smsdienst 7745
Geplaatst: 13 feb 2010 11:44
Op 17 december 2009 kregen wij ongevraagd 3 x een sms met de vraag activeren of stoppen. wij hebben dit 3 x gestopt. Op 21 december kregen wij van de KPN een sms met het verzoek met hen te bellen. Dit hebben wij meteen gedaan. Toen kregen wij te horen dat er vanaf 17 december 947 x een sms naar ons was gestuurd en dit ongeveer 1400,- zou gaan kosten. Elk ontvangen en verstuurd bericht kost nl 1,29. Tintel BV had deze nota bij kpn ingediend. Wij hebben van KPN te horen gekregen hoe wij dit konden stoppen en hebben dat dan ook meteen gedaan. Sinds die tijd ben ik aan het mailen met Tintel BV. Wij hebben alleen de eerste 3 smsn ontvangen en daarna niets meer. Ga dit dus ook niet betalen. Volgens Tintel BV zijn er ook meerdere diensten waar gebruik van is gemaakt. Deze zijn niet op de rekening terug te vinden. Hierop staat alleen de smsdienst 7745. Op verzoek van KPN ga ik een brief sturen naar KPN; zijn kunnen eventueel nakijken of wij de berichten inderdaad hebben gehad.
Het lijkt of we worden opgelicht. 947 x in 3,5 dag. Overdag ongeveer om de 2 minuten. Dat was ons vast wel opgevallen!! Wat kan ik verder nog doen. Wij hebben trouwens geen flauw idee wat de sms dienst inhoudt. Durf het niet op te zoeken; stel je voor dat we weer wat activeren.
Het lijkt of we worden opgelicht. 947 x in 3,5 dag. Overdag ongeveer om de 2 minuten. Dat was ons vast wel opgevallen!! Wat kan ik verder nog doen. Wij hebben trouwens geen flauw idee wat de sms dienst inhoudt. Durf het niet op te zoeken; stel je voor dat we weer wat activeren.