Telfort verhoogt ADSL abonnementstarieven met 25%
Geplaatst: 24 feb 2010 09:39
Nog nooit zo'n slap excuus gehoord om een tariefsverhoging van 25% door te voeren, namelijk "regelgeving". Welke regelgeving? Geen idee! En dat terwijl de inflatie momenteel circa 1% per jaar bedraagt. Huppetee: 25% erbij. Telfort moet meer geld verdienen van KPN. "Kosteloos" opzeggen kan alleen door de Klantenservice te bellen. Kost je minimaal een paar euro's maar gelukkig niet meer dan 15 euro volgens het mailtje. Wat een gajes!
"Als gevolg van regelgeving voert Telfort een tariefsverhoging door. Met ingang van 1 april 2010 wijzigt de prijs voor uw ADSL Start 2MB internet abonnement.
Wat betekent dit voor u?
Op dit moment betaalt u € 10,26 per maand voor uw abonnement ADSL Start 2MB. Vanaf 1 april 2010 wordt dit € 12,76 per maand. Dit nieuwe tarief staat voor het eerst op de factuur die u in maart ontvangt voor de maand april.
Meer informatie
Mocht u zich niet kunnen vinden in deze tariefsverhoging, dan kunt u tot uiterlijk vier weken na ontvangst van deze mail uw abonnement kosteloos beëindigen door te bellen naar 0900-9596. U betaalt voor een gesprek € 0,30 per minuut (met een maximum van € 15,- per gesprek) plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Deze kosten kunt u vinden op de website van uw mobiele aanbieder. Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice."
Glashelder dat KPN "te weinig betalende" ex-Tiscali-klanten die ze een paar jaar geleden hebben overgenomen en ondergebracht bij Telfort willen uitroken.
"Als gevolg van regelgeving voert Telfort een tariefsverhoging door. Met ingang van 1 april 2010 wijzigt de prijs voor uw ADSL Start 2MB internet abonnement.
Wat betekent dit voor u?
Op dit moment betaalt u € 10,26 per maand voor uw abonnement ADSL Start 2MB. Vanaf 1 april 2010 wordt dit € 12,76 per maand. Dit nieuwe tarief staat voor het eerst op de factuur die u in maart ontvangt voor de maand april.
Meer informatie
Mocht u zich niet kunnen vinden in deze tariefsverhoging, dan kunt u tot uiterlijk vier weken na ontvangst van deze mail uw abonnement kosteloos beëindigen door te bellen naar 0900-9596. U betaalt voor een gesprek € 0,30 per minuut (met een maximum van € 15,- per gesprek) plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Deze kosten kunt u vinden op de website van uw mobiele aanbieder. Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice."
Glashelder dat KPN "te weinig betalende" ex-Tiscali-klanten die ze een paar jaar geleden hebben overgenomen en ondergebracht bij Telfort willen uitroken.