LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Albert Heyn actie: TRUST digitale camera: OPPASSEN!

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Erik de Ruiter

Albert Heyn actie: TRUST digitale camera: OPPASSEN!

Ongelezen bericht door Erik de Ruiter »

Bron: ZOOM magazine

Oppassen met Albert Heijn

Op dit moment biedt Albert Heijn voor 199 euro een 3,3-megapixel Trust-camera aan. Het is de 970Z PowerC@m Optical Zoom. Zo'n lage prijs moet direct alarmbellen laten rinkelen bij de potentiële digitale fotograaf.
Die achterdocht is terecht, want navraag bij Trust leerde ons dat hij is voorzien van een 2-megapixel CCD-sensor van Sony. Trust past bij deze camera interne, hardwarematige interpolatie toe. Dat is een methode om rekenkundig
het aantal beeldpunten op te krikken. In dit geval wordt er dus met die rekentruc een megapixel bijgefantaseerd.

ZOOM Magazine heeft de aanbieding grondig gecontroleerd. De verpakking van deze Trust-camera vermeldt alleen de 3,3-megapixel 'cameraresolutie'. Dat is valse voorlichting en oneerlijke concurrentie. Tot nu toe maakte Trust onderscheid tussen 'cameraresolutie' en 'fotoresolutie'. Een woordvoerder van Trust liet ons weten dat "nu de cameraresolutie wordt vermeld.
Daarbij wordt ook altijd de resolutie van de sensor op de verpakking gezet". Dat dit bij deze AH-aanbieding niet is gebeurd, is volgens Trust mogelijk omdat het hier om een speciale cameraversie voor Albert Heijn gaat.

Sjaak

Re: Albert Heyn actie: TRUST digitale camera: OPPASSEN!

Ongelezen bericht door Sjaak »

Die kopen we dus niet .

Sjaak en Nel

A

Ongelezen bericht door A »

Belachelijk, hebben ze bij AH nog niet geleerd om mensen juist voor te lichten ?

Niet kopen dus.

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Dan hoef ik 'm ook niet.

J-W

j. ten hoeve

Ongelezen bericht door j. ten hoeve »

als ze bij albert hein iets aan bieden laten ze dan de waarheid zeggen
(nooit een sterke kant van appie hein geweest)
maar ja groot doen ---maar wel op de kleintjes letten hoor

carl

Ongelezen bericht door carl »

Voor bijna alle producten van trust geldt: de prijs moet ergens vandaan komen, ik zou dat altijd in ged88 houden. Ze kunnen natuurlijk niet toveren en voor 199 een 3.3mp camera aanbieden. Dat is te mooi om waar te zijn, maar ik kan me voorstellen dat mensen daarin tuinen.

jan visser

Ongelezen bericht door jan visser »

wat maakt het uit. het toestel is goedkoop en maakt prima foto's.
wat een gezeur.

Ton

Ongelezen bericht door Ton »

Eenmaal fraude........Blijft een ****-supermarkt, en veels te duur!!!

Kok

Ongelezen bericht door Kok »

Hebben die idioten van A.H. en Trust nog steeds niet in de gaten wat marketing inhoud, moet je maar zo doorgaan met de mensen het gevoel geven dat ze belazerd worden. Kunnen ze rest van hun produkten ook wel vergeten.

Pietje

Ongelezen bericht door Pietje »

Trouwens niet alleen bij AH geeft men verkeerde informatie. Kijk maar bij kijkshop...vaderdag...etc. Daar staat een TRUST 770ZPowercQm optical zoom welke nagenoeg erg veel lijkt op de aanbieding van AH. Echter voor 239 euro.
AH heeft de 970Z Powerc@m Optical Zoom, het verschil is dat de 970 3.3 megapixel camera resolution heeft en de 770 2.1 megapixel sensor resolutie. Echter bij de verkorte eigenschappen (via de site van TRUST) staat dat de 770 3.3 megapixel camera resolutie heeft. Volgens mij is het gewoon dezelfde camera en de techn. eigeschappen zijn omgedraaid. Op de 970 staat 3.3 op het toestel gedrukt en bij de 770 staat niets. Ook kijkshop ging met de prijs van AH mee....alleen was het toestel niet via hun meer voorradig...jaja dan kan ik ook de laagste prijs garanderen...

Sjaak

DIE FORMULE 1 AUTO'S MET TRUST EROP ZIJN OOK NIET ZO BEST EN HALEN ZELDEN DE FINISH EN MEESTAL ALS LAATSTE..............

Henry Kamp

Ongelezen bericht door Henry Kamp »

Trust komt binnenkort zelfs met een 6,6 Mpixel camera.
Dit op basis van een 3,3 Mpixel CCD-chip.

Angela

Ongelezen bericht door Angela »

Geen enkele verbazing bij mij. Trust heeft altijd al de naam gehad rommel te verkopen. Dit is het zoveelste bewijs

Hans Bosman

Ongelezen bericht door Hans Bosman »

Bedankt voor de inlichting was van plan om er een te kopen maar zie er nu maar van af.

Nel

Ongelezen bericht door Nel »

ja Sjaak, dan moet je er ook geen aanhanger achter hangen. heb ik je toch gezegd.

Sjaak

Ja Nel had ik maar na je geluisterd? Het vakantiegeld van dit jaar ook weer weg.

Sjaak en Nel.

B Sikkes

Ongelezen bericht door B Sikkes »

Een absolute afrader. Bij daglicht maakt de camera aardige foto's echter zodra de lichtintensiteit minder is, zijn de foto's verschrikkelijk. (ook met flitserhulp).
(Als verjaardagskado aan onze zoon gegeven, bleek echter een grote teleurstelling. Gelukkig nog kunnen omruilen voor een Olympus-camera. [dat is pas klasse]).

aart berendse

Ongelezen bericht door aart berendse »

kun je toch beter bij de aldi boodschappen doen de medion aldaar ( vorige actie) was inderdaad 3.3. en dat met 3 jaar garantie deze maakt goede foto's ook 's avonds met flits veel spullen erbij 128 mb geheugen, maar kost ook maar 50,00 euro meer. moraal soms is het zo slecht nog niet bij de aldi.
groeten aart

Omar

Ongelezen bericht door Omar »

Consumentenbedrog. Belachelijk wat de supermarkten aan het doen zijn de laatste jaren.... Mag dit zomaar. Het vertrouwen van de consument wordt alleen maar minder.

Nou deze camera slaan we dus over (en misschien ook de komende aanbiedingen van AH).

Gr.
Omar

Sjaak

Je koopt je pindakaas en tandpasta toch ook niet bij de computerspeciaalzaak...........

Hoezo branchevervaging ????

Gesloten