Ik heb op 03-03-2010 bij de ALDI in Amsterdam een hartslagmeter gekocht. Van het merk: Lifetec (MD15215) Medion.
De hartslagmeter werkt echter niet helemaal naar behoren. De bijgeleverde band maakt geen contact met het horloge waardoor het horloge geen hartslag weer geeft.
Ik heb op verschillende andere sites al gelezen dat er meerder mensen met het zelfde probleem zitten. Ook na het vervangen van de batt. is het probleem niet opgelost.
Mail contact met ALDI is niet mogelijk, want ze hebben geen emailadres op hun site staan. De leverancier MEDION kan pas binnen 3 dagen reageren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ALDI, Lifetec (MD15215) Hartslagmeter
-
Re: ALDI, Lifetec (MD15215) Hartslagmeter
Ja sorry hoor maarre vandaag gekocht en het ding werkt niet dus wat doe je dan juist een mailadres opzoeken ?!?!?!?!?!?
Dan neem jeje bon en ga je naar de Aldi terug he slimpie dan krijg je een nieuwe of je geld terug.
Maar ik zou wachten tot de garantie voorbij is
Echt soms.......
Dan neem jeje bon en ga je naar de Aldi terug he slimpie dan krijg je een nieuwe of je geld terug.
Maar ik zou wachten tot de garantie voorbij is
Echt soms.......
Re: ALDI, Lifetec (MD15215) Hartslagmeter
Menasor-2002 schreef
Ach laten we maar hopen dat het een opluchting geweest voor wommus is om zijn/haar bijdrage hier op dit forum te plaatsen, want dan heeft het nog nut gehad. Anders is zijn/haar bijdrage zelfs volledig nutteloos geweest.Echt soms.......