LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Computerdokter

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
computer zwartwerk

Computerdokter

Ongelezen bericht door computer zwartwerk »

de heer XXX
zegt dat hij in de it heeft gewerkt en met de na druk op gewerkt nu weet ik oop waarom hij zegt dat hij het kan maar je begrijpt het al dat kan i niet hij lokt je voor een leuk tarief en kon evt snel werk leveren maar hij heeft er bijna 3 weken gestaan en elke keer ja hij doet het nog niet .
onder tussen dee onze laptop het erg langzaam belde hem hij zeg kunnen hem hem evt opnieuw installeren zo gezegd zo gedaan maar hij heeft er opnieuw windos xp media op gezet achter af blijkt deze ook ilegaal te zijn maar deze comp dee het de volgende dag al niet meer maar daar voor dee hij het wel langzaam maar hij dee het en nu niet meer
en de kosten waren 120 euro waar we van te voren 2 uur haden afgesproken en 30 voor de laoptop
ik zal hier nooit meer heen gaan want voor deze prijzen kan je gewoon in de winkel terecht
ik ben benieuwd of de belasting ook van deze prijzen weet binnen korte wel .
dus ga nooit naar XXX in halsteren

een dikke 0 krijgt hij

Terug | Home Diensten en Vakmensen Computer en Internet experts Advertentie: 285831147

Computer dokter, helpt u bij al uw computer problemen.
Prijs: Per Uur
Bekeken: 51 keer sinds 08-10-09, 07:55 Beoordeling: 01 (bekijk alle)
Overzicht kwijt in uw polissen?
250 GRATIS visitekaartjes

Meer foto's BeschrijvingLast van virussen of uw download is niet goed gevallen!
Uw computer gedraagt zich vreemd!
Storingen in beeld of geluid!
Uw PC start niet!

Wij bieden U hulp.
Tegen hobby tarief.
Ruime voorraad 2e hands en nieuw.
Reparatie in eigen werkplaats of bij u thuis.
Ook Installeren, Upgraden, Adviseren en hulp bij aankoop

Werkgebied West-Brabant en Zeeland

tel. XXX Werkzaam in: Breda
Werktijden: Maandag t/m Zaterdag overdag of avond , Zondag 150%

trap er niet in hij neemt werk aan en rekent gewoon uren door terwijl hij het niet fixd :oops: :roll:

stofzuigertje

Re: Computerdokter

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Gezien Uw taalfouten zou ik ook niet bij U komen werken....

Vertrouw nooit een onbekende aanbieder en denk eerst na voor je iets gaat doen.

Dit soort aanbieders gaat vaak na enige tijd en vele klachten onder andere naam verder dus U kunt hem straks nog onder andere naam ook tegenkomen.

Geloof nooit in mooie sprookjes zoals U hier boven schreef, te mooi om waar te zijn.

Gesloten