iPhone terug van reparatie - nu spoorloos.
Geplaatst: 02 mar 2010 10:40
Beste leden/mede forum lezers,
Ik hoop dat ik hier mijn vraag goed heb geplaatst.
3 weken geleden heb ik mijn telelfoon bij T-Mobile ter reparatie aangeboden.
Nu kreeg ik vorige week een mailtje dat mijn telefoon verstuurd zou worden. Omdat ik overdag niet thuis ben heb ik een ander aflever adres, namelijk mijn werk. De postbode heeft het pakketje aan de receptie gegeven en de receptionist heeft dit in ontvangst genomen en er voor getekend. Dit pakketje heeft zij naar de postkamer gebracht en vanuit daar zou het pakketje bij mij afgegeven moeten worden. Helaas heb ik dit pakketje met mijn telefoon nooit ontvangen.
Wie moet ik hier voor aansprakelijk stellen?
* T-Mobile: omdat zij er niet voor gezorgd hebben dat het pakketje door mij in ontvangst is genomen? Ik heb namelijk niet getekend voor het pakket.
* Het bedrijf: omdat zij niet zorgvuldig met het pakketje zijn omgegaan? Ik heb het namelijk nooit ontvangen.
* Pakketdienst: zij hebben de verkeerde persoon laten tekenen voor ontvangst. Ik heb niet getekend voor het pakket en ook het pakket niet in handen gehad.
Voor de duidelijkheid: de medewerker van T-Mobile heeft me heel duidelijk gemaakt dat ik de enige ben die het pakket in ontvangst kan nemen. Ik moest zorgen dat ik legitimatie bij me had om het in ontvangst te kunnen nemen.
Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.
Alvast bedankt!
Ik hoop dat ik hier mijn vraag goed heb geplaatst.
3 weken geleden heb ik mijn telelfoon bij T-Mobile ter reparatie aangeboden.
Nu kreeg ik vorige week een mailtje dat mijn telefoon verstuurd zou worden. Omdat ik overdag niet thuis ben heb ik een ander aflever adres, namelijk mijn werk. De postbode heeft het pakketje aan de receptie gegeven en de receptionist heeft dit in ontvangst genomen en er voor getekend. Dit pakketje heeft zij naar de postkamer gebracht en vanuit daar zou het pakketje bij mij afgegeven moeten worden. Helaas heb ik dit pakketje met mijn telefoon nooit ontvangen.
Wie moet ik hier voor aansprakelijk stellen?
* T-Mobile: omdat zij er niet voor gezorgd hebben dat het pakketje door mij in ontvangst is genomen? Ik heb namelijk niet getekend voor het pakket.
* Het bedrijf: omdat zij niet zorgvuldig met het pakketje zijn omgegaan? Ik heb het namelijk nooit ontvangen.
* Pakketdienst: zij hebben de verkeerde persoon laten tekenen voor ontvangst. Ik heb niet getekend voor het pakket en ook het pakket niet in handen gehad.
Voor de duidelijkheid: de medewerker van T-Mobile heeft me heel duidelijk gemaakt dat ik de enige ben die het pakket in ontvangst kan nemen. Ik moest zorgen dat ik legitimatie bij me had om het in ontvangst te kunnen nemen.
Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.
Alvast bedankt!