Vodafone, verlenging via Phoneshop.nl
Geplaatst: 27 feb 2010 20:29
Goedenavond,
Ik hoop dat iemand mij hier van een goed advies kan voorzien.
In aug 2009 had ik de mogelijkheid om mijn Vodafone abbo te verlengen, met daarbij de keus voor een nieuw toestel. ( het abbo verliep in dec 2009 )
Via Phoneshop.nl heb ik mijn Basis abonnement € 50,00 laten verlengen naar:
Basis € 27,50 voor 24 maanden
Netjes via een koerier de telefoon in ontvangst genomen en het verlengings-contract getekend.
Maar nu het volgende:
In dec 2009 had het nieuwe abbo moeten ingaan. ( van € 27,50 per maand )
Dit is dus misgegaan.
Ik heb nog even gewacht t/m jan 2010 om te kijken of het in Januari dan wel goed zou gaan, maar helaas. Nog steeds € 50,-
Dus ik heb via de website http://www.vodafone.nl een vraag ingestuurd te weten:
17-01-2010 Uw vraag
Goedenavond,
8 aug 2009 heb ik mijn abbonement laten verlengen via de Phoneshop.nl. ( ingangsdatum begin december 2009 )
Ik vraag me nu af, waarom ik nog steeds het Eur 50,- abbonement heb, terwijl ik van af begin december Eur 27,50 zou moeten betalen.
Graag een uitleg hiervoor en ik zie graag een creditnota.
*********************************************************
21-01-2010 Antwoord:
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat uw abonnement niet juist verlengd is.
De winkel is verantwoordelijk voor een juiste invoering in het systeem. Ik kan dit niet voor u doen, omdat ik niet over het originele contract beschik. Ik raad u aan om contact op te nemen met de winkel om dit te laten corrigeren.
**********************************************************
22-01-2010 mijn reactie daarop was:
Dit vind ik een vreemde zaak. Ik ben klant bij jullie en wil het dan ook graag met jullie oplossen.
In de bijlage vindt u een scan van het contract.
De verantwoordelijkheid van een juiste ‘order-entry’ is uit handen gegeven door Vodafone aan de winkel.
Graag verneem ik van jullie hoe dit opgelost gaat worden, zonder enige actie mijner zijde.
***********************************************************
(In de bijlage van deze mail heb ik een copy van het contract bijgevoegd.)
22-01-2010 Ons antwoord
Geachte heer Van Amstel,
Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u het vreemd vindt dat de oplossing moet worden gezocht bij het verkooppunt. U geeft aan dat u het contract als bijlage heeft toegevoegd.
Ik begrijp dat het vervelend is wanneer er een foutief abonnement in rekening wordt gebracht. Ik heb het een en ander voor u nagekeken en uw klacht intern voorgelegd aan de betreffende afdeling binnen Vodafone.
Zij zullen uw gegevens bekijken en, indien nodig, contact voor u opnemen met het verkooppunt. Zij zullen tevens nagaan of er teveel kosten zijn berekend en waar nodig deze corrigeren.
******************************************************
Na deze mail heb ik niets meer vernomen van Vodafone. Op 3 en op 8 februari heb ik gevraagd om een 'update' echter ik krijg geen reactie meer.
ter info via My Vodafone bij mijn gegevens:
Ik heb nu de factuur binnen voor Feb en jawel, € 50,-
Wat moet ik nu doen??? Hellup...
Ik hoop dat iemand mij hier van een goed advies kan voorzien.
In aug 2009 had ik de mogelijkheid om mijn Vodafone abbo te verlengen, met daarbij de keus voor een nieuw toestel. ( het abbo verliep in dec 2009 )
Via Phoneshop.nl heb ik mijn Basis abonnement € 50,00 laten verlengen naar:
Basis € 27,50 voor 24 maanden
Netjes via een koerier de telefoon in ontvangst genomen en het verlengings-contract getekend.
Maar nu het volgende:
In dec 2009 had het nieuwe abbo moeten ingaan. ( van € 27,50 per maand )
Dit is dus misgegaan.
Ik heb nog even gewacht t/m jan 2010 om te kijken of het in Januari dan wel goed zou gaan, maar helaas. Nog steeds € 50,-
Dus ik heb via de website http://www.vodafone.nl een vraag ingestuurd te weten:
17-01-2010 Uw vraag
Goedenavond,
8 aug 2009 heb ik mijn abbonement laten verlengen via de Phoneshop.nl. ( ingangsdatum begin december 2009 )
Ik vraag me nu af, waarom ik nog steeds het Eur 50,- abbonement heb, terwijl ik van af begin december Eur 27,50 zou moeten betalen.
Graag een uitleg hiervoor en ik zie graag een creditnota.
*********************************************************
21-01-2010 Antwoord:
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat uw abonnement niet juist verlengd is.
De winkel is verantwoordelijk voor een juiste invoering in het systeem. Ik kan dit niet voor u doen, omdat ik niet over het originele contract beschik. Ik raad u aan om contact op te nemen met de winkel om dit te laten corrigeren.
**********************************************************
22-01-2010 mijn reactie daarop was:
Dit vind ik een vreemde zaak. Ik ben klant bij jullie en wil het dan ook graag met jullie oplossen.
In de bijlage vindt u een scan van het contract.
De verantwoordelijkheid van een juiste ‘order-entry’ is uit handen gegeven door Vodafone aan de winkel.
Graag verneem ik van jullie hoe dit opgelost gaat worden, zonder enige actie mijner zijde.
***********************************************************
(In de bijlage van deze mail heb ik een copy van het contract bijgevoegd.)
22-01-2010 Ons antwoord
Geachte heer Van Amstel,
Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u het vreemd vindt dat de oplossing moet worden gezocht bij het verkooppunt. U geeft aan dat u het contract als bijlage heeft toegevoegd.
Ik begrijp dat het vervelend is wanneer er een foutief abonnement in rekening wordt gebracht. Ik heb het een en ander voor u nagekeken en uw klacht intern voorgelegd aan de betreffende afdeling binnen Vodafone.
Zij zullen uw gegevens bekijken en, indien nodig, contact voor u opnemen met het verkooppunt. Zij zullen tevens nagaan of er teveel kosten zijn berekend en waar nodig deze corrigeren.
******************************************************
Na deze mail heb ik niets meer vernomen van Vodafone. Op 3 en op 8 februari heb ik gevraagd om een 'update' echter ik krijg geen reactie meer.
ter info via My Vodafone bij mijn gegevens:
Ik heb nu de factuur binnen voor Feb en jawel, € 50,-
Wat moet ik nu doen??? Hellup...