Inderdaad oxxio helpt op diverse fora. Vermoedelijk vooral omdat daar hun naam te vaak negatief in het nieuws komt. Het is echter dweilen met de kraan open.
De Oxxiomedewerler verscheen een kleine 2 1/2 half jaar geleden hier op dit forum. Ik bemerkte dat er al eerder meegelezen werd door hen.
Zie een greep uit mijn ervaringen met oxxio, toxxio, foxxio, pinoxxio gedurende 5 jaar bittere ellende. Eerder weggaan kon niet, want de ellende zou dan doorgaan met nog minder kans op gerechtigheid.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 0&start=40
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 51&t=56292
Nadat deoxxiomedewerker, toen nog een heer, zich hier meldde nav een post van mij en ik weer op hem reageerde werd de zaak opgelost. Vanwege hun rotzooi met EANnrs duurde het nog enkele maanden om alles uittezoeken, maar het lukte en na 5 jaren en 3 bossen bloemen en een schadebedrag waar je met 2 personen een keer goed van uit eten kunt, ben ik nu al een goed half jaar van ze af(maar ik ben nog steeds bang, elke keer verwacht ik nog een spooknota van die maffiosi in mijn brievenbus).
De oxxiomedewerker werkt voor een speciale afdeling, de Special Attention Desk.
Die is er nmm voor alle gevallen, ook de eenvoudige, de enige vereiste is dat men op een forum klaagt. Het is slechts damage control, niets meer.
Een bedrijf met een fatsoenlijke bedrijfscultuur zal alles in het werk stellen om een behoorlijke klantenservicedienst op te bouwen, ipv dat slechts het puin geruimd wordt, dat op fora te vinden is.
Al degenen die de weg naar een forum niet weten te vinden, voor hen is er geen oplossing. Hun telefoons, brieven, faxen en mails worden niet of foutief beantwoord.
Dat neemt niet weg, dat het voor klanten die hier posten uitermate fijn is, dat oxxio via deoxxiomedewerker inderdaad de geschillen, alhier gepost, oplost.