Telfort en service
Geplaatst: 02 mar 2010 18:14
Op 12 januari 's avonds gebeld met de klantenservice van Telfort. Over de opzegging van één van mijn twee abonnementen. Per 24-3 loopt deze af.
Klantenservice zegt toe dit abonnement per die datum te zullen beeindigen.
Tot mijn grote verbazing wordt dezelfde avond nog het nummer afgesloten, kan ik (mijn betere helft) dus niet meer bellen!
Op de volgende dagen 13 en 14 januari met mijn andere nummer gebeld om dit weer recht te zetten en steeds de garantie dat het meteen geregeld zal worden.
Totdat er iemand eindelijk meldt dat je de telefoon aan en uit moet zetten.
Eindelijk is bellen weer mogelijk.
Kost echter wel 20 á 25 euro belkosten met mijn providers eigen klantenservice.
Doe even normaal Telfort! Jullie hebben dit probleem veroorzaakt.
Brief aan Telfort gestuurd met het verzoek om deze kosten te crediteren op de volgende rekening en het schriftelijk opzeggen van beide abonnementen. Krijg ik op twee verschillende dagen, twee verschillende opzegbevestigingen (dus 4 brieven voor 2 opzeggingen) waarin ze het betreuren dat ik opzeg en dat ze wanneer ik mij bedenk nog wel wat leuke verlengingen voor mij hebben.
Geen excuses voor het afsluiten en over crediteren al helemaal geen enkele melding.
Klantenservice zegt toe dit abonnement per die datum te zullen beeindigen.
Tot mijn grote verbazing wordt dezelfde avond nog het nummer afgesloten, kan ik (mijn betere helft) dus niet meer bellen!
Op de volgende dagen 13 en 14 januari met mijn andere nummer gebeld om dit weer recht te zetten en steeds de garantie dat het meteen geregeld zal worden.
Totdat er iemand eindelijk meldt dat je de telefoon aan en uit moet zetten.
Eindelijk is bellen weer mogelijk.
Kost echter wel 20 á 25 euro belkosten met mijn providers eigen klantenservice.
Doe even normaal Telfort! Jullie hebben dit probleem veroorzaakt.
Brief aan Telfort gestuurd met het verzoek om deze kosten te crediteren op de volgende rekening en het schriftelijk opzeggen van beide abonnementen. Krijg ik op twee verschillende dagen, twee verschillende opzegbevestigingen (dus 4 brieven voor 2 opzeggingen) waarin ze het betreuren dat ik opzeg en dat ze wanneer ik mij bedenk nog wel wat leuke verlengingen voor mij hebben.
Geen excuses voor het afsluiten en over crediteren al helemaal geen enkele melding.