Wat denkt u van de volgende stelling
Vind u dat de eurocent en de 2 eurocent afgeschaft dient te worden?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eurocenten
-
Deurwaarder Mark
Re: Eurocenten
Ik mis een optie: oneens, winkeliers staat het vrij om te bepalen of ze ze wel of niet accepteren.
Omdat dat de feitelijke situatie is, lijkt me dat juist een belangrijke optie, waar ik op gestemd zou hebben.
Omdat dat de feitelijke situatie is, lijkt me dat juist een belangrijke optie, waar ik op gestemd zou hebben.
-
EagleOne2002
Daar heb je gelijk in, maar even buiten dat, ze zijn klein en voor sommigevrouwen zelfs irritant, voordurend in wasmachine, omdat de man ze meestal niet eens terug steekt in hun portemonee hehe.Deurwaarder Mark schreef:Ik mis een optie: oneens, winkeliers staat het vrij om te bepalen of ze ze wel of niet accepteren.
Maar vind het wel een goeie opmerking Mark
Ik ben het ermee eens,de eurocent en de 2 eurocentmunt worden niet of nauwelijks gebruikt en kunnen dus weg.In vrijwel alle supermarkten word ook naar boven of beneden afgerond.
Wat nog het ergste is de klant weigerd pertinent de 1 en 2 eurocent aan te nemen als 5 euro cent.
Dus het zijn niet alleen de winkeliers die het weigeren of niet meer willen,maar ok de klanten zelf die het weigeren om aan te nemen.
Dus het zijn niet alleen de winkeliers die het weigeren of niet meer willen,maar ok de klanten zelf die het weigeren om aan te nemen.
-
seconds-out
Wij weigeren ze niet hoor
5 cent is 5 cent, of dit nu 5x1 eurocent is of 3 1 eurocent en 1 2 eurocent, of whatever het blijft 5 eurocent, en ik heb er geen problemen mee.