LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Emigreren

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Barbara1

Emigreren

Ongelezen bericht door Barbara1 »

Wij willen graag naar Duitsland emigreren.
Nu zag ik op een Duitse site dat Tele2 ook in Duitsland zit.
Dat leek me handig omdat wij nooit klachten over Tele2 hebben.
Ik heb ze dus een mail gestuurd over hoe dat in z'n werk gaat.
Ik kreeg een mail terug, dat dat helaas niet kon maar dat ik wel mijn modem moest teruggeven(logisch) en de rest van het contract wel moest betalen.
Ik zit al jaren bij Tele2 en ben in april 2009 overgestapt van 4MB naar 20MB en dan schijn je een nieuw contract te hebben voor 2 jaar.
Ik dacht dat je tenalletijden kon overstappen naar een andere provider.
Wij hebben een kleine portemonnaie en het verhuizen is voor ons erg duur en alles staat of valt rond onze financien. Dan zouden we Tele2 zo'n 400€ moeten betalen en dat hebben we helemaal niet.
Kan dit zomaar?
Een abonnement op een tijdschrift kun je toch ook tegenwoordig gewoon opzeggen?

Tele2 Webcare

Re: Emigreren

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Barbara,

Uit je bericht begrijp ik dat je gaat emigreren naar Duitsland en daarom het abonnement bij Tele2 wilt opzeggen. Nu blijken hier kosten aan verbonden te zijn waar jij niet blij mee bent. Graag zou ik je klacht hierover in behandeling willen nemen. Zou jij mij ajb je klantnummer of postcode en huisnummer willen e-mailen? Dan kunnen wij hier nogmaals naar kijken en zoeken naar een passende oplossing. Mijn e-mailadres is [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

jolanda77

Ongelezen bericht door jolanda77 »

Toestel+abonnementPrepaidSimonlyInternet op je mobielInternet op je laptopMobiel
Internet tot 20 MB/sInternet thuis & OnderwegFiberspeed internet tot 60 MB/sMobiel Internet
Internet tot 20 MB/sInternet thuis & OnderwegFiberspeed internet tot 60 MB/sMobiel InternetInternetInternet en BellenInternet, Bellen en TVAanbiedingen
Internet
Home internet
Wat krijg ik? Specificaties Veelgestelde vragen Internet Thuis & Onderweg Fiberspeed Internet Mobiel Internet Veiligheidspakket Easy Overstapservice

InternetInternet Thuis & OnderwegFiberspeed InternetVeiligheidspakket
Internet Super
Snelheid Internet: Tot 20 Mb/s downstream
1 Mb/s upstream
Bij gebruik van draadloos internet kan de snelheid lager uitvallen.
Bijzonderheden Niet mogelijk in combinatie met ISDN en alarmlijnen/alarmcentrales (zoals voor beveiliging huis).
Datalimiet per maand Fair Use Policy
Modemtype Wireless Multi PC
Ondersteunende interfaces Ethernet (10/100 Mbps)
Wireless (802.11 b/g)
IP adressen 1 vast IP adres. Tele2 behoudt het recht om dit IP adres te veranderen
Meerdere gebruikers mogelijk Ja
Inclusief switch/hub Ja
Servers toegestaan Ja
Inlogprocedure PPPoE
E-mailadres 1 emailadres (Webmail/POP3)
[email protected]
Grootte mailbox 20 Mb
Grootte eigen homepage 20 Mb
Spam en virusfilter e-mail Ja

Tarieven
Maandelijkse kosten: Internet Super Eerste 3 maanden €9,95 p/mnd. Daarna €19,95 p/mnd
Indien je geen actieve, analoge telefoonlijn van KPN hebt Betaal je €5,- extra p/mnd
Eenmalige administratiekosten en verzendkosten € 14,95
Draadloos Multimedia Modem Gratis Draadloos Multimedia Modem in bruikleen (t.w.v. €149,-).
Installatie Gratis Doe-Het-Zelf pakket
Contractduur 12 maanden
dus ik weet niet waar tele2 die onzin van daan haalt dat het 2 jaar is
naar een jaar kunt uw per maand opzeggen zo staat het nu in de wet

Barbara1

Dank voor je reactie Jolanda.
Ik heb een mail gestuurd en ik wacht het antwoord af

Barbara1

Alles is opgelost :D
Tele2 heeft zelf contact met me opgenomen en hebben het voor me uitgezocht.
Ik ben al jaren lid maar omdat ik van 4MB naar 20MB was gegaan is er een foutje in geslopen. Het was dus eigenlijk geen nieuw contract en als we gaan emigreren komt alles inorde.
Toch weer de goede service van Tele2 :D

wolk4life

Ongelezen bericht door wolk4life »

het is maar wat je goede service noemt dat je eerst hier moet klagen voordat dr een oplossing komt

Rema

Ongelezen bericht door Rema »

Ik vraag me wel af hoe je kunt emigreren als je nog niet eens 400 euro hebt, lijkt me toch dat je om te emigreren heel wat meer geld nodig hebt.

Gesloten