LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 ongeloofwaardig!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Men75

Tele2 ongeloofwaardig!

Ongelezen bericht door Men75 »

Al sinds 2007 ben ik steeds bezig geweest mijn e-mailabonnement bij Tele2 (daarvoor Zonnet.nl) op te zeggen. De reden is dat ik het mailadres niet meer gebruik en ik kijk er ook al jaren niet meer naar. Ik heb diverse keren de klantenservice gebeld en geschreven en om bevestiging beeindiging gevraagd. Zij hebben dat ook steeds toegezegd maar de ontvangst ervan blijft tot nu toe uit.

Ook blijft Tele2 het abonnementsgeld van mijn rekening afschrijven dmv een automatische machtiging. Vorige week was het weer raak en nu ben ik dat ook echt spuugzat. Geen vriendelijke hulpbehoevende mensen, echt een zooitje daar bij Tele2. Ik vind dit echt ongeloofwaardig!

De vraag is nu hoe ik dit het beste kan aanpakken, ben de weg volledig bijster.....

Branziej

Re: Tele2 ongeloofwaardig!

Ongelezen bericht door Branziej »

Beste Men75,

Schrijf Tele2 een brief en stuur deze brief aangetekend op naar Tele2 en geef ze een termijn van 14 dagen om antwoord te kunnen geven.

Tevens kan je voor het geld afschrijven naar de bank bellen en Tele2 blokkeren.

Succes. :)

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Men75,

Vervelend dat de opzegging van je e-mail abonnement niet naar behoren is verlopen. Graag neem ik je klacht hierover in behandeling. Zou je alsjeblieft je gegevens naar mij toe willen sturen per e-mail? Graag ontvang ik je postcode en huisnummer of je klantnummer. Mijn e-mailadres is [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Men75

Dag Branjie,

Ik heb maanden gezocht naar het juiste adres waar ik een klacht naar toe kon sturen. Dit stond naar mijn weten ook niet op de website van Tele2. Dus als jij een adres van ze hebt zou ik het heel graag willen hebben. Wel heb ik ze inmiddels al een aantal keren telefonisch gesproken, waar zij elke keer gehoor aan gaven een bevestigingsbericht van beeindiging toe te sturen....

Maar nee, dat doen ze blijkbaar niet. En dat noemen ze klantenservice! Pfff....

In ieder geval bedankt voor het meedenken, aan jouw tip heb ik wat! :-)

Men75

Het verbaast mij dat niemand een adres heeft van de klantenservice Tele2????

Het is gewoon echt niet te zoeken/vinden op de homepage, misschien moet ik ergens anders nara zoeken? Maar ik weet niet welke? Iemand een tip?

S_b_187

Ongelezen bericht door S_b_187 »

Probeer het eens op dit forum http://tele2.gebruikers.eu/
Veel info over alles m.b.t. Tele2.
Op deze forums zitten ook mensen van webcare/klantenservice (zoals Danielle hierboven, die u reeds wilt helpen) die u verder kunnen & willen helpen.
Tele2 Webcare
Omdat we merken dat klanten steeds vaker vragen en klachten op het internet plaatsen heeft Tele2 heeft haar service uitgebreid met een Webcare team. Wij zijn vanaf 27 januari gestart met Tele2 Webcare.

Wat is Webcare en hoe werkt het?
Webcare is een service waarbij bedrijven proactief vragen en klachten beantwoorden die op het internet zijn geplaatst door consumenten. Tele2 monitort dagelijks het internet en zoekt daarbij naar uitingen van mensen die aangeven dat ze behoefte hebben aan hulp of informatie over onze producten of diensten.

Namens Tele2 is Danielle van het Tele2 Webcare Team dagelijks actief op het internet, op niet-Tele2-sites zoals weblogs, fora en Twitter. Danielle beantwoordt vragen en geeft correcte informatie als er onduidelijkheden zijn. Ze reageert ook op klachten of problemen over de dienstverlening en producten van Tele2. De insteek van Tele2 Webcare is niet commercieel. Openheid en transparantie staan voorop.

Contact
Danielle kan helaas niet overal op reageren of alle problemen oplossen. Heb je een meer individuele of complexe vraag of klacht? Ga naar de klantenservicepagina en kies hier hoe je contact wil opnemen met de klantenservice.
Het is aan u om deze hulp the accepteren of te weigeren.
Iig succes verder.

P.S.
Deze forums zijn er overigens voor meerdere providers. Just google.

Tele2 Webcare

Beste Men75,

Graag wil ik je klacht in behandeling nemen. Zou je alsjeblieft je gegevens: je postcode en huisnummer of klantnummer naar mij willen sturen? Als ik dit van je heb ontvangen kan ik je klacht in behandeling nemen. Indien je dit toch liever op een andere manier wenst te doen, dan hoor ik dit ook graag van je. Mijn e-mailadres is [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste Men75,

Allereerst biedt Tele2 haar excuses aan voor de vervelende situatie die ontstaan is. Ik kan je meedelen dat het email abonnement bij deze is opgezegd. De betaalde abonnementskosten, van maart 2007 t/m april 2010 zullen teruggestort worden op je rekeningnummer. Dit bedrag kun je binnen acht weken op je rekening verwachten.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

D2Freak31

Ongelezen bericht door D2Freak31 »

Tele2 Webcare schreef:Beste Men75,

Allereerst biedt Tele2 haar excuses aan voor de vervelende situatie die ontstaan is. Ik kan je meedelen dat het email abonnement bij deze is opgezegd. De betaalde abonnementskosten, van maart 2007 t/m april 2010 zullen teruggestort worden op je rekeningnummer. Dit bedrag kun je binnen acht weken op je rekening verwachten.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Zow,

Dus voor 2,5 JAAR ellende krijg je een kort excuusbriefje op internet? Geweldige service bij tele2! Dat je nog durft te vermelden dat dit opgelost is. Wat een prutsers zeg. Heb zon hekel aan die verzamelnamen zoals Danielle die brandjes moeten blussen op internet om maar net te doen of het bedrijf begaan is met de klant. Als Danielle dan toch zo open is, ben ik heel benieuwd waarom deze klacht 2,5 jaar niet is opgelost, terwijl het mij een niet al te moeilijk probleem lijkt.
Na publicatie op internet kan het ineens binnen een maand. Rara...

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

[quote="D2Freak31
Zow,

Dus voor 2,5 JAAR ellende krijg je een kort excuusbriefje op internet? Geweldige service bij tele2! Dat je nog durft te vermelden dat dit opgelost is. Wat een prutsers zeg. Heb zon hekel aan die verzamelnamen zoals Danielle die brandjes moeten blussen op internet om maar net te doen of het bedrijf begaan is met de klant. Als Danielle dan toch zo open is, ben ik heel benieuwd waarom deze klacht 2,5 jaar niet is opgelost, terwijl het mij een niet al te moeilijk probleem lijkt.
Na publicatie op internet kan het ineens binnen een maand. Rara...[/quote]

Maar, wees eerlijk - uiteindelijk WORD het opgelost - en krijgt TS al het teveel betaalde terug.
Kom daar maar eens om bij een Ziggo, KPN, UPC etc.

Hoewel niet netjes dat het zo lang duurde, toch blij dat er bedrijven 'het licht zien' en problemen oplossen - al is er dan een forum zoals deze voor nodig.
UPC heb ik dat nog niet zien doen!

D2Freak31

Ongelezen bericht door D2Freak31 »

guardian72 schreef: Maar, wees eerlijk - uiteindelijk WORD het opgelost - en krijgt TS al het teveel betaalde terug.
Kom daar maar eens om bij een Ziggo, KPN, UPC etc.

Hoewel niet netjes dat het zo lang duurde, toch blij dat er bedrijven 'het licht zien' en problemen oplossen - al is er dan een forum zoals deze voor nodig.
UPC heb ik dat nog niet zien doen!
Oh joepie. En dan ook nog alleen maar omdat het publiekelijk word vermeld zodat het nu net lijkt of ze wel iets voor de klant doen. Trouwens is er ook een ziggo webteam (en zon beetje voor alle grote bedrijven) die dit soort brandjes probeert te blussen om de naam van het bedrijf hoog te houden (wij doen WEL iets voor de klant).
Trouwens, wie zegt dat het nu is opgelost? Aan de woorden van Tele2 kunnen we weinig waarde hechten aangezien ze al tig keer beloofd hebben dat het opgelost was.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

D2Freak31 schreef:Trouwens, wie zegt dat het nu is opgelost? Aan de woorden van Tele2 kunnen we weinig waarde hechten aangezien ze al tig keer beloofd hebben dat het opgelost was.
eeehmm.. :oops:

Men57 - is het inderdaad opgelost?

Want dat is inderdaad waar, dat weten we nog niet.

Gesloten