LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centerparcs Heijderbos

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
rollertje

Centerparcs Heijderbos

Ongelezen bericht door rollertje »

Net terug van een midweek centerparcs. Moet zeggen dat op 1 slechtere matras na we hebben genoten.
We hadden gereserveerd zonder voorkeur en kregen prompt een huisje waar we met een rolstoel niet in konden vanwege de zeer steile toegang. We hadden binnen een half uur een ander huisje. Echt fantastisch. Op woensdag was er een regio electriciteitsstoring en we kregen kaarsen mee om in het huisje te gebruiken. Ons logeetje kreeg kaarsvet over haar nieuw kleren heen. Dit werd keurig netjes door center parcs gereinigd en dat terwijl zij niet verantwoordelijk waren hiervoor. Ik moet zeggen dat de service echt fantastisch was.

sigrid66

Re: Centerparcs Heijderbos

Ongelezen bericht door sigrid66 »

dat vind ik nou leuk, dat mensen hier ook eens iets positiefs plaatsen. Dat verdient een positieve reactie! :D

Afgezeken wordt hier al genoeg heb ik gezien.

rollertje

Re: Centerparcs Heijderbos

Ongelezen bericht door rollertje »

Dank je wel. Dat had ik ook gezien, dus ik vond dat er wel eens iets positiefs tegenover mocht staan. We hadden hierdoor een fijne vakantie en dat mag gezegd worden, vind ik.

Gesloten