LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Publiforce Horsimo

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Connie1984
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2010 18:43

Publiforce Horsimo

Ongelezen bericht door Connie1984 »

Ik heb sinds 01-01-2009 een abonnement op Horsimo van publiforce uitgevers. De eerste paar maanden ging het prima, maar daarna begonnen de problemen. Het begon met de slechte levering van het blad. Ik had in september vorig jaar geen editie ontvangen. Ik heb hun daarover een email gestuurd. In November kreeg een reactie terug: We zijn te laat met het versturen van de boeken Onze excuses hiervoor :twisted: Daarna niks meer van hun gehoord. Tot ik afgelopen Januari een brief kreeg. Ik moest zeer snel mijn rekening betalen aan hun anders zouden hun wel een incassobureau er bij gaan halen. Ik ben zo van die brief geschrokken dat ik het ook maar meteen betaald heb. ( achteraf erg stom natuurlijk ) Het is nu inmiddels 03 maart maar ik heb nog steeds geen horsimo ontvangen. Hebben hier meer mensen problemen mee? En heeft er iemand een tip om alsnog van dit abonnement af te komen? Bedankt alvast

groetjes Connie 1984

j0y
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2010 21:23

Re: Publiforce Horsimo

Ongelezen bericht door j0y »

Hoi Connie,

Ik heb ook een probleem met dit blad :x
ik heb een half jaar geleden netjes schriftelijk afgezegd. maar kreeg geen reactie.
Nu kwam ik er vandaag achter dat er 39,95 euro van mijn rekening door hun is afgehaald!!!! dus ook nog eens duurde geworden dan het eerst was??

En zag ik ineens dat het aangetekend moest :x om je nog meer op kosten te jagen!

Ik ga morgen gelijk langs de bank om de incasso stop te zetten

Maar kunnen ze dit soort dingen zomaar maken?

volgens een kennis mochten ze vanaf dit jaar niet meer stilzwijgend verlengen?

stom abbonement!! :x

D4nielle
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2010 13:58

Re: Publiforce Horsimo

Ongelezen bericht door D4nielle »

Ik ben ook erg ontevreden. Naast het amateuristische karakter van het blad boordevol taalfouten is de klantvriendelijkheid niet bevredigend. Nergens staat duidelijk hoe je op moet zeggen, en op e-mails wordt niet gereageerd, ook niet na 4 stuks. Na gebeld te hebben bleek dat dit inderdaad aangetekend moet, belachelijk. Het opeens afschrijven van het dubbele bedrag dan eerder (ik betaalde € 19,95) lijkt me niet toegestaan zonder een verzoek om akkoord vooraf. En wat is dat voor fake-aanbieding op de website?

Géén sympathieke organisatie.

En we zijn de enigen niet die zich ergeren:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=1185361&

hammie01
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2010 18:50

Re: Publiforce Horsimo

Ongelezen bericht door hammie01 »

Ik heb ook problemen met de bezorging. Ik ben inmiddels 2 jaar lid en al diverse maanden geen blad mogen ontvangen. Als ik belde moest het nogmaals opgestuurd worden!! Ze zitten met het blad bij mij op de hoek en op de vraag of ik het dan op mag komen halen doen ze wazig. Inmiddels heb ik het blad opgezegd. :mrgreen:

witte angora
Berichten: 32050
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Publiforce Horsimo

Ongelezen bericht door witte angora »

Lees dit topic maar eens, gaat over dezelfde uitgever.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=1&t=74895

Het zou me niks verbazen als Publi Force failliet is, het was al een beetje een vreemd bedrijf. Overigens bevindt de abonnementen administratie van alle tijdschriften van PubliForce zich in hetzelfde gebouw als het incassoburo waar ze gebruik van maken als je niet betaald, ze hebben ook hetzelfde postbusnummer. Vindt je ook in dat andere topic terug.

asdfg435435
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2010 12:36

Re: Publiforce Horsimo

Ongelezen bericht door asdfg435435 »

Deze uitgever ligt de boel op! Ik lees op internet vele klachten over deze uitgever en heb het nu zelf ervaren.

Ik heb sinds okt. 2009 een abonnement: gratis, alleen verzendkosten. Die verzendkosten waren 9,95. Inmiddels al 2x verhoogd naar 14,95 en 19,95.

Eind april is er 39,95 van mijn rekening geincasseerd. Dit heb ik terug gedraaid.
Ik ga nu het abonnement opzeggen volgens de voorwaarden in het blad: schriftelijk en aangetekend.

Mensen: hebt u zelf ook klachten? Plaats dit dan op forums zodat anderen gewaarschuwd worden.

sandrarenate
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2010 12:57

Re: Publiforce Horsimo

Ongelezen bericht door sandrarenate »

Ook ik heb in september een abonnement op Horsimo genomen. Pas eind november het eerste nummer ontvangen, er zouden problemen met de drukker zijn. Vervolgens is het een paar maanden goed gegaan, en heb ik de nummers gewoon ontvangen. Sinds een paar maanden echter ontvang ik niets meer, en eind april werd er 39,95 euro van mijn rekening afgeschreven. Dit heb ik meteen via de bank terug laten storten. Ik kon de machtiging niet blokkeren, dat moest via een rode kaart. vervolgens heb ik een mail naar Publiforce gestuurd, nooit meer iets op gehoord. Ik heb ze gebeld (80 cent per minuut), maar nadat ik na 5 minuten voorkeuzemenu nog steeds niemand gesproken had heb ik ook daar opgehangen, gezien die telefoonkosten ook behoorlijk hoog waren... Ik heb die week meteen schriftelijk en aangetekend met ontvangstbevestiging Horsimo opgezegd. Ik heb de rode kaart ook opgestuurd om de machtiging te blokkeren. Afgelopen week nog eens een mail gestuurd, maar je hoort niets meer. Al met al heb ik evenveel kosten gemaakt om Horsimo op te zeggen dan dat het hele abonnement voor een jaar kost. Ik verwacht er nooit meer iets van te horen.

bovinkje
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2010 14:02

Re: Publiforce Horsimo

Ongelezen bericht door bovinkje »

heb al een paar jaar een abonnement op horsimo betaalde in het begin ongeveer € 14,00 maar sinds vorig jaar okt bijna € 40,00. (vrij veel voor alleen maar verzendkosten)
in het begin kwam het blad elke maand maar de laatste jaren is het hopeloos en als je belt wordt er heel vaak niet opgenomen of ze zeggen dat ze dat het blad onderweg is, vaak komt het blad de als het al komt 2 maanden te laat of helemaal niet.
het is een paardenblad maar de laatste tijd lijkt het wel een blad voor honden en katten lief hebbers (bijna de helft van het blad gaat over honden- en kattenrassen).
de website is ook niet meer bereiktbaar.
ben nu bezich om hem optezeggen
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

moedrie
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jun 2010 12:17

Re: Publiforce Horsimo

Ongelezen bericht door moedrie »

ik had een abb. op dier en dat is ineens horsimo is geworden zonder te vragen of ik dat wel wilde ik heb niks met paarden dus ik vindt dat geen leuk blad heb aangetekend opgezegd maar krijg toch weer het blad met een driegbrief dat ik zo snel mogelijk moet betalen. mag dat zomaar als een blad van onderwerp en naam veranderd en ook nog eens twee keer zo duur is.
en ze zijn op geen enkele wijze te bereiken.

aafje87
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 apr 2007 10:56

Re: Publiforce Horsimo

Ongelezen bericht door aafje87 »

moedrie schreef:ik had een abb. op dier en dat is ineens horsimo is geworden zonder te vragen of ik dat wel wilde ik heb niks met paarden dus ik vindt dat geen leuk blad heb aangetekend opgezegd maar krijg toch weer het blad met een driegbrief dat ik zo snel mogelijk moet betalen. mag dat zomaar als een blad van onderwerp en naam veranderd en ook nog eens twee keer zo duur is.
en ze zijn op geen enkele wijze te bereiken.
Deze problemen zijn allom bekend, zie ook de topic's:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &start=180
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... start=1500

Beide vol met de problemen en rare praktijken van publiforce / toptijdschriften.
Ik ga er dan ook vrijdag naar toe om ze een bezoek te brengen.

missy-teatske
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2010 18:47

Re: Publiforce Horsimo

Ongelezen bericht door missy-teatske »

Ik had in eerste instantie een abonnement genomen op Dogma, welke zonder schrijven omgezet in DIER om vervolgens het blad Horsima te mogen ontvangen van hun. Een tweetal tijdschriften waar ik niks om gevraagd had en deze ook keurig iedere keer retour afzender gestuurd heb, want wat moet ik met een blad over paarden als ik zelf niks met paarden wens te hebben. En als klap op de vuurpijl kreeg ik voor het weekend een ingebrekestelling dat ik een betaling niet had gedaan met een bedrag van 39,95. Ik verbaasde mij hier over, want ik heb nog nooit een acceptgirokaart gezien en volgens mij had ik al betaald en is het jaar 2010 nog lang niet voorbij. Volgens mij hebben we nog ruim 6 maanden te gaan. Dus vandaag (ondanks €0,80 pm) gebeld en heb het ruim 30 min volgehouden, toen ik woest de telefoon op de haak gedaan heb. Omdat ik toch niks te doen had, ben ik gaan googlen en kwam op dit telefoonnr 010-7370648, welke ik gebeld heb. Ik heb daar een dreigend bericht achtergelaten en dat ik niet gedient ben van deze werkwijze en zeer zeker niet van plan ben om ook nu nog maar een dubbeltje aan hun te betalen. Ik heb betaald voor een jaar en daar mogen ze niet zomaar veranderen, zonder ook maar schriftelijk iets van zich te hebben laten horen.... En ik laat het incassobureau maar er eens komen, want met googlen komen ze een heel eind met hun informatie. Tja waar internet al niet goed voor is. Ik zou iedereen adviseren om het gegeven nummer bellen,want zij hebben ook te maken met publiforce. Als zij denken dat ze ons leven zuur kunnen maken, dan denk ik dat als jullie bellen dit bedrijf ook het leven zuur maakt. En een advies; vraag naar de naam van de persoon die je aan de lijn krijgt, zodat je die continu kan lastig vallen, totdat ze er echt werk van moeten maken. Laat op internet (hyves, msn, facebook, Myspace oid) met wat voor bedrijf we te maken hebben. Ik heb ondertussen wel eens wakker met dit soort praktijken te maken gehad en heb hier de nodige ervaring uitgehaald en laat me door dit soort praktijken niet meer uit mijn veld slaan. ZIj stellen ons in gebreke....dan moeten zij deze ingebrekestelling ook maar rechtvaardigen en dat kunnen ze niet... ZIj kunnen niet bewijzen dat ik om Horsimo heb gevraagd, dus hoef ik ook niet te betalen voor iets waar ik niet om gevraagd heb. Zij hebben geen handtekening van mij en dat is bindend bij het aangaan van een abonnement. Ik heb getekend voor Dogma en niet voor Horsima.... dus laat ze maar komen. Soms denk ik wel eens een ingebrekestelling naar hun te sturen, want zij leveren niet datgene waar ik voor betaald heb. Ik vraag me wel eens af of er niet een incassobedrijf voor ons is, om bepaalde kosten van hun terug te halen. Want ik heb tenslotte betaald voor iets wat ik niet meer krijg...
Zou dit niet iets voor RADAR zijn, gezien het feit er al de nodige berichten op het forum te vinden is...

Ellun
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2010 13:55

Re: Publiforce Horsimo

Ongelezen bericht door Ellun »

De DOGMAgazine…Dit leek mij een interessant blad en heb het dus voor mijn verjaardag gevraagd. Na een jaar heb ik besloten dat ik dit blad wel wou blijven ontvangen, dus heb ik het op mijn naam overgezet. Netjes in april 2009 betaald voor een jaar.

Afgelopen september krijg ik een brief met de mededeling dat de DOGMAgazine is overgenomen door gratisblad.nl, dat het nu een maandblad is (eerder per 2 maand) en dat het nu 19,95 kost. Ook een nieuw exemplaar zat bijgesloten, van augustus (het was toen al 16 september).

Ik heb dat blad gelezen en vond het een grote achteruitgang! Heel commercieel en totaal niet wat ik zocht/zoek in een hondenblad! Ik had dus al een tekst geschreven die ik naar de redactie toe wou sturen, ter verbetering van het blad. Maar ik dacht: ik wacht nog een nummer af om te kijken of die anders is… Ik heb toch nog tot april om te bedenken of ik het eventueel op ga zeggen…

Maar het septembernummer heb ik nooit gezien…
Inmiddels was het geld wel afgeschreven, terwijl ik in april nog voor een jaar had betaald. Dus ik ben naar de bank gegaan en heb het laten terugstorten. Vervolgens naar alle (6) mailadressen die ik kon vinden gemaild met mijn verhaal en dat ik wou opzeggen… Ik kreeg welgeteld één mail terug met de opmerking dat je alleen schriftelijk en aangetekend kon opzeggen (wat ik inmiddels zelf ook had gevonden).

Ik heb toen (in oktober) een aangetekende brief weg gestuurd, wederom met mijn verhaal en dat ik wou opzeggen. Ik heb hier niks van terug gehoord, maar kreeg nog wel het blad. Dus ik dacht: ze laten het tot april doorlopen…

Nu kom ik vandaag thuis… DOGMAgazine op de mat… met een brief van ingebrekestelling. Ik had niet betaald! Ze hadden verschillende herinneringen gestuurd (???) en ik moet nu binnen 5 dagen betalen of ze laten het via een incassobureau lopen. De kosten hiervan zullen dan aan mij worden doorberekend!
Voor vragen kan van Ma-Vr tussen 8.30 en 17.30 contact worden opgenomen. Ik heb dus direct om 17.00 de telefoon gepakt.. (ook nog eens 0,80 p/m!!!)Heb vier keer geprobeerd te bellen…. Maar je raad het al: geen gehoor!

Ik zal maar afwachten hoe dit gaat aflopen…

(Dit was al een eerder getyped bericht... Dan hoef ik niet alles nog een keer over te typen)

Inmiddels is het blad al overgegaan in Dier... Dat was 2 keer...
En nu heb ik 5 keer Horsimo ontvangen... Wat moet ik met PAARDEN????
Ik dacht: ff in de gaten houden of er ook wordt afgeschreven...

En JA hoor... gisteren is weer een abonnementsbedrag afgeschreven...
Ik wordt hier ECHT ziek van! Neem NOOIT weer een abonnement op een blad! BAH!
Straks maar eens ff bellen met de bank of ze die afschrijving terug kunnen draaien...............

missy-teatske
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2010 18:47

Re: Publiforce Horsimo

Ongelezen bericht door missy-teatske »

Inmiddels is het alweer eventjes geleden dat ik telefonisch contact heb gehad met het gegeven nummer, maar ik heb geen reactie terug van hun ontvangen. Ook heb ik tot op heden geen nieuwe ingebrekestelling gekregen, dus ik ben heel benieuwd waar dit heen gaat. Ik ben echt niet meer van plan om voor dit bedrijf te betalen voor een blad waar ik totaal niet om gevraagd heb. Ik heb dit keer niks te vrezen, want ik heb aan mijn betalingsverplichting voldaan. Ik heb geen schrijven van hun ontvangen dat zij het blad omzetten, dit hebben zij zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. En dus hebben zij een probleem en niet ik... ik wacht gewoon heeeeel rustig af en ben niet van plan om ook maar een dubbeltje meer te betalen. Misschien is het een idee om via de bank een blokkade op het rekeningnummer te laten zetten, zodat zij niet meer geld van je kunnen incasseren. Ik heb zelf niet meer dat ik automatisch af laat boeken...het is mijn geld en ik bepaal wanneer ze geld van mij ontvangen. Ik ben het zo zat dat ze zomaar en willekeurig geld van mij rekening afboeken dat ik niet meer doe aan automatische incasso's. En daar heb ik nu heel veel geluk mee, want anders had ik door dit bedrijf behoorlijk in de problemen kunnen komen (gezien het feit dat ik euro's moet omdraaien om rond te komen). Maar met Publiforce wil ik nooit en te nimmer meer iets mee te maken hebben. Zij hebben persoonlijk ervoor gezorgd dat Dogma om zeep is geholpen, want ik vond het een pracht blad om te lezen....Maar goed, aan al het goede moet blijbaar een eind komen. Keep you posted...

jwjb
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 sep 2010 13:25

Re: Publiforce Horsimo

Ongelezen bericht door jwjb »

Ik ben ook al ruim een jaar bezig geweest een rekening met hun recht te zetten en nu kom ik niet van mijn abonnement af.

Dus zojuist de onderstaande mail maar weer verzonden naar de klantenservice van dit waardeloze tijdchrift:

Hallo,


Begin juni heb ik schriftelijk mijn abonnement opgezegd op Horsimo en gevraagd om een bevestiging. Maar nog nooit gekregen !!!
Aangetekend een brief moeten sturen om van een abonnement af te komen is de klant op extra kosten jagen.
Gewone post komt ook heus wel aan en kan goed verwerkt worden. Dit is absurd.

Ik zeg dit blad op,omdat er de nodige problemen zijn met publiforce/ toptijdschriften, zo ook bekend bij RADAR lees ik net.
Helaas ben ik hier afgelopen jaar ook slachtoffer van geweest met een factuur die niet klopte door een administratiefout bij jullie.
En aldoor maar dreigingen met incasso bureaus in de verpakking van elke horsimo, welke mij bijna een jaar
aan brieven,mail en telefoonkosten gekost heeft, waarvoor ik nooit een vergoeding heb mogen krijgen !!

Het abonnement qua prijs verhogen en niet zo'n beetje ook en het dan toch nog gratis blad durven noemen is voor mij
echt de druppel.
Ik heb het blad na vorig jaar nog een 2e kans gegeven,maar dit uit zich dus wederom in teleurstelling. Erg Jammer.

Ik ben er nog steeds flauw van dat na alle ellende van vorig jaar ik ook nooit een vergoeding heb gekregen voor de gemaakte kosten van mijn kant, terwijl jullie fout zaten.
Niet eens excuus mogen ontvangen!!!
En dan nu weer de stunt dat het haast onmogelijk blijkt om van een abonnement af te kunnen komen.

Ik wens van jullie kant spoedig een reactie en een bevestiging van mijn opzeggen, want ik ben niet van plan om nu
weer tig brieven en mails te moeten sturen en telefoonkosten te moeten maken,omdat het bij jullie mis gaat en dan vervolgens weer acceptgiro's te ontvangen
met dreigingen van een incasso bureau.
Zo werkt dat niet.


Dus nogmaals :



Betreft: Opzegging lidmaatschap Horsimo



Geachte dhr. /mevr.



Bij deze wil ik graag mijn lidmaatschap op het maandblad Horsimo

per aankomend lidmaatschap seizoen stopzetten.

Ik wens dus geen acceptgiro meer te ontvangen voor het jaar 2011.



Graag ontvang ik een schriftelijke bevestiging van mijn opzeggen.

Gesloten