online i-phone bestelling T-mobile
Geplaatst: 03 mar 2010 12:46
Vorige week heb ik me online aangemeld als nieuwe klant van T-mobile (een i-phone abonnement incl, i-phone), omdat ik dacht dat online bestellen snel en efficient zou zijn. De eerste teleurstelling kwam al na het telefoontje van Logistics met de melding "Wij hebben volgende week pas tijd om te komen bezorgen, zegt u maar welke dag u het beste uitkomt. In principe behouden wij het recht om de gehele dag langs te kunnen komen, maar we sms'en u de avond tevoren welk dagdeel het zal zijn."Als ik dat had geweten was ik net zo lief naar de winkel gefietst, dan had ik 'm meteen gehad!" Maar goed, ik kies voor de woensdag en neem die dag ook maar meteen vrij van mijn werk omdat je zo'n dure i-phone niet op een kantoor met 3.000 werknemers wil laten bezorgen. Na een week wachten stond vandaag eindelijk de bezorger op de stoep met mijn nieuwe i-phone. Joepie! Blijkt dat ik het burgerservicenummer heb ingevuld in plaats van het paspoortnummer, dus zijn papier klopt niet. Stom van mezelf natuurlijk, en ik begrijp dat die man zich aan de instructies moet houden en de telefoon dus niet kan afleveren. De bezorger geeft me het nummer van de klantenservice en zegt dat ik het nummer daar even moet laten aanpassen en dat hij daarna weer langskomt. Oké, meteen maar doen dan. Wanneer ik de klantenservice bel krijg ik echter direct een bandje met de vraag: typ uw t-mobile 06 nummer in. Ja, die heb ik niet, en ik kan met geen enkele toets om die order heen, dus laat ik het bandje vier keer zelfde dringende vraag stellen en hoop maar dat íe me niet uit het menu gooit. Gelukkig gebeurt dat niet en krijg ik uiteindelijk iemand te spreken. De call center medewerker vertelt me dat de telefoon wordt teruggestuurd naar T-mobile, dat ik na 10 dagen mijn geld krijg teruggestort en dat ik dan weer een nieuwe bestelling kan plaatsen! Hoe idioot! Ik wil alleen even een paspoortnummer wijzigen. Eigenlijk heb ik zin om te gaan schelden, maar in plaats daarvan zit ik met stomme verbazing te luisteren. Dit kan toch niet wáár zijn? Er is al €400,- van mijn rekening afgeschreven, ik ben een nieuwe klant geworden van T-mobile en door één typefoutje wordt de hele deal door T-mobile gecancelled. Prima, maar dan hoef ik 'm ook helemaal niet meer. Als dit gezeik nu al begint, dan houd ik mijn hart vast over de service van T-mobile op het moment dat ik abonnee ben en hulp nodig heb.