Eneco klantenservice begrijpt niets na overstap concurent
Geplaatst: 09 feb 2010 19:41
Wie heeft ook ervaring met de onkunde van Eneco en het express niet willen begrijpen van je klacht als je overstapt naar hun concurent.
Per 1 jan 2010 verviel mijn 3jarig gas contract en ben ook per deze datum overgestapt naar Anode.
Nu wil ik een jaar afrekening maar Eneco weigert dit te doen en door hun trage klanten service snappen ze echt helemaal niets.
Toen ik belde zie de Eneco dat ik helemaal niet overgestapt was maar ik heb bevestiging van de netbeheerder en we zijn nu al weer 6 weken verder en tot mijn verbazing krijg ik een mail van Eneco dat mijn termijn bedrag verhoogd wordt omdat ze gezien hebben dat ik geen transport en levering kosten betaal per 1 jan voor mijn gas. Nee lekker dom want ik heb geen gas levering meer en bij Anode betaal ik dit omdat per Oktober 2009 een afspraak is gemaakt dat dit inclusief mag.
Ik heb nu twee maal gebeld en 3 keer een mail gestuurd maar helaas blijft Eneco een log bedrijf met een onprofesioneel klantenservice en helaas is dit niet de eerste keer dat ik met Eneco een dergelijke ervaring heb.
1 ding weet ik nu wel zeker de eletra die ik afneem via Eneco zal ook heel snel tot het verleden gaan behoren zodat ik geen rode stuiver meer hoef uit te geven aan dit bedrijf.
Ik ben ook benieuw of er nog meer mensen zijn die deze ervaring heeft met overstappen.
Groet
Dhr E Breij.
\
Per 1 jan 2010 verviel mijn 3jarig gas contract en ben ook per deze datum overgestapt naar Anode.
Nu wil ik een jaar afrekening maar Eneco weigert dit te doen en door hun trage klanten service snappen ze echt helemaal niets.
Toen ik belde zie de Eneco dat ik helemaal niet overgestapt was maar ik heb bevestiging van de netbeheerder en we zijn nu al weer 6 weken verder en tot mijn verbazing krijg ik een mail van Eneco dat mijn termijn bedrag verhoogd wordt omdat ze gezien hebben dat ik geen transport en levering kosten betaal per 1 jan voor mijn gas. Nee lekker dom want ik heb geen gas levering meer en bij Anode betaal ik dit omdat per Oktober 2009 een afspraak is gemaakt dat dit inclusief mag.
Ik heb nu twee maal gebeld en 3 keer een mail gestuurd maar helaas blijft Eneco een log bedrijf met een onprofesioneel klantenservice en helaas is dit niet de eerste keer dat ik met Eneco een dergelijke ervaring heb.
1 ding weet ik nu wel zeker de eletra die ik afneem via Eneco zal ook heel snel tot het verleden gaan behoren zodat ik geen rode stuiver meer hoef uit te geven aan dit bedrijf.
Ik ben ook benieuw of er nog meer mensen zijn die deze ervaring heeft met overstappen.
Groet
Dhr E Breij.
\