LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat heet normaal

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
helma

Wat heet normaal

Ongelezen bericht door helma »

duizend maal excusses
ik heb het begrepen,maar echt volgen kan ik het niet helemaal hoeft niet ook.
er staan inderdaad leuke dingen bij.
maar ik had begrepen onder diversen van producten,dat het ook echt over producten ging.
hadden ze niet beter een speciale afdeling kunnen maken voor afstomen van reacties,of ben ik nu weer te serieus.
maar gaan jullie maar lekker door wie weet doe ik zelf ook nog weleens mee.
groetjes helma

ander meisje

Re: Wat heet normaal

Ongelezen bericht door ander meisje »

Goedenmorgen Helma

Daar ben je dan gelukkig. Nu, leuk van je dat je het zo opvat en we blijven gewoon een beetje doorgaan met flauwe kullen zal ik maar zeggen. Voor sommigen is het ook wel een beetje de frustraties van zich af schrijven dus als je zin hebt, doe gerust mee.
Groetjes en nog een fijne dag gewenst door Ander Meisje.

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

hoi Helma, natuurlijk heb je gelijk dat dit alleen voor producten/diversen is. maar we hebben er inmiddels iets anders aan vastgebreid. als je mee wilt doen, van harte welkom, een beetje dollen kan geen kwaad ;)

gr,

Luc

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

He Helma,

Ben je nu een beetje bekeerd? Maakt niet uit, doe gezellig mee, hoe meer zielen meer vreugd.

Rita

Ongelezen bericht door Rita »

Ik doe ook mee.

An

Ongelezen bericht door An »

Hoi, dan doe ik ook weer mee. Ben er weer. Terug van een weekje vakantie in Turkije.

Ik wist trouwens niet eens meer bij welk item ik de vorige keer ben blijven steken, maar ben er weer helemaal bij. Of jullie daar blij mee moeten wezen? Dat weet ik ook niet.

Groetjes van An.

Ted

Ongelezen bericht door Ted »

Nou ik wel.

An

O gelukkig dan maar Ted. Ik dacht ook al? Heb ik geen vrienden meer? Maar jij had mij dus wel gemist?
Ik vergeet ook soms op dit item te kijken . Stom van me hè? Ik zit steeds maar dat Legio Lease te volgen. Ik ga vaker kijken hierop.

Prettig weekend allemaal toegewenst door An.

Ted

Hoi An,

Heb je mooi weer gehad in Turkije ? Jij lijkt me er meer één die van de winter houdt.

Ook een goed weekend,

Ted.

Ted

up

An

Nou ik ga hier maar ff verder, want die andere duurt me te lang. Heb ik niet zoveel geduld voor!Maarre, ik moet vrijdag wel gewoon werken hoor omdat juist al die anderen vrij zijn, maar vind ik helemaal niet erg. Ben net 2 weken vrij geweest dus. Nou Ted en de anderen jullie ook nog fijne dagen gewenst en wie nog gaat dauw trappen, veel plezier. Wordt in ieder geval mooi weer.

An, tweelingzus van AM. Nee hoor!

Ted

Hoi An,

Wat jammer voor je dat je vrijdag moet werken terwijl je dan een verjaardag hebt. Is het zo druk met al die
contracten ??? Dauwtrappen heb ik één keer gedaan toen ik nog iets kleiner was wel lang geleden. Het was vreselijk koud dat is wat mij nog is bijgebleven. Heb jij nog een zusje ?

Is de PC weer goed kost je wel veel batterijen hé. Doe maar kalm aan en jij en alle anderen ook prettige dagen.

Groeten van Ted.

Wilma

Ongelezen bericht door Wilma »

Dit valt idd onder diversen :-)

An

Hoi Ted.

Heb ik vrijdag een verjaardag? O ja, die van jou hè? Jij word 50 toch? Lekker jong ding nog dan hè? Maar ik moet toch eerst wel ff werken hoor!Maar dat maakt niks uit. Nee, ik werk niet op contracten.

Van mij is ook al heel lang gelee dat ik heb dauw getrapt. Volgens mij al voor de oorlog. En die andere mevrouw Wilma dacht ik, ja toch, dit hoort toch bij diversen?

Mijn pc doet het wel goed hoor Ted maar af en toe moet ik wel ff op de vernieuwknop drukken, anders heb ik steeds oud nieuws. Maar daar moet ik maar eens ff iemand na laten kijken, want daar heb ik toch geen verstand van.Ik loop gelukkig zelden of eigenlijk nooit vast. Nee joh, kep geen zuster, alleen maar 1 broer.

Nu, de hartelijke groetjes dan maar weer van An.

Ted

An,

Wat ik zo bewonder in je dat is jouw eerlijkheid als de tijd ooit nog eens daar is dan wil Ted graag nog een weekje met je naar Spanje. Of nog verder het maakt Ted allemaal niets uit. Joh ik word vrijdag 53 oud of niet met Ted gaat alles goed. Omdat al zo oud wordt, gaat hij weer dromen. En aan wie denkt Ted dan.......... aan Wilma. Wat zou ze bedoelen ? Zou ze het door hebben. Van mij mag ze namen noemen dus Wilma kom maar op.

An Truste voor straks,

Ted.

Ted

Hoi An,

Werk ze morgen ik zal voor je duimen. Heeft bijna iedereen vrij moet An weer werken. Ik ga zo een hapje eten in de stad, kan morgen lekker uitslapen .

Groet,

Ted.

An

Eetze. En geniet van je vrije dag morgen en je verjaardag natuurlijk. Dan ben je bijna even oud/jong als mij.

Eet smakelijk. O dat had ik al gezegd. Ja, dat heb je op deze leeftijd. Vergeet je wel eens wat.
Groetjes An,

Ted

An,

Dat maakt mij toch niets uit. Je bent lief of je bent het niet. En vergeten dat hoort er gewoon bij. Vergeten hoe kan ik jou vergeten..........:)dat werd geloof ik gezongen door BZN maar het kan ook wel iemand anders geweest zijn, dat weet ik niet meer, dat ben ik vergeten. Ik had een collega die alles moest doen op de zaak. Laat Iemans Anders het maar doen.

Nu gaat ik ff eetten.

Doei knuffeltje.

Ted.

An

Okè dan. Maar je hebt het net kunnen lezen hier, eet geen haaievinnesoep. (Bah)

Truste allemaal en groetjes voor Ted.

An

Sophie

Ongelezen bericht door Sophie »

Hoera,

Ted al weer 53-jaar van harte gefeliciteerd en nog vele jaren van:

Sophie en Wilma.

Gesloten