Pagina 1 van 1

De Oxxiomedewerker of: zo kan het ook

Geplaatst: 11 feb 2010 14:46
door Tatiana
Ook ik heb een probleem met een gigantische afschrijving van een jaarrekening (ruim 2100 euro) en van de klantenservice kreeg ik alleen maar te horen dat ik dan maar beter had moeten opletten. Speurend naar hoe anderen hun problemen hebben aangepakt, kwam ik in diverse forums steeds reacties tegen van "De Oxxiomedewerker" ([email protected]). Ik heb gisteren gemaild en we zijn er nu al zo goed als uit. Ze heeft direct actie ondernomen zodat het bedrag in elk geval niet NOG eens van mijn rekening wordt afgeschreven, en houdt me van elke stap die ze doet op de hoogte. Ik zou zeggen: baat het niet dan schaadt het niet; hier zit in elk geval iemand die haar best doet de problemen op te lossen.

Re: De Oxxiomedewerker of: zo kan het ook

Geplaatst: 11 feb 2010 15:31
door seagoing racer2
tatiana is een pseudioniem voor oxxiomedewerker

Re: De Oxxiomedewerker of: zo kan het ook

Geplaatst: 12 feb 2010 16:58
door jean-luukse
seagoing racer2 schreef:tatiana is een pseudioniem voor oxxiomedewerker
:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

Re: De Oxxiomedewerker of: zo kan het ook

Geplaatst: 12 feb 2010 21:24
door ikkes
kan haar geen ongelijk geven als dat waar is :)

als het helpt, prima idee

Re: De Oxxiomedewerker of: zo kan het ook

Geplaatst: 19 feb 2010 18:47
door Monique1987
hallo,

ook ik heb veel problemen gehad met oxxio maar door de oxxiomedewerker was mijn probleem in een paar dagen opgelost, waar ik zelf al 3 MAANDEN mee bezig was.

Dus ja, ze helpen wel!

groetjes,
Monique

Re: De Oxxiomedewerker of: zo kan het ook

Geplaatst: 19 feb 2010 20:05
door AGGB
Inderdaad oxxio helpt op diverse fora. Vermoedelijk vooral omdat daar hun naam te vaak negatief in het nieuws komt. Het is echter dweilen met de kraan open.
De Oxxiomedewerler verscheen een kleine 2 1/2 half jaar geleden hier op dit forum. Ik bemerkte dat er al eerder meegelezen werd door hen.
Zie een greep uit mijn ervaringen met oxxio, toxxio, foxxio, pinoxxio gedurende 5 jaar bittere ellende. Eerder weggaan kon niet, want de ellende zou dan doorgaan met nog minder kans op gerechtigheid.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 0&start=40
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 51&t=56292
Nadat deoxxiomedewerker, toen nog een heer, zich hier meldde nav een post van mij en ik weer op hem reageerde werd de zaak opgelost. Vanwege hun rotzooi met EANnrs duurde het nog enkele maanden om alles uittezoeken, maar het lukte en na 5 jaren en 3 bossen bloemen en een schadebedrag waar je met 2 personen een keer goed van uit eten kunt, ben ik nu al een goed half jaar van ze af(maar ik ben nog steeds bang, elke keer verwacht ik nog een spooknota van die maffiosi in mijn brievenbus).
De oxxiomedewerker werkt voor een speciale afdeling, de Special Attention Desk.
Die is er nmm voor alle gevallen, ook de eenvoudige, de enige vereiste is dat men op een forum klaagt. Het is slechts damage control, niets meer.
Een bedrijf met een fatsoenlijke bedrijfscultuur zal alles in het werk stellen om een behoorlijke klantenservicedienst op te bouwen, ipv dat slechts het puin geruimd wordt, dat op fora te vinden is.
Al degenen die de weg naar een forum niet weten te vinden, voor hen is er geen oplossing. Hun telefoons, brieven, faxen en mails worden niet of foutief beantwoord.
Dat neemt niet weg, dat het voor klanten die hier posten uitermate fijn is, dat oxxio via deoxxiomedewerker inderdaad de geschillen, alhier gepost, oplost.

Re: De Oxxiomedewerker of: zo kan het ook

Geplaatst: 20 feb 2010 14:07
door VioletPrue
Monique1987 schreef:hallo,

ook ik heb veel problemen gehad met oxxio maar door de oxxiomedewerker was mijn probleem in een paar dagen opgelost, waar ik zelf al 3 MAANDEN mee bezig was.

Dus ja, ze helpen wel!

groetjes,
Monique
Nou heel fijn.
Ik ben zelf voor mijn werk vanaf december 2008 bezig geweest en ook toezeggingen van de Oxxiomedewerker werden niet of slecht nagekomen.
Het is dat ik zelf ben blijven bellen en mailen, anders was het prbleem nu nog niet opgelost.
Ik was het punt van de rechtsbijstandadvocaat al dicht genaderd en mijn baas vond zelfs dat ik het moest laten zitten, maar uiteindelijk ben ik nu ook bijna van ze af.
We hebben nu energie via de Nuon en ik voel me daar veel prettiger bij.

Re: De Oxxiomedewerker of: zo kan het ook

Geplaatst: 20 feb 2010 15:33
door Lebra_2009
Als ik dit zo hoor, zal ik er zeker niet over denken om klant te worden :P

Re: De Oxxiomedewerker of: zo kan het ook

Geplaatst: 20 feb 2010 17:26
door AGGB
De Oxxiomedewerker, verscheen een kleine 2 1/2 half jaar geleden hier op dit forum. Ik bemerkte dat er al eerder meegelezen werd door hen.
Dat schreef ik op 19 feb, het is niet correct, moeilijk als je gepensioneerd bent om de tijd in de gaten te houden. Sorry.
De oxxiomedewerker is geregisteerd alhier in okt. 2008 en had kennelijk een half jaar nodig om warm te lopen. Bij mijn beste weten is hij aktief hier sinds april 2009, dus nog geen jaar.
Voor mij heeft hij een megaklus geklaard, de 5 jaren durende fouten waren uitsluitend te wijten aan Oxxio met hun creatieve boekhouding en junkadministratie. Inmiddels is de aartsengel M. vervangen door dame F.
Het zou mij niet verbazen als hij een burnout heeft van alle ellende door Pinoxxio veroorzaakt. Hij gedroeg zich in elk geval als zeer betrokken bij andermans oxxioellende.