Kijk uit voor Nederlandse Oplichters !
De firma List en Bedrog heten ze en werken onder vele namen !!
Hij beloofd mensen een lening zonder BKR
Jan werf, Piet Karelsen, Pieter werf, Piet van Lunteren,
Piet de Graaf, Dick de Hoog en ga zo maar door.....
Maak vooraf geen geld over naar rekeningnummer 3400729 ten name van A.Slingerland
Hun Ip adres:
IP address [?]: 85.147.52.66 Copy [Whois] [Reverse IP]
IP country code: NL
IP address country: ip address flag Netherlands
IP address state: Zuid-Holland
IP address city: Rotterdam
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rekeningnummer 3400729 ten name van A.Slingerland
-
-
Re: Rekeningnummer 3400729 ten name van A.Slingerland
Dat is ook de bedoeling , als je netjes alles terugbetaald krijg je geen BKR noteringHij beloofd mensen een lening zonder BKR
Laatst gewijzigd door seagoing racer2 op 17 feb 2010 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Begrijp ik het goed? Geld overmaken om een lening af te kunnen sluiten?
Lijkt het nivo te zijn van de vele 'thuiswerkbedrijven' die er indertijd waren: eerst geld storten, daarna zou je werk krijgen. Wat dus nooit kwam.
Lijkt het nivo te zijn van de vele 'thuiswerkbedrijven' die er indertijd waren: eerst geld storten, daarna zou je werk krijgen. Wat dus nooit kwam.
-
Waarom zouden wij een Bkr notering hebben??
Omdat we het via deze weg deden?? Ben je dan een wanbetaler??
Wij zoeken een zakeljk krediet en omdat de banken zo verrekte moeilijk zijn met zakelijke kredieten te verstrekken ga je andere wegen zoeken om toch uit te kunnen breiden.
Dat ik dat erbij heb gezet is om te waarschuwen dat hij op zo een manier adverteert !! en er veel mensen zijn die inderdaad een bkr melding hebben en er straks intrappen.
Omdat we het via deze weg deden?? Ben je dan een wanbetaler??
Wij zoeken een zakeljk krediet en omdat de banken zo verrekte moeilijk zijn met zakelijke kredieten te verstrekken ga je andere wegen zoeken om toch uit te kunnen breiden.
Dat ik dat erbij heb gezet is om te waarschuwen dat hij op zo een manier adverteert !! en er veel mensen zijn die inderdaad een bkr melding hebben en er straks intrappen.
-
Ik zou zeggen: als de bank je niet wil lenen, kun je maar beter helemaal niet lenen... dit soort leningaanbieders levert je vrijwel gegarandeerd een hoop ellende op.oplichterskotsbeu schreef:Wij zoeken een zakeljk krediet en omdat de banken zo verrekte moeilijk zijn met zakelijke kredieten te verstrekken ga je andere wegen zoeken om toch uit te kunnen breiden.