Pagina 1 van 1

Vodafone, verlenging via Phoneshop.nl

Geplaatst: 27 feb 2010 20:29
door pet2r
Goedenavond,

Ik hoop dat iemand mij hier van een goed advies kan voorzien.

In aug 2009 had ik de mogelijkheid om mijn Vodafone abbo te verlengen, met daarbij de keus voor een nieuw toestel. ( het abbo verliep in dec 2009 )

Via Phoneshop.nl heb ik mijn Basis abonnement € 50,00 laten verlengen naar:
Basis € 27,50 voor 24 maanden

Netjes via een koerier de telefoon in ontvangst genomen en het verlengings-contract getekend.

Maar nu het volgende:

In dec 2009 had het nieuwe abbo moeten ingaan. ( van € 27,50 per maand )
Dit is dus misgegaan.

Ik heb nog even gewacht t/m jan 2010 om te kijken of het in Januari dan wel goed zou gaan, maar helaas. Nog steeds € 50,-

Dus ik heb via de website http://www.vodafone.nl een vraag ingestuurd te weten:
17-01-2010 Uw vraag
Goedenavond,

8 aug 2009 heb ik mijn abbonement laten verlengen via de Phoneshop.nl. ( ingangsdatum begin december 2009 )

Ik vraag me nu af, waarom ik nog steeds het Eur 50,- abbonement heb, terwijl ik van af begin december Eur 27,50 zou moeten betalen.

Graag een uitleg hiervoor en ik zie graag een creditnota.
*********************************************************

21-01-2010 Antwoord:
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat uw abonnement niet juist verlengd is.

De winkel is verantwoordelijk voor een juiste invoering in het systeem. Ik kan dit niet voor u doen, omdat ik niet over het originele contract beschik. Ik raad u aan om contact op te nemen met de winkel om dit te laten corrigeren.
**********************************************************

22-01-2010 mijn reactie daarop was:
Dit vind ik een vreemde zaak. Ik ben klant bij jullie en wil het dan ook graag met jullie oplossen.
In de bijlage vindt u een scan van het contract.

De verantwoordelijkheid van een juiste ‘order-entry’ is uit handen gegeven door Vodafone aan de winkel.
Graag verneem ik van jullie hoe dit opgelost gaat worden, zonder enige actie mijner zijde.
***********************************************************

(In de bijlage van deze mail heb ik een copy van het contract bijgevoegd.)

22-01-2010 Ons antwoord
Geachte heer Van Amstel,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u het vreemd vindt dat de oplossing moet worden gezocht bij het verkooppunt. U geeft aan dat u het contract als bijlage heeft toegevoegd.

Ik begrijp dat het vervelend is wanneer er een foutief abonnement in rekening wordt gebracht. Ik heb het een en ander voor u nagekeken en uw klacht intern voorgelegd aan de betreffende afdeling binnen Vodafone.

Zij zullen uw gegevens bekijken en, indien nodig, contact voor u opnemen met het verkooppunt. Zij zullen tevens nagaan of er teveel kosten zijn berekend en waar nodig deze corrigeren.
******************************************************

Na deze mail heb ik niets meer vernomen van Vodafone. Op 3 en op 8 februari heb ik gevraagd om een 'update' echter ik krijg geen reactie meer.

ter info via My Vodafone bij mijn gegevens:
Afbeelding

Ik heb nu de factuur binnen voor Feb en jawel, € 50,-

Wat moet ik nu doen??? Hellup...

Re: Vodafone, verlenging via Phoneshop.nl

Geplaatst: 27 feb 2010 20:45
door stofzuigertje
Soms gaat de aanbieding van tijdelijk geen € 50,- maar € 27,50 via een eenmalige vergoeding na enkele maanden door een eenmalig bedrag over te boeken.

Ik kreeg ook ooit eens een eenmalig bedrag 3 maanden later.
Dus vraag de winkel eens of U werkelijk een lager maandbedrag of een eenmalige verrekening krijgt ter waarde van....
Dus ik kreeg 6 maanden x korting bedrag na 3 maanden in 1 keer.
Dus niets geen ½ geld maar na 3 maanden 3 maandbedragen terug!

Re: Vodafone, verlenging via Phoneshop.nl

Geplaatst: 27 feb 2010 20:50
door pet2r
Hallo Stofzuigertje

volgens mijn orderstatus: Abonnement Verlenging Vodafone Basis € 27,50, 24 maanden

en hierop: Netwerkaktie
12 maanden 50% korting op de abonnementskosten + 24 maanden 100% korting op Voordeel SMS BloX

Dus de 1ste 12 maanden zou ik de helft van € 27,50 moeten betalen.

en daarbij, mijn einddatum contract staat nog steeds op 2009, 7 dec... heb je dit niet gelezen?

Re: Vodafone, verlenging via Phoneshop.nl

Geplaatst: 27 feb 2010 21:13
door stofzuigertje
Winkel vragen dit op te lossen, zij maakte fout en moeten U schadeloos stellen.

Re: Vodafone, verlenging via Phoneshop.nl

Geplaatst: 27 feb 2010 21:31
door pet2r
Hoi Stofzuigertje,

Daar wacht ik nog even mee, omdat Vodafone mij toegezegd heeft dit zelf te doen. Heb je dat ook al niet gelezen? :wink: het is veel text, ik weet het...

Echter ik krijg nu geen reactie meer van Vodafone. Enkel een ontvangstbevestiging en na 2 dagen het excuus dat ze niet op tijd kunnen antwoorden en dat ze dat zsm gaan doen... Laatst verstuurde bericht = 08.02.2010

slechte zaak van de klantenservice.

Zou het een optie zijn om even te bellen, of krijg je dan iemand aan de lijn die totaal geen inzage heeft in deze zaak?

groetjes

Re: Vodafone, verlenging via Phoneshop.nl

Geplaatst: 28 feb 2010 08:19
door GodsSon
Het is eigenlijk heel simpel. De verlenging is nooit gedaan, het nieuwe contract is door die vage website nooit doorgegeven aan vodafone.

Tevens zou je voor dit probleem toch ook echt contact op moeten nemen met de website, dat is de partij waar jij de overeenkomst bent aangegaan.
Ookal is vodafone het aan het uitzoeken, nogsteeds kan contact met dat bedrijf geen kwaad lijkt mij.
Succes

Re: Vodafone, verlenging via Phoneshop.nl

Geplaatst: 01 mar 2010 11:38
door Phoneshop.nl
Beste pet2r zou je mij per email of privebericht het ordernummer kunnen doorgeven? Ik zal eens kijken wat er precies aan de hand is.

Je kunt mailen naar [email protected]. Als onderwerp graag het ordernummer en 'Radar' vermelden.

Groet,

Bart
Phoneshop Den Haag

Re: Vodafone, verlenging via Phoneshop.nl

Geplaatst: 02 mar 2010 15:14
door mich24
Goede zaak bart dat je het oppakt,
Deze meneer legt de schuld neer bij Vodafone terwijl het ws bij jullie fout is gegaan!

En, phoneshop is hetzelfde als 2call en het is in mijn ogen een goed bedrijf wat nette en lage tarieven hanteert!!

Re: Vodafone, verlenging via Phoneshop.nl

Geplaatst: 02 mar 2010 16:58
door Phoneshop.nl
mich24 schreef:Goede zaak bart dat je het oppakt,
Deze meneer legt de schuld neer bij Vodafone terwijl het ws bij jullie fout is gegaan!

En, phoneshop is hetzelfde als 2call en het is in mijn ogen een goed bedrijf wat nette en lage tarieven hanteert!!
Ach ja het is een kleine moeite.
Echter is het niet per definitie gezegd dat de fout bij ons ligt. Maar wat belangrijker is, is dat dit probleem opgelost wordt.

Bart

Re: Vodafone, verlenging via Phoneshop.nl

Geplaatst: 02 mar 2010 19:46
door pet2r
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een bericht ontvangen van de PhoneShop.
Waarvoor hartelijk dank!

Vanuit de PhoneShop wordt er in ieder geval vele malen sneller gehandeld dan vanuit de CustomerService van de firma Vodafone. :D
mich24 schreef: Deze meneer legt de schuld neer bij Vodafone terwijl het ws bij jullie fout is gegaan!
:roll:
Nee hoor, ik heb enkel en alleen gevraagd of ze mij konden helpen, omdat ik van mening ben dat zij de verantwoordelijkheid van een juiste 'order-entry' uit handen geven. Daarna hebben ze mij ook bevestigd dat ze het zouden oppakken, echter de uitvoering daarvan ontbreekt.

Re: Vodafone, verlenging via Phoneshop.nl

Geplaatst: 05 mar 2010 11:19
door mich24
Heb je ook weer een punt, haha

Bekend is dat Vodafone de laatste tijd een beetje, ja hoe zal ik het zeggen..
Klantonvriendelijk, de klant niet meer volledig wil helpen..

Re: Vodafone, verlenging via Phoneshop.nl

Geplaatst: 05 mar 2010 14:48
door cheesecurve
mich24 schreef:Heb je ook weer een punt, haha

Bekend is dat Vodafone de laatste tijd een beetje, ja hoe zal ik het zeggen..
Klantonvriendelijk, de klant niet meer volledig wil helpen..
goh dat zeg je netjes, voor jou de rol van diplomaat weggelegd :roll:

Re: Vodafone, verlenging via Phoneshop.nl

Geplaatst: 28 mei 2010 21:29
door pet2r
UPDATE! :evil:

Nog steeds is het niet geregeld. Sinds 2 maanden ontvang ik nu wel een juiste factuur, echter in de tussentijd al enige maanden teveel betaald. Nu een aantal keer emailcontact gehad met de Phoneshop.nl en die komen er klaarblijkelijk ook niet uit met Vodafone en geven te kennen om zelf maar contact te zoeken met Vodafone.
Dus dit heb ik dan nogmaals gedaan.

Wat een drama.