Verkoop van HTD HD2 die niet op voorraad is
Geplaatst: 01 mar 2010 13:53
Vorige week mijn sim-only pakketje bij Vodafone verlengd, in combinatie met de aanschaf van een HTC HD2.
Mooie aanbieding van Vodafone icm mobiel internet
Er werd mij verteld, dat het toestel voorradig was, en ik hem dus binnen 2-3 (maar maximaal8-10 werkdagen) in huis mocht verwachten.
Vanmiddag maar eens even gebeld naar de leverings status.
Ik kreeg een vriendelijke dame aan de lijn, die mij doodleuk meedeelde, dat er een negatieve voorraad in haar systaam staat van 635 stuks HD2's. (lees: 635 wachtende klanten)
Naar aanleiding van mijn verbaasde reactie, werd de mededeling gedaan, dat de verkoper die mij het abonnement heeft verkocht vast naar de 'dummy' voorraad gekeken had. Een 'foutje' dus.
Na herhaaldelijk doorvragen, wanneer ik het toestel dan wel mag verwachten, moest ik het uiteindelijk toch doen met "ik weet het ook niet, en kan er ook niet achter komen".
Zelfs na lang en netjes aandringen, op de aanname dat een verkopende partij, toch bij zijn leverancier te rade gaat met de vraag wanneer er geleverd gaat worden, moest ik doen met "Tja, het systeem waar we sinds kort niet meer mee werken geeft aan 9 maart, en ons nieuwe systeem geeft geen enkele datum...."
De Vodafone-shop doet dus geen enkele moeite, om hun 635 wachtende klanten te helpen met het bespoedigen van de leverdatum van hun toestel.
Wel werd mij (mijns inziens iets te snel) het aanbod gedaan de koop te ontbinden of een ander toestel uit te kiezen.
Ik ga na lang pluizen en zoeken naar een passend toestel toch voor de HD2, dus zal geduld moeten hebben.
Ik vroeg mij af, of er nog meer mensen zijn, die al lang zitten te wachten op hun toestel.
Gr. G
Mooie aanbieding van Vodafone icm mobiel internet
Er werd mij verteld, dat het toestel voorradig was, en ik hem dus binnen 2-3 (maar maximaal8-10 werkdagen) in huis mocht verwachten.
Vanmiddag maar eens even gebeld naar de leverings status.
Ik kreeg een vriendelijke dame aan de lijn, die mij doodleuk meedeelde, dat er een negatieve voorraad in haar systaam staat van 635 stuks HD2's. (lees: 635 wachtende klanten)
Naar aanleiding van mijn verbaasde reactie, werd de mededeling gedaan, dat de verkoper die mij het abonnement heeft verkocht vast naar de 'dummy' voorraad gekeken had. Een 'foutje' dus.
Na herhaaldelijk doorvragen, wanneer ik het toestel dan wel mag verwachten, moest ik het uiteindelijk toch doen met "ik weet het ook niet, en kan er ook niet achter komen".
Zelfs na lang en netjes aandringen, op de aanname dat een verkopende partij, toch bij zijn leverancier te rade gaat met de vraag wanneer er geleverd gaat worden, moest ik doen met "Tja, het systeem waar we sinds kort niet meer mee werken geeft aan 9 maart, en ons nieuwe systeem geeft geen enkele datum...."
De Vodafone-shop doet dus geen enkele moeite, om hun 635 wachtende klanten te helpen met het bespoedigen van de leverdatum van hun toestel.
Wel werd mij (mijns inziens iets te snel) het aanbod gedaan de koop te ontbinden of een ander toestel uit te kiezen.
Ik ga na lang pluizen en zoeken naar een passend toestel toch voor de HD2, dus zal geduld moeten hebben.
Ik vroeg mij af, of er nog meer mensen zijn, die al lang zitten te wachten op hun toestel.
Gr. G