LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Peugeot Jetforce TSDI dure problemen scooter

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
xxTONxx
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 mar 2010 18:51

Peugeot Jetforce TSDI dure problemen scooter

Ongelezen bericht door xxTONxx »

Graag wil ik weten waar en hoe ik de Peugeot scooter importeur kan contacten.
Wij zijn in het bezit van een Peugeot Jetforce TSDI uit het jaar 2008 en de scooter heeft nog geen 5000 km op de teller staan.
Deze Peugeot Jetforce TSDI heeft ons niets anders dan grote ergenissen opgeleverd en intussen heel veel geld gekost.
Je mag van een Peugeot met 5000 km op de teller niet verwachten dat we dan al 3x een accu , spanningsregelaar en diverse electroniche onderdelen moesten vervangen,nieuwe cilinder/zuiger/krukas (allemaal orgineel) met een totale waarde van ruim 1500 euro.
Dashboardlampjes gaan als disco verlichting tekeer, motor houd veelal in en verliest motorvermogen.
Ik meende dat JUIST een injectie motor de eigenschap had van een contineu vermogen !!!
Ik heb inmiddels in heel veel forums gelezen dat het een algemeen probleem is bij Peugeot ,en dat Peugeot de Jetforce TSDI eigenaren behoorlijk in de steek laat.
Peugeot blijkt chinese ondeugdelijke electroniche onderdelen (omdat deze daar bespottelijk goedkoop zijn ) op de scooters te monteren.
Peugeot weet zich eigenlijk geen raad hoe ze dit probleem kunnen oplossen,of willen ze het NIET oplossen??
Inmiddels wil de dealer ook weinig goeds meer doen voor de scooter, dit omdat de Peugeot dealer zelf zegt dat het water naar de zee dragen is met deze peugeot Jetforce TSDI.
VOOR DEZE SCOOTER IS NIEUW IN DE WINKEL DIK 2800 euro BETAALD mijne heren Peugeot Importeur ,en daarbij komt nog eens 1500 euro reparatiekosten........
Dan mag je voor die centen vanuit gaan dat je een betrouwbare scooter koopt.

Ik kan u vertellen mijne heren Peugeot importeur, de scooter mag er dan misschien wel leuk uitzien,we hebben hem niet gekocht om hem alleen maar in de vitrinekast te zetten !!!
In de kleine 2 jaar dat de scooter op kenteken staat,heeft hij ook al ruim 2 maanden bij de dealer voor reparatie gestaan.

Ik zou ook een iedereen afraden om welk type Peugeot het ook gaat deze aan te schaffen !!
Peugeot is zijn centen NIET waard en al helemaal niet betrouwbaar !!!

Ik heb deze scooter gekocht uit een faillisement verkoop, wel nieuw , echter zonder dealer garantie .... maar bij verkoop uit faillisement vervalt toch niet de PEUGEOT GARANTIE ???

Wie kan mij vertellen wie wat en waar de Peugeot scooter importeur van Nederland zich bevind en hoe kan ik hun contacten ??

Zijn er meer mensen die dit probleem van PEUGEOT herkennen,dan zou het mooi zijn dat jij hier jou verhaal te vertelt, en hopen dat RADAR hier eens dieper op in zou kunnen gaan.

Want ik ben van mening dat PEUGEOT SCOOTER NEDERLAND helemaal fout zit door de problemen NIET op te lossen !!

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: Peugeot Jetforce TSDI dure problemen scooter

Ongelezen bericht door jolanda77 »

Peugeot Scooters Nederland http://www.peugeotscooters.nl
Company Overview
Get Scootered by Peugeot!


Contact details
Peugeot Scooters Nederland
Adres: Postbus 207, 3900 AE Veenendaal, Nederland
Tel: work+31-318-519132
aub

dit stond er ook

Peugeot scooters
Peugeot scooters Peugeot geeft op alle modellen 2 jaar garantie Kleuren: Blue Grey ... uitgegroeid tot één van de meest populaire scooters van Nederland. ...
www.docstoc.com/docs/17480687/Peugeot-scooters - In cache

Gesloten