LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanvragen nieuw wachtwoord (mail) KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
heja12
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2010 20:00

Aanvragen nieuw wachtwoord (mail) KPN

Ongelezen bericht door heja12 »

Een slechte afhandeling wat betreft het aanvragen van een nieuw wachtwoord. Op zondag 7 februari 2010 heb ik gebeld met Kpn omdat we geen mail meer konden ontvangen, het probleem was het wachtwoord, Kpn zou ons een nieuw wachtwoord via de post sturen. Op dit moment nog niets aan de hand. Dinsdag 9 februari 2010 nog geen post van Kpn ontvangen, contact opegenomen met de servicelijn, ons werd verteld dat de post met het wachtwoord zondag was verstuurd. Netjes aangegeven dat ik vrijdag een examen af moest leggen en dat ik hier mijn mail voor nodig had, "nee meneer maakt u zich geen zorgen" waarschijnlijk krijgt u uw wachtwoord morgen met de post. Woensdag geen post van Kpn, donderdag geen post van Kpn. Vrijdag, ik had ondertussen twee dagen vrij genomen om bij mede cursisten de mail na te kijken, nog steeds geen antwoord. Mijn gevoel 'ben ik geslaagd voor het examen' is 50 - 50. Vrijdagmiddag tegen 17.00 uur gebeld met Kpn. Ik kreeg Robin....( hij was erg vriendelijk) aan de telefoon, ik heb netjes mijn klacht uitgelegd. Hoewel ik ontzettend kwaad was, heb ik hem netjes te woord gestaan en het verhaal verteld, het bleek heel simpel ik kon het wachtwoord veranderen door een 0800 nummer te bellen, hiervoor heeft hij een wijziging ingevoerd wat betreft het telefoon nummer, hij vertelde nog als het niet lukt belt u dan a.u.b terug. Na enige tijd het 0800 nummer te hebben geprobeerd, kwam ik niet verder. Dus nogmaals de Kpn gebeld, ik kreeg nu Karel.....aan de telefoon, nee ik moest de post maar afwachten, ik heb hem netjes gevraagd of ik de manager kon spreken maar die was niet aanwezig. Na lang praten vroeg hij me of ik even geduld had (hoeveel geduld kan een mens opbrengen) hij meldde zich weer aan de telefoon en had contact met de manager gehad. Nee ik moest nog steeds de post maar afwachten. Ik vertelde hem dat ik zojuist zelf gevraagd had om de manager te spreken en dat deze er toen niet was en nu ineens wel?? Ja sorry meneer ik kan u niet verder helpen. Ik vertelde hem dat ik de manager zelf wou spreken, nee, zei hij, dat was niet gebruikelijk. Ik moest de post maar afwachten.... Diep in mijn achterhoofd zat nog steeds het examen wat ik s'morgens had gemaakt en waar mijn gevoel niet goed bij was. Dit heb ik gezegd en uit zijn reactie begreep ik dat ik mij rustig moest houden want anders kwam ik niet verder. Het is vandaag 16 februari 2010 en in de brievenbus zitten twee enveloppen van Kpn. Alle twee met een nieuw wachtwoord en alle twee verstuurd op 12 februari, terwijl mij was verteld op dinsdag 9 februari dat de brief met daarin het wachtwoord al verstuurd was. De medewerkers mag ik het niet kwalijk nemen, nietwaar? Daarnaast het volgende, ik heb gebeld met een mobiele telefoon (ik heb een contract met Kpn!!), al deze gesprekken om het wachtwoord te krijgen hebben mij veel geld gekost. Het resultaat was nul. Mijn vraag is krijg ik de kosten van 7 februari 2010, 9 februari 2010 en 12 februari 2010 vergoed? Laat ik duidelijk zijn: ik wil mijn kosten vergoed hebben van het mobiel bellen. Graag zou ik antwoord op mijn vraag willen, daarnaast, zeker ook niet onbelangrijk een persoonlijk exuus wat zeker op zijn plaats is.

Deze mail stuur ik tevens door naar Tros Radar hopende hiermee op een positief resultaat.

mies1985
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 feb 2010 18:57

Re: Aanvragen nieuw wachtwoord (mail) KPN

Ongelezen bericht door mies1985 »

Hoi,

Inderdaad een vervelende ervaring met KPN. Ik ben zelf werkzaam voor dit bedrijf. Wat ik je aan kan raden is het volgende:

Bellen met 0900-0244 optie 1. daar aan te geven dat u een financiele vergoeding wil hebben voor alles wat er gebeurd is. als het bedrag onder de € 50,00 blijft kunnen hun dit gelijk in orde maken. alles daarboven wordt een reactie van aangemaakt en naar de MSD gestuurd. dan gaat deze afdeling contact met je opnemen, om naar een oplossing te zoeken!!

Ik hoop dat je er iets aan hebt

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: Aanvragen nieuw wachtwoord (mail) KPN

Ongelezen bericht door SirPeter »

heja12 schreef:Na enige tijd het 0800 nummer te hebben geprobeerd, kwam ik niet verder.
Waarom lukte dat niet?

Vergoeden van belkosten doet KPN niet moeilijk over. Daar hoeft ook geen extra afdeling tussen te zitten.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Aanvragen nieuw wachtwoord (mail) KPN

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Nou sorry hoor,

Jij bent je wachtwoord vergeten en dat is de schuld van de kpn?
Twee dagen vrij genomen omdat jij het wachtwoord vergeten bent?
Oh, ik ben zo ontzettend kwaad op de kpn, omdat ik niet meer wist wat mijn wachtwoord was!
Kom nou toch op zeg!

Ik kan alle kanten op met de KPN, maar zelf een beetje verantwoording nemen, is dat je onbekend of zo?

Dat ik mijn wachtwoord kwijt was van mijn KPN mail. duurde het 5 werkdagen en lagen er hier ook twee enveloppen in de bus!

Waar is de zelf verantwoording gebleven?
Ik wil een kat neer zetten, maar zal het maar niet doen!

God mien jaar wat een oel.

L-Vosje
Berichten: 67
Lid geworden op: 26 jan 2010 23:53

Re: Aanvragen nieuw wachtwoord (mail) KPN

Ongelezen bericht door L-Vosje »

Je hoeft bij de KPN niet je wachtwoord vergeten hoor, dat blijkt ook vanzelf te kunnen gaan.
Van de een op de andere dag is het wachtwoord niet meer geldig met alle narigheid vandien.
gelukkig kon ik het vrij snel telefonisch regelen.

Gesloten