Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
Geplaatst: 10 feb 2010 22:42
Ik heb een: Klacht
Onderwerp: Nota, specificaties, betalingen & duplicaten
Bericht: hallo
Ik ga me er nu mee bemoeien ik ben P schut SR en ook lid bij u bdrijf en was bij pech zaak van mijn zoon op staat aanwezig
en weet erg goed wat daar besproken is
ik wil toch even iets meer kwijt dan u mij aan de telefoon verteld .
mijn vrouw belde medio 5 jan met u bedrijf over een klacht dat de rekening niet zou kloppen en word daar behoorlijk onbeschoft behandeld door de telefoon.
daarop schreef zij een brief naar jullie met de uitleg .
NOOIT IETS VERNOMEN VAN U
zal het nog 1 maal opnoemen
begin dec stond ik mijn zoon stil met mijn auto en had jullie vd eerste keer nodig .
ik had geen hulp in woonplaats
waarop de dame door de telefoon aangaf dat het kosten met zich mee bracht .
en dat ongeveer 50 euro zou zijn plus dan de hulp in woonplaats .
de monteur op dat moment de verkoper cq monteur van u bedrijf die maakte mijn auto gelijk en ga aan de kosten van 50 euro zo kwijt schelden en de 20 euro woonplaats nu zouden in gaan
en dat de kosten nu al zo hoog waren hij mij een voordeel zou geven.
en dat de kosten waren voor 2010 en dat ik dan een nota zo krijgen vd rest van het lidmaatschap .
maar wat zie ik nu dat er 117.65 wordt ingehouden dat zou 50.00 verhoogd inschrijf geld zijn wat beloofd was door de monteur dat die niet in rekening zouden komen .
Op dat moment is de chauffeur klantenservice en verkoper en monteur in 1
en zal de 50 nooit in rekening gebracht worden
duidelijk een gesprek gehad met de Hr Waasdijk van u bedrijf die compleet niet wil luisteren naar de klant en zijn papier voor zich klopt .
maar totaal niet open staan naar de klant .
ik verwacht van u bedrijf nu het volgende zal doen
deze zaak naar behoren oplossen en de band-gesprek afluisteren van medio Jan van mijn vrouw .
ik ben al klant vd anwb sinds ik auto rij 30 jaar nu en ben deze actie niet gewend van U
het gaat mij niet om de 50.00 die is afgeschreven al moet ik het zelf aan mijn zoon terug storten
maar zal deze klacht ook door zetten naar derde (prachtig dat internet )
en duidelijk in overweging nemen om alle drie de lidmaat schappen op te zeggen en over te gaan naar een andere instantie
P schut Sr
ANTW van ANWB ik denk een computer want gaat nergens op in ...
Vriendelijk dank voor uw e-mail.
Bij uitbreiding van een lidmaatschap met Woonplaats Service tijdens hulpverlening, betaalt u naast de omzetting EUR 50,00 administratiekosten. Het zou niet eerlijk zijn ten opzichte van de leden die jaarlijks voor de Woonplaats Service betalen uw zoon hetzelfde tarief te berekenen.
Het spijt ons u niet anders te kunnen informeren.
Met vriendelijke groet,
Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB
Mevrouw K. van Leeuwen
Contactcenter L+M
zoals jullie kunnen lezen
staat hun monteur CQ verkoper compleet voor *** die kan dus niets zeggen
wij hebben het op papier staan ...
zo gaan ze met klanten om ...
P Schut
Onderwerp: Nota, specificaties, betalingen & duplicaten
Bericht: hallo
Ik ga me er nu mee bemoeien ik ben P schut SR en ook lid bij u bdrijf en was bij pech zaak van mijn zoon op staat aanwezig
en weet erg goed wat daar besproken is
ik wil toch even iets meer kwijt dan u mij aan de telefoon verteld .
mijn vrouw belde medio 5 jan met u bedrijf over een klacht dat de rekening niet zou kloppen en word daar behoorlijk onbeschoft behandeld door de telefoon.
daarop schreef zij een brief naar jullie met de uitleg .
NOOIT IETS VERNOMEN VAN U
zal het nog 1 maal opnoemen
begin dec stond ik mijn zoon stil met mijn auto en had jullie vd eerste keer nodig .
ik had geen hulp in woonplaats
waarop de dame door de telefoon aangaf dat het kosten met zich mee bracht .
en dat ongeveer 50 euro zou zijn plus dan de hulp in woonplaats .
de monteur op dat moment de verkoper cq monteur van u bedrijf die maakte mijn auto gelijk en ga aan de kosten van 50 euro zo kwijt schelden en de 20 euro woonplaats nu zouden in gaan
en dat de kosten nu al zo hoog waren hij mij een voordeel zou geven.
en dat de kosten waren voor 2010 en dat ik dan een nota zo krijgen vd rest van het lidmaatschap .
maar wat zie ik nu dat er 117.65 wordt ingehouden dat zou 50.00 verhoogd inschrijf geld zijn wat beloofd was door de monteur dat die niet in rekening zouden komen .
Op dat moment is de chauffeur klantenservice en verkoper en monteur in 1
en zal de 50 nooit in rekening gebracht worden
duidelijk een gesprek gehad met de Hr Waasdijk van u bedrijf die compleet niet wil luisteren naar de klant en zijn papier voor zich klopt .
maar totaal niet open staan naar de klant .
ik verwacht van u bedrijf nu het volgende zal doen
deze zaak naar behoren oplossen en de band-gesprek afluisteren van medio Jan van mijn vrouw .
ik ben al klant vd anwb sinds ik auto rij 30 jaar nu en ben deze actie niet gewend van U
het gaat mij niet om de 50.00 die is afgeschreven al moet ik het zelf aan mijn zoon terug storten
maar zal deze klacht ook door zetten naar derde (prachtig dat internet )
en duidelijk in overweging nemen om alle drie de lidmaat schappen op te zeggen en over te gaan naar een andere instantie
P schut Sr
ANTW van ANWB ik denk een computer want gaat nergens op in ...
Vriendelijk dank voor uw e-mail.
Bij uitbreiding van een lidmaatschap met Woonplaats Service tijdens hulpverlening, betaalt u naast de omzetting EUR 50,00 administratiekosten. Het zou niet eerlijk zijn ten opzichte van de leden die jaarlijks voor de Woonplaats Service betalen uw zoon hetzelfde tarief te berekenen.
Het spijt ons u niet anders te kunnen informeren.
Met vriendelijke groet,
Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB
Mevrouw K. van Leeuwen
Contactcenter L+M
zoals jullie kunnen lezen
staat hun monteur CQ verkoper compleet voor *** die kan dus niets zeggen
wij hebben het op papier staan ...
zo gaan ze met klanten om ...
P Schut