LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen leenauto?

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Zielco
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2010 18:23

Geen leenauto?

Ongelezen bericht door Zielco »

-verwijderd-
Laatst gewijzigd door Zielco op 22 feb 2010 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.

advocaatjeleefjenog
Berichten: 64
Lid geworden op: 11 jan 2010 18:58

Re: Geen leenauto?

Ongelezen bericht door advocaatjeleefjenog »

Leg deze vraag neer bij je verzekering die zijn namelijk 1e partij in het behandelen van de schade. Is het verhaalschade en bent u all risk verzekerd komen zij met de oplossing :wink:

Pascal Bouwman
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2010 20:41

Re: Geen leenauto?

Ongelezen bericht door Pascal Bouwman »

Laat ik mezelf eerst even voorstellen:
Mijn naam is Pascal Bouwman en ik ben onder andere verantwoordelijk voor de klantendesk van Care Schadeservice.
Ik heb uw bericht gelezen en vraag u contact met mij op te nemen. Ik ben zeer geinteresseerd in uw volledige verhaal en wil alvast aangeven dat de werkwijze die u hier omschrijft niet overeenkomt met onze gebruikelijke dienstverlening. Om een of andere reden gaat er hier dus iets niet goed.

Wanneer u de moeite wilt nemen contact met mij op te nemen dan beloof ik u dat wij in goed overleg tot een goede oplossing komen.
Dit kunt u doen door een mail te sturen naar [email protected] of te bellen met 0347 325 577.

Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.

Veldt01
Berichten: 1005
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: Geen leenauto?

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Als ik het goed begrijp staat de auto bij Care en is deze all risk verzekerd (of is de schade door een ander veroorzaakt)??
Wordt care door de verzekering voorgeschreven (en wordt ook dan gratis vervoer aangeboden) dan is een telefoontje naar de verzekering voldoende om e.e.a. op te lossen.

Heeft Care de schade in behandeling dan kun je vragen om nakoming (bijv. met terugwerkende kracht een vergoeding van 25 Euro/dag voor elke dag zonder leenauto).
Slechte reclame van care (leenauto kun je zo'n beetje bij elke reparateur wel tot je beschikking krijgen) dus morgen meteen even mailen en zorgen dat het voor elkaar komt.

advocaatjeleefjenog
Berichten: 64
Lid geworden op: 11 jan 2010 18:58

Re: Geen leenauto?

Ongelezen bericht door advocaatjeleefjenog »

Kijk eens 1 antwoord boven dat van u :wink:

Gesloten