Samsung LCD LE 46M87BD
Geplaatst: 15 feb 2010 21:14
In december 2009 begon onze Samsung LCD tv aan de linkerkant van het scherm meerdere gekleurde strepen te vertonen. We hebben contact opgenomen met de servicedienst van Samsung ivm met garantie (tot 1 maart 2010!!) en we werden dezelfde dag keurig gebeld door een servicemonteur van Solectro. Met deze meneer de afspraak gemaakt dat hij langs zou komen op 28 december. Toen de beste man er was kwam hij al snel tot de conclusie dat het lcd scherm defect was. Omdat onze tv een schermformaat heeft van 117 cm, zou hij een nieuw scherm bestellen en bij ons thuis het scherm vervangen. Na ruim 2 weken werden we gebeld door Solectro met de mededeling dat het scherm niet tijdig geleverd kon worden. Daarom zou een medewerker onze tv op komen halen, waarna de inkoopsprijs zou worden gecrediteerd aan het bedrijf waar wij de tv hadden aangeschaft. Die zouden binnen 10 dagen contact met ons opnemen om een nieuwe, vergelijkbare tv te leveren.
Onze tv is inmiddels al meer dan 3 weken geleden opgehaald, we hebben veelvuldig contact gehad met zowel de servicedienst van Samsung en Solectro. Solectro heeft keurig dezelfde dag dat de tv is opgehaald alles aangemeld bij Samsung. En hier gaat het mis: Na meerdere medewerkers te hebben gesproken, waarvan men eerst onze naam niet konden vinden in het systeem.
Meerdere malen pas na lang zoeken in hun systeem konden zien dat ons inmiddels al 5(!!) keer is beloofd dat de creditering opgestart wordt en wij binnen 2 werkdagen een code krijgen waarmee we een nieuwe tv kunnen uitzoeken. Klap op de vuurpijl bleek dat een medewerker die het nu echt zou opstarten niet meer aan de telefoon wilde komen omdat hij vergeten was de zaken op te starten!
We zitten nu al een tijdje te wachten totdat Samsung terugbelt, Solectro heeft bewijs geleverd hun taak te hebben gedaan, maar helaas gaat bij Samsung alles mis wat er mis kan gaan en ondernemen ze niets! Je wordt alleen afgesnauwd dat ze het DRUK hebben, maar volgens mij worden ze daar voor betaald! Net zoals wij voor onze tv betaald hebben!
Onze tv is inmiddels al meer dan 3 weken geleden opgehaald, we hebben veelvuldig contact gehad met zowel de servicedienst van Samsung en Solectro. Solectro heeft keurig dezelfde dag dat de tv is opgehaald alles aangemeld bij Samsung. En hier gaat het mis: Na meerdere medewerkers te hebben gesproken, waarvan men eerst onze naam niet konden vinden in het systeem.
Meerdere malen pas na lang zoeken in hun systeem konden zien dat ons inmiddels al 5(!!) keer is beloofd dat de creditering opgestart wordt en wij binnen 2 werkdagen een code krijgen waarmee we een nieuwe tv kunnen uitzoeken. Klap op de vuurpijl bleek dat een medewerker die het nu echt zou opstarten niet meer aan de telefoon wilde komen omdat hij vergeten was de zaken op te starten!
We zitten nu al een tijdje te wachten totdat Samsung terugbelt, Solectro heeft bewijs geleverd hun taak te hebben gedaan, maar helaas gaat bij Samsung alles mis wat er mis kan gaan en ondernemen ze niets! Je wordt alleen afgesnauwd dat ze het DRUK hebben, maar volgens mij worden ze daar voor betaald! Net zoals wij voor onze tv betaald hebben!