Remeha service??
Geplaatst: 16 feb 2010 19:07
Omdat onze oude Agpo combiketel al 19 jaar oud was, hebben wij in september een nieuwe ketel gekocht. Onze keuze viel op de Remeha Avanta CW4. (onder andere door de test van de Consumentenbond)
Helaas heb ik de blunder gemaakt om deze door een de verkoper aanbevolen monteur "na de tijd" te laten installeren. Al na een paar weken weigerde de ketel dienst met een foutmelding "E5". Natuurlijk had de monteur geen tijd en na contact opgenomen te hebben met de verkoper en telefonisch consult de ketel gereset te hebben leek het probleem weg te zijn.
Twee weken geleden kreeg ik weer die E5-melding. De monteur is bij mij thuis geweest en heeft de ionisator vervangen.
Nu zitten we al sinds vrijdag zonder verwarming. Het is hier Carnaval, de monteur heeft natuurlijk geen tijd, de verkoper is dicht in verband met Carnaval, Remeha wil niets voor mij doen omdat zij weigeren met consumenten zaken te doen.
Zondag is van een officiƫel installatiebedrijf een monteur hier geweest, deze man heeft zijn best gedaan, we kunnen nu in ieder geval warm douchen. De verwarming weigert echter nog steeds dienst.
Morgenvroeg sta ik om acht uur op de stoep bij de verkoper en dan hoop ik maar dat Remeha service wil leveren.
Advies:
Ga NOOIT in zee met een monteur "na de tijd" om een nieuwe ketel te installeren!!! Remeha weigert om service te leveren als je dat doet. Verder vraag ik mij natuurlijk af of ik met de aanschaf van de Remeha Avanta niet ongelooflijk geblunderd heb.
Helaas heb ik de blunder gemaakt om deze door een de verkoper aanbevolen monteur "na de tijd" te laten installeren. Al na een paar weken weigerde de ketel dienst met een foutmelding "E5". Natuurlijk had de monteur geen tijd en na contact opgenomen te hebben met de verkoper en telefonisch consult de ketel gereset te hebben leek het probleem weg te zijn.
Twee weken geleden kreeg ik weer die E5-melding. De monteur is bij mij thuis geweest en heeft de ionisator vervangen.
Nu zitten we al sinds vrijdag zonder verwarming. Het is hier Carnaval, de monteur heeft natuurlijk geen tijd, de verkoper is dicht in verband met Carnaval, Remeha wil niets voor mij doen omdat zij weigeren met consumenten zaken te doen.
Zondag is van een officiƫel installatiebedrijf een monteur hier geweest, deze man heeft zijn best gedaan, we kunnen nu in ieder geval warm douchen. De verwarming weigert echter nog steeds dienst.
Morgenvroeg sta ik om acht uur op de stoep bij de verkoper en dan hoop ik maar dat Remeha service wil leveren.
Advies:
Ga NOOIT in zee met een monteur "na de tijd" om een nieuwe ketel te installeren!!! Remeha weigert om service te leveren als je dat doet. Verder vraag ik mij natuurlijk af of ik met de aanschaf van de Remeha Avanta niet ongelooflijk geblunderd heb.