Leuker kunnen we het niet maken... of is dat van een andere club.
KPN doet in elk geval niet wat ze moeten doen. En dat is service leveren.
Oh ja, ze vergeten niet de facturen te sturen voor een aansluiting die ik niet meer heb.
Nu ben ik al 2 weken bezig om mijn lijn terug te krijgen. Ik en mijn bedrijf zijn nu al 2 weken telefonisch niet bereikbaar en de beveiliging naar de meldkamer werkt nu dan ook niet. Al 10 uur telefoneren met KPN en zo'n 8 managers verder. Het schijnt maar niet te lukken om mijn lijn weer in de lucht te krijgen. De ene manager verwijst naar de ander. KNP vaste telefonie verwijst naar KPN glasvezel en visa versa.
Leuker kunnen we het niet maken... of is dat van een andere club.
KPN doet in elk geval niet wat ze moeten doen. En dat is service leveren.
Oh ja, ze vergeten niet de facturen te sturen voor een aansluiting die ik niet meer heb.