Pagina 1 van 3

natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 14 feb 2010 20:07
door roosendaaler
Nou we hebben weer een vervolg brief ontvangen van webcasso
eerst in gebreke steling en nu een laaste herinnering
we hebben nog 7 dagen om te betalen
heb een brief gestuurd een verweer schrift en niets eens een reactie op gehad
echt betaal dus mooi niet want ik heb nog nooit iets ontvangen
ze schreven maar af van me rekening en ik liet het terug boeken en dus kwam directpay en daarna webcasso wat heel raar is ze zitten in het zelfde gebouw in barendrecht
of ze er werkelijk zitten is de vraag want als ik zo de info lees hier op het forum is het een holding waar ze onder werken
nou betaal geen cent aan hun want ze moeten eerst maar eens aan tonen dat er proefpotjes of pakketten zijn af gegeven maar hebben ze niet want ze zeiden kan zo door de brievenbus
Echt ik wil zo graag dat tros radar hier eens aandacht aan besteed en zo snel mogelijk
want dit is geen zuivere koffie want die directpay en webcasso gebruiken zelfs niet eens een btw nummer bij elk incasso brief die je krijgt hoort dit vermeld te staan dus ze ontduiken de belasting ik heb ook al de FIOD ingelicht hopelijk gaan ze hieraan wat doen want het is een grote oplichters benden natuals b.v directpay en webcasso b.v
Mochten er meer mensen mensen zijn die immers ook wel bekend zijn met natuals licht de FIOD in via de belasting dienst en Conswijzer ook maar die heb ik ook al ingelicht maar ze blijven met hun zaakjes bezig
Dus we moeten met ze alle er iets aan gaan doen hopelijk kan iemand helpen om tros radar te benaderen en dat er een uitzending van komt
ik wil daarbij heel graag aanwezig zijn en hopelijk wat ik niet verwacht is de verantwoordelijke heer van natuals directpay en webcasso hierbij aan wezig
maar die zijn vbang en durven niet eens normaal te reageeren
ik ben zelf van plan om hun een aanmaning te gaan sturen zonder dat ik iets geleverd heb kijken hoe hun reactie dan is
want hun doen het zelf ook

Hoop zo dat Tros Radar Hier iets aan wilt gaan doen
Want ben niet de eerste
mensen trap er niet in en betaal niets want het is ware oplichting !!!!
mochten er mensen zijn die mijn willen bijstaan en dat we met een hele grote groep er iets aan kunnen gaan doen kun je me mailen op ..

[email protected]

Dan zorg ik dat we via de mail dat we allemaal op de hoogte blijven
Zodat als er een zaak komt we met ze alle er heen kunnen gaan

Want dit moet gestopt worden !!!!
Ik wacht jullie berichten af
Alle info en natuurlijk vorderingen die gebeuren zal ik met iedereen dan via de mail doorgeven dat we allemaal op de hoogte blijven

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 23 feb 2010 21:22
door emmcroes
Ik heb net een brief in de bus van Webcasso dus wil hier graag op reageren! Ik betaal al mijn rekeningen altijd op tijd en heb echt helemaal geen bericht van een achterstallige betaling ontvangen, dus deze brief komt voor mij totaal onverwacht. Er staat dat ik 18 euro betalingsachterstand had en nu dus 62 euro moet gaan betalen. Ik val hiervan achterover, ik ben student en 62 euro is voor mij ontzettend veel geld. Los daarvan, ik heb niks ontvangen over enige betalingsachterstand en ben daarom ook heel blij dat ik dit bericht lees op een forum over webcasso en dat meer mensen hier last van hebben. Ik hoop dat ze niks afschrijven, anders draai ik het meteen terug. Heb net het 0900 nummer inde brief proberen te bellen, en het eerste wat je te horen krijgt is dat het nummer minimaal 10 cent en maximaal 40 euro gaat kosten, dat is toch ook een vreemde zaak? Daarna hoor ik geen kiestoon meer, wat er ook aan kan liggen dat het al vrij laat is. Ik ga het morgen nog eens proberen, maar betaal sowieso niks!

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 23 feb 2010 21:41
door roosendaaler
emmcroes schreef:Ik heb net een brief in de bus van Webcasso dus wil hier graag op reageren! Ik betaal al mijn rekeningen altijd op tijd en heb echt helemaal geen bericht van een achterstallige betaling ontvangen, dus deze brief komt voor mij totaal onverwacht. Er staat dat ik 18 euro betalingsachterstand had en nu dus 62 euro moet gaan betalen. Ik val hiervan achterover, ik ben student en 62 euro is voor mij ontzettend veel geld. Los daarvan, ik heb niks ontvangen over enige betalingsachterstand en ben daarom ook heel blij dat ik dit bericht lees op een forum over webcasso en dat meer mensen hier last van hebben. Ik hoop dat ze niks afschrijven, anders draai ik het meteen terug. Heb net het 0900 nummer inde brief proberen te bellen, en het eerste wat je te horen krijgt is dat het nummer minimaal 10 cent en maximaal 40 euro gaat kosten, dat is toch ook een vreemde zaak? Daarna hoor ik geen kiestoon meer, wat er ook aan kan liggen dat het al vrij laat is. Ik ga het morgen nog eens proberen, maar betaal sowieso niks!

10 cent maak er maar 70 cent van per minuut
en bel niet want je schiet er niets mee op
en een echt incasso bedrijf is het niet want er wordt geen btw nummer vermeld op de incasso papieren die ze sturen ik weet niet over welke achterstand het gaat van welk bedrijf het afkomstig is maar weet wel wie de verdachte is achter dit bedrijf betaal niets en laat je niet op je kop zitten
ik ben ondertussen ook al dik half jaar bezig iets langer zelf en ik wacht op een gerechtelijk bevel waar ik zeker met veel plezier heen zal gaan want webcasso directpay zijn geen echte incasso bedrijven het is een holding van 1 persoon
tevens wil ik u melden mocht u een brief krijgen met een stempel van een gerechtsdeurwaarder uit rotterdam dan niet bang worden
want het is een stempel die ze onrechtmatig gebruiken pas op
een gewaarschuwd mens telt voor 2

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 09 mar 2010 17:27
door roosendaaler
Zo dacht nu eindelijk [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] slim was en eieren voor ze geld koos maar we hebben vandaag weer een brief ontvangen van webcasso Yippie daar zat ik inderdaad op te wachten
het betreft nu aankondiging rechtsmaatregelen hahahahahaha
Nou ik vind dat ik lang moet wachten tot het zover is
want dan kan ik iedereen die zich heeft aangemeld bij [email protected] het bericht sturen dat er een rechtzitting komt en we met ze alle erheen kunnen gaan
En dan hoop ik dat meneer [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] er ook is dat hij een plekje vrij maakt ervoor in zijn agenda wat zal hij raar opkijken als hij hoort wat ik over hem te weten ben gekomen denk dat de rechter met grote ogen zal kijken en zeker als iedereen die een mail gestuurd heeft erbij is dan kunnen ze gerust bij de rechtbank maken dat ze plaats hebben want zijn genoeg mensen mochten er nog meer mensen gedupeerd zijn reageer dan
en ga gezellig mee
En hoor maar wat er gezegt gaat worden als alles mee zit en zover mijn advocaat het inschat zal meneer [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] binnen korte termijn een leuk hotel hebben waar hij paar keer per dag mag luchten
dus mensen laat je niet kisten ik heb meer bewijs meer dan dhr [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] denkt hij komt zijn afspraken niet na heb hem gemailt en hoorde niets meer
maar goed ik wacht de grote dag nu af

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte !

u kunt zich altijd nog aanmelden op [email protected]

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 10 mar 2010 23:38
door appels22
Heey hallo,

Heb net een factuur ontvangen van Directpay..Het gaat om iets wat verlopen is in dec 2008..inzake robba bv (heb t gegoogled maar zag niets wat bekend voor kwam)

Morgen maar even erachteraan bellen..

Weten jullie intussen meer over directpay? ze staan wel gewoon bij de kvk..

Gr,

J. Mich

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 15 mar 2010 21:58
door huffmeyer
ook ik heb te maken met de incasso van natuals, Ze beweren pakketjes te hebben verstuurd naar mijn adres maar die heb ik nooi ontvangen. Zij beweren dat ze niet terug zijn gekomen via de post dus moeten ze bij mij aangekomen zijn. Helaas nooit iets gezien maar wel 38.70 euro lichter!! ( let goed op je bankrekening ik was al te laat) 1 betaling heb ik via de bank kunnen terug draaien en die andere 15 € van een extra zending wil ik ook terug van hun, en dan mochten de ze eerste 6.9 van me houden omdat ze mij aan de lijn hebben gehad en ik dat toegezegd zou hebben. Ik dacht toen dat het om een eenmalige zending ging. die heb ik nooit gehad dus ook niks kunnen blokkeren.
Ik heb 15-10-2009 een mail naar ze verstuurd en daar nooit een reaktie op gekregen. ik dacht oke hoor niks ze houden het voor gezien. Helaas in februari ligt er ineens een incasso brief op de mat. Na enkele telefoontjes zou ik toch echt terug gebeld worden. Helaas maart en weer een brief met aankondiging rechtsmaatregelen maar een fatsoenlijk antwoord of reaktie niks. Ze moeten maar niet denken dat ik dit betaal. Als iemand nog tips heeft??!!

Gr. Petra Huffmeijer

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 19 apr 2010 19:13
door jeroen1208
jongens, [email protected] was door enkelen (waaronder ik) opgericht om collectief te sparren. Ik ben er uiteindelijk redelijk schappelijk met dhr [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] uitgekomen, mijn advies, zorg dat je met hem in contact komt.

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 20 apr 2010 16:26
door Jeroenzer
Goede middag,

Ook ik (ik en mijn vader) hebben een brief ontvangen van Directpay,
Het zou hier ook gaan om een betalingsherinnering betreft Robba B.V. H/o TS order.

Betalings termijn zou verlopen zijn blabla en directpay zou ingeschakeld zijn hiervoor. het zou om een bedrag gaan van 78,87.

ook ik heb gegoogeld op Robba B.V. en niks tegen gekomen geen website niks en het bedrijf komt mij en mijn vader totaal niet bekend voor, wij betalen ook alles via Ideal.

Ook al je Directpay belt op het nummer 0180-691655 dan krijg je het bedrijf en die gaan je vervolgens door schakelen en dat kost vervolgens 50ct per minuut. Vervolgens heb ik even gebeld naar een nummer waar ik op kwam naar het zoeken van Robba B.V. en dat nummer kost vervolgens 80ct per minuut.

Mijn brief kwam overigens in een evenlop van DHL post bedrijf, wat nog al vreemd is want incasso bedrijven hebben voor zover ik weet altijd eigen envelopen etc.

iemand meer ervaring of informatie?

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 20 apr 2010 16:40
door Jeroenzer
heb even verder gezocht op Kweekgrasstraat 58 en een tweede bedrijf zou daar ook bij zitten naast Robba bv namelijk tell sell.

Stichting Administratiekantoor Tel Sell B.V.‎
Kweekgrasstraat 58, 1313 BT Almere
036 5345745‎ (nummer buiten gebruik)

Bedrijfsnaam: Robba B.V.
Adres:Kweekgrasstraat58
Postcode1313BT
Plaats: Almere
Provincie:Flevoland
Telefoon via0900-1824.

Vervolgens heb ik even op googlemaps gespeurd en als je dan op Robba B.V. zoekt kom je op het volgende.

Robba B.V.‎- meer informatie »
Koningsbeltweg 22, 1329 AG Almere‎ - 036 5358355‎

Me vader en ik hebben gebeld naar 036-5358355 en we kregen een leuke dame aan de lijn alleen die had geen inzicht in alles en er werd terug gebeld zei ze.

In afwachting.

Me vader en ik staan op het punt aangifte te doen voor oplichterij.

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 20 apr 2010 18:39
door suzschirmann
Hallo,

Wij hebben ook een betalingsherinnering gekregen van Direct Pay (in opdracht van Robba BV) met als factuurnummer RN00000000061483 van 21 nov 2008.

Het bedrag was 49,90 zogenaamd openstaand.
Administratiekosten van 8,00
Rente 0,65
Te betalen 58,59

Wij weten van niets en hebben geen idee wat dit zou kunnen zijn geweest, en zijn dan ook niet van plan ook maar iets te gaan betalen.
Wij hebben ooit een keer iets besteld en dat ook via Ideal betaald.

Hou ons s.v.p. op de hoogte als er ontwikkelingen zijn hieromtrent.

Met dank en tot horens.

Met vriendelijke groeten,

Linda Schirmann en Lars Manussen

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 20 apr 2010 18:56
door Jeroenzer
Hey linda en lars,

hebben jullie ooit iets bij tell sell gekocht toevallig?

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 20 apr 2010 19:23
door suzschirmann
Je, en dat was ook drama; artikel niet geleverd, wel de rekening. Bedrag gestorneerd, weer afgeschreven. Artikel zou weer worden opgestuurd enz enz. Wat een oplichters. Je begrijpt dat we daar niet meer winkelen... Pand staat leeg inmiddels in Almere waar ze eerst gevestigd waren, schijnt dus nu ook die Robba vandaan te "werken". Eeen zooitje tuig is het. Ben net als een speer door de buurt gereden, maar heb hem niet kunnen vinden (lucky him :evil: )
Rijdt rond in een blauwe Volkswagen Polo met een Zuid Europees type man erin; let dus op, want ik heb het kenteken niet kunnen lezen helaas...

Lars

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 20 apr 2010 19:49
door Jeroenzer
jaa nou,
me pa had dus bij tell sell ooit een kussen gekocht (jaar geleden) Product is wel geleverd, me pa had ook netjes betaald etc.

echter nu een jaar later komt er een incasso alsof me vader nooit betaald heeft,
tell sell was toen falliet gegaan en waarschijnlijk probeert die ***** er nog een centje uit te slaan door alsnog via een BV (die zomaar opgezet kan zijn) het via een incasso bedrijf te spele, echter heeft me pa de bank afschrift etc dus hij kan weinig beginne en betalen het uiteraard niet.

Ik hoop dat Radar sowieso Directpay op het matje wil roepe, ook de servicelijn is zo schandalig, het gewone nummer staat op de website van direct pay die je kan bellen en met elke vraag wordt je doorgeschakeld naar een 0900 nummer (50 CT per minuut, schandalig!)

Anyway, wij hadden overigens dat nummer gebeld van Robba BV en we zijn terug gebeld met de melding dat er echt nog zo een betaling open staan.

Wij gaan rechtsbijstand inschakele ook al hebben ze waarschijnlijk geen poot om op te staan aangezien me pa gewoon bank afschrifte heeft. (Lang leve ing online bankieren)

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 20 apr 2010 23:32
door suzschirmann
Wij hebben ook gelukkig rechtsbijstand, dus ze zijn aan het goede adres...

Hoop dat die aardwormen dit forum een beetje in de gaten houden, dan weten ze waar ze aan beginnen.

Ik wens ze veel succes en ze zijn echt aan de beurt als ze weer hier aankloppen met de volgende aanmaning, de hele buurt staat in de startblokken om ze een warm welkom te heten.

Direct Pay was het hè; dat is exact wat ze te wachten staat :evil:

Lars

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 02 mei 2010 20:19
door bklankester
Goedenavond,

Ik zit al 2 jaar met iets in mijn maag. Ik heb ooit via de telefoon een visolie
pilletje laten komen via Natuals. Dit kon ik gemakkelijk weer afzeggen. Volgens
de dame was het een klein pilletje. Maar het bleek later een grote capsule
te zijn. Deze kreeg ik niet weg, waarop ik mij via de telefoon en per mail
heb afgemeld. Dus ik wilde geen pakketje meer ontvangen. Toch bleef Natuals
incasseren, maar ho maar... geen pakketje sturen. Ik elke keer het bedrag
weer laten terugzetten bij mijn bank en ten slotte heb ik de bank opdracht
gegeven dat ze ook niet meer konden incasseren, want ze bleven maar aan de
gang. Na vele malen een mail en telefoontjes ben ik na 2 jaar zo ver dat
ik vorige week een brief heb gekregen met dreiging van gerechtelijke stappen
vanuit Natuals. Het gaat om een bedrag van 68 euro nog wat. Het oorspronkelijke
bedrag is rond de 25 euro. Ik ben niet van plan te betalen voor iets wat
ik niet heb ontvangen. Volgens Natuals was ik te laat met opzeggen. Maar
het rare is dat de zendingen wel stop zijn gezet maar het incasseren niet.
Wat moet ik nu doen. Ik wil geen gezeur, maar ik ga toch niet betalen voor
iets wat ik nooit heb gehad.?! Ze staan je geen eens fatsoenlijk te woord
en je word nooit terug gebeld. Plus ze ik heb nooit moeten tekenen voor ontvangst van de zending, dus ze kunnen ook niks bewijzen.

Wie kan mij adviseren, want ik wil echt voor dit lullige bedrag geen gerommel hebben met een rechtzitting of dat ik zo nog hoger uitkom.

Groetjes, K. Lankester

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 20 mei 2010 19:26
door pantoffel00
hallo ik wil me graag aanmelden bij jullie want ik heb ook te maken met natuals
ongeveer 3 jaar geleden werd mijn vriendin gebeld onder het mom dat ze een prijs had gewonnen
ze had een voedings suplement pakket gewonnen maar het opsturen koste iets rond de 6 euro aan verzendkosten
eerst wou ze dat niet maar na veel gezeur stemde ze er toch mee in met de belofte NERGENS AAN VAST TE ZITTEN, want het gesprek
werd door de telefoniste opgenomen.
ook werd gezegd dat het echt een prijs was en als het ons beviel moesten we dat telefonisch of op internet aangeven voor een eventueel vervolgpakket .
een aantal dagen later kregen we een klein zakje waar wat vitamine tabletten in zaten . en er werd ook 6 euro afgeschreven volgens afspraak
twee weken later kregen we een vervolgpakket en er er werd 47,70 van mijn bankrekening afgeschreven
ik was het daar natuurlijk niet mee eens en heb dat geld terug laten boeken en mijn rekening laten blokkeren voor natuals.
want dit was er niet afgesproken. we hebben gebeld en het pakketje terug gestuurd en toen begon het gedonder
dit moesten we schriftelijk opzeggen anders kregen we te maken met WEBCASSO
1 jaar later een brief van webcasso voor 47,70 ,heb gebeld en zij spraken er ook schande van,ik heb mijn verhaal uitgelegd en het enigste wat natuals had gezegd was : GEWOON BLIJVEN INCASEREN
dit was voor mij de druppel om niet te betalen voor iets wat ik niet gekregen heb en niet eens wil krijgen
nu 3 jaar later krijg ik 2 brieven kort achter mekaar betreft aankondiging rechtsmaatregel ,en het bedrag was 50 euro verhoogd
ik word hier niet warm of koud van want ik betaal het toch niet ,ik begrijp dat mensen hier bang van worden van zulke praktijken. en dan alsnog de rekening betalen .
maar dat moeten jullie niet doen want ze kunnen absoluut niks !!!
ik steun jullie hierbij en hoop ook dat tros radar daar eens een uitzending aan besteed
dat de oplichtersbende aangepakt word mijn stem hebb 8) en jullie

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 03 jun 2010 21:20
door Wouter1978
Hallo mede "anti Natuals/DirectPay/Webcasso-mensen",
Net als iedereen hier ontzettend leuke ervaringen met drie bovengenoemde ondernemingen. Ze ondernemen genoeg, zeker als je niet betaalt. Na een proefpakket en opzegging ook drie pogingen om € 15,90 van m'n rekening af te schrijven. Alles gestorneerd en er staat nu nog een bedrag open van één termijn. Uiteraard vandaag een brief van de nieuwste bemoeial; Webcasso. Of ik even € 54,92 wil betalen!!! Wat denk je zelf? Laat 't maar voorkomen, ik betaal helemaal niets. Ik heb nergens voor getekend en ik wil de "voice-ellende" wel eens horen dan. Kom maar op. Bangmakerij en dreigementen met rechtsmaatregelen doet me niets. Jullie ook zulke aardige brieven gehad en (al veel gelezen hoor) wat is jullie standpunt? Ik hoor graag van een ieder die bovenstaande bedrijven helemaal zat zijn. Kunnen we hen niet aanklagen?
Groeten Wouter, Rotterdam

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 07 jun 2010 08:47
door pantoffel00
moet het eerst tot een rechtzaak komen maar daar hoor ik niemand over

er is niemand op heel internet die al een rechtzaak heeft met hun

komt het toch tot een rechtzaak win je die altijd en dan pas kun je aangifte doen tegen oplichting ofzo

gr

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 14 jul 2010 00:07
door klutskoning
hallo met dennis

ik heb ook problemen met direct pay.
ik heb een proefpakket van natuals gekregen.deze heb ik betaald maar deed er verder niets mee.toen kreeg ik 2e pakket en heb deze ook betaald maar daarna heb ik opgezegd via een mailtje.ik dacht dus dat ik had opgezegd maar dat bleek niet zo.de pakketjes kwamen idd niet meer na t 3e pakketje maar de rekeningen wel.ik had zoiets ik heb opgezegd en ook in de mail gezegd dat je best mag opsturen na mijn opzegging maar ik dan toch niet betaal.ik heb toen nog een paar brieven gehad en daarna niets meer van ze vernomen.ik ben toen verhuisd en een half jaar later of zo kreeg ik in een keer iemand die aanbelde dat ik gedagvaard ben omtrent hierboven.
dus op dit moment ben ik met mn 2e verweer bezig om vandaag(14-07-2010) op de rechtzitting te overhandigen.zit alleen met een probleem nl had t bewijs in de map verzonden staan op hotmail maar op een of andere manier is dus alleen mn map verzonden helemaal leeg dus hij zegt nu op zijn beurt we hebben helemaal niets gekregen van opzegging en zeggen verder dat ik in gebreken ben gebleven omtrent t verhuizen.we zullen zien en zodra ik meer weet zal ik t hier weer vermelden.

groetjes dennis

ps:succes voor degene die ook met hetzelfde probleem zit

Re: natuals b.v directpay webcasso

Geplaatst: 14 jul 2010 08:18
door Wouter1978
Hee hallo,
Klinkt allemaal niet zo gezellig. Hopelijk valt de ellende mee. Zelf word ik steeds aangemaand voor € 15,90. Is inmiddels opgelopen tot ruim € 50,00. Ik heb nu al twee keer een "laatste waarschuwingsbrief" gehad en geloof niet dat ze me voor € 50,00 voor laten komen. Zo wel, leg ik graag uit hoe ik er over denk. Neem ik m'n pa mee, die is ook erg geïnteresseerd in het hele gebeuren. Laat ze maar komen. Ik heb genoeg bewijs en ben niet bang. Hopelijk denkt de rest er ook zo over en komt er binnenkort een grote brandmelding vanuit Barendrecht, waar die ellendeling zit...

Groeten Wouter