In het kort gezegd; in 2005 uitgenodigd voor een meeting op Schiphol, 5 weken vakantie gekocht à 5000 euro en al in de prelude week in Spanje 'ingepakt' voor een levenslange 5*accomodatie-resorts, ook in het hoogseizoen wat het zeer aantrekkelijk maakte. Dit alles voor een achteraf bezien, immense aankoopsom.
Wij hebben toentertijd één keer gebruik gemaakt van onze punten en kwamen in een zeer teleurstellend resort. CLC trof geen blaam vond men, 'want het was een resort die meerdere organisaties huisvestte'. Alsof dat uitmaakt. Enfin, de lol was er af en er geen gebruik meer van gemaaakt. Elk jaar betaal je dan een boete over de punten die je niet gebruikt hebt.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Deze punten zouden door de jaren heen meer waard worden en bovenal weer verkoopbaar zijn maar helaas, als je gezinssituatie verandert en er vanaf wilt, blijkt dit schier onmogelijk.
Nu ben ik op instanties gestuit die het van je terug zouden willen kopen maar dan moet je eerst een aanzienlijk bedrag storten om vervolgens vermoedelijk niks meer van hen te vernemen. Afgezien van het feit dat ik het geld niet heb zal ik dit nu nooit meer doen omdat ik het niet vertrouw (ja,ja, heb er toch íets van geleerd).
Die gladde praatjes hebben me al bijna de kop gekost....
Zou ó zo graag van deze molensteen verlost willen worden.
Zijn er mensen die in dezelfde schuit terecht zijn gekomen en dit leed willen delen?
Vriendelijke groet, Domoortje