| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 123 tickets
-
3108denise
123 tickets
Vorige week heb ik 2 kaarten besteld voor het concert van Michael Bublé 19 mei 2010,bij 123 tickets.
in mijn onschuld,gegoogeld en 123 tickets kwam tevoorschijn.
Nadat ik heb besteld (en betaald) kwam ik opeens allerlei klachten tegen over deze organisatie ,zie http://www.klachtenoplossing.nl/tickets123/.
Ik heb geprobeerd te bellen(om even te controleren en quasi te vragen hoe lang het duurt voor ik de tickets binnen krijg),maar zoals op de klachtensite al staat,er draait een standaard bandje en ze zijn gewoon niet te bereiken.
Op hun site staat dat mail binnen 24 uur wordt beantwoord.Ook dat is niet waar,kan ik uit ervaring zeggen,en ook op de klachtensit staat dat.
Stel dat ik mijn kaarten niet krijg(a 99 euro per stuk),wat kan ik ondernemen?
Ze hebben alleen een bezoekadres in Amsterdam.Ik kan daar wel heen rijden,maar je kan alleen terecht via een afspraak,dus ik vrees dat dat hem ook niet gaat worden.
Wie heeft tips??
Misschien ben ik wat te voorbarig,want je krijgt de tickets 7 dagen ná je betaling tot 7 dagen vóór het concert.
Maar ik ben liever goed voorbereid,want 198 euro zomaar weggooien doe ik natuurlijk niet.
in mijn onschuld,gegoogeld en 123 tickets kwam tevoorschijn.
Nadat ik heb besteld (en betaald) kwam ik opeens allerlei klachten tegen over deze organisatie ,zie http://www.klachtenoplossing.nl/tickets123/.
Ik heb geprobeerd te bellen(om even te controleren en quasi te vragen hoe lang het duurt voor ik de tickets binnen krijg),maar zoals op de klachtensite al staat,er draait een standaard bandje en ze zijn gewoon niet te bereiken.
Op hun site staat dat mail binnen 24 uur wordt beantwoord.Ook dat is niet waar,kan ik uit ervaring zeggen,en ook op de klachtensit staat dat.
Stel dat ik mijn kaarten niet krijg(a 99 euro per stuk),wat kan ik ondernemen?
Ze hebben alleen een bezoekadres in Amsterdam.Ik kan daar wel heen rijden,maar je kan alleen terecht via een afspraak,dus ik vrees dat dat hem ook niet gaat worden.
Wie heeft tips??
Misschien ben ik wat te voorbarig,want je krijgt de tickets 7 dagen ná je betaling tot 7 dagen vóór het concert.
Maar ik ben liever goed voorbereid,want 198 euro zomaar weggooien doe ik natuurlijk niet.
Re: 123 tickets
Gelredome zegt :
Woensdag 19 mei 2010
Entree: € 39, € 49, € 59, € 65 en € 95 (exclusief servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur
Ik ben bang dat u veel te veel heeft betaald.
Dat is wel een goed argument voor 123 tickets om de kaarten ook te leveren. Anders lopen ze die vette marge mis....
Woensdag 19 mei 2010
Entree: € 39, € 49, € 59, € 65 en € 95 (exclusief servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur
Ik ben bang dat u veel te veel heeft betaald.
Dat is wel een goed argument voor 123 tickets om de kaarten ook te leveren. Anders lopen ze die vette marge mis....
-
3108denise
Hoezo? dat begrijp ik niet.crazyme schreef: Dat is wel een goed argument voor 123 tickets om de kaarten ook te leveren. Anders lopen ze die vette marge mis....
Gecashed hebben ze toch al?
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem met tickets123.nl. Ik had in januari 5 kaarten voor Michael Buble besteld a 98 euro per stuk. Ook ik heb gemaild, gebeld en geschreven, maar geen reactie ontvangen. Deze manier van handelen is sowieso onbeschoft en riekt inderdaad naar oplichterij. Ik overweeg aangifte bij de politie.
Groeten,
wit00193
Ik heb hetzelfde probleem met tickets123.nl. Ik had in januari 5 kaarten voor Michael Buble besteld a 98 euro per stuk. Ook ik heb gemaild, gebeld en geschreven, maar geen reactie ontvangen. Deze manier van handelen is sowieso onbeschoft en riekt inderdaad naar oplichterij. Ik overweeg aangifte bij de politie.
Groeten,
wit00193
-
3108denise
Mocht blijken dat het oplichterij is,kunnen we beter ons krachten bundelen lijkt me?wit00193 schreef:Hallo,
Groeten,
wit00193
Als ik de kaarten niet krijg,ga ik ook zeker aangifte doen bij de politie.
Hoe meer mensen het doen,des te eerder zal men actie ondernemen.
Echter,we moeten afwachten,omdat ze de tijd hebben de kaarten te versturen tot 7 dagen vóór het concert.
Ik weet eerlijk gezegd ook niet wie de organisator van het concert is,want daar kunnen we eventueel ook de klacht neerleggen!
Ik hou je op de hoogte!
-
3108denise
Ik heb inmiddels bij livenation nieuwe kaarten besteld voor de zekerheid.
Mocht ik de kaarten van 123 tickets toch nog toegestuurd krijgen,waar ik overigens steeds meer aan ga twijfelen,kan ik hier misschien iemand blij maken die ze niet krijgt?
Uiteraard voor de prijs die op de kaarten staan,en niet de prijs die 123 tickets rekent.
Verder blijf ik hier iedereen op de hoogte houden over de stand van zaken.
Helaas moet ik tot 19 mei wachten vóór ik iets kan ondernemen,want tot die dag heeft 123 tickets volgens de wet de tijd om te leveren.
Mijn plan van aanpak ,mocht er geen levering plaats vinden........
Aangetekende brief sturen,met een acceptabele termijn waarop 123 tickets kan reageren,waarin ik het volledig betaalde bedrag terug eis.
Komt daar geen reactie op;aangifte doen bij de politie van oplichting.
zoveel mogelijk benadeelden zoeken.
Mijn rechtsbijstandsverzekering bellen,en een plan van aanpak doornemen.
Ik laat me in ieder geval niet zomaar besodemieteren,ik zal er alles aan doen om te laten weten dat dit niet geaccepteerd wordt!
Mocht ik de kaarten van 123 tickets toch nog toegestuurd krijgen,waar ik overigens steeds meer aan ga twijfelen,kan ik hier misschien iemand blij maken die ze niet krijgt?
Uiteraard voor de prijs die op de kaarten staan,en niet de prijs die 123 tickets rekent.
Verder blijf ik hier iedereen op de hoogte houden over de stand van zaken.
Helaas moet ik tot 19 mei wachten vóór ik iets kan ondernemen,want tot die dag heeft 123 tickets volgens de wet de tijd om te leveren.
Mijn plan van aanpak ,mocht er geen levering plaats vinden........
Aangetekende brief sturen,met een acceptabele termijn waarop 123 tickets kan reageren,waarin ik het volledig betaalde bedrag terug eis.
Komt daar geen reactie op;aangifte doen bij de politie van oplichting.
zoveel mogelijk benadeelden zoeken.
Mijn rechtsbijstandsverzekering bellen,en een plan van aanpak doornemen.
Ik laat me in ieder geval niet zomaar besodemieteren,ik zal er alles aan doen om te laten weten dat dit niet geaccepteerd wordt!
-
Waterlelie
Hallo Denise,3108denise schreef:Helaas moet ik tot 19 mei wachten vóór ik iets kan ondernemen,want tot die dag heeft 123 tickets volgens de wet de tijd om te leveren.
Je kan ook een beroep doen op artikel 80 lid 1 sub c van boek 6 van het burgerlijk wetboek:
Artikel 80
1.De gevolgen van niet-nakoming treden reeds in voordat de vordering opeisbaar is:
a. indien vaststaat dat nakoming zonder tekortkoming onmogelijk zal zijn;
b. indien de schuldeiser uit een mededeling van de schuldenaar moet afleiden dat deze in de nakoming zal tekortschieten; of
c. indien de schuldeiser goede gronden heeft te vrezen dat de schuldenaar in de nakoming zal tekortschieten en deze niet voldoet aan een schriftelijke aanmaning met opgave van die gronden om zich binnen een bij die aanmaning gestelde redelijke termijn bereid te verklaren zijn verplichtingen na te komen.
2.Het oorspronkelijke tijdstip van opeisbaarheid blijft gelden voor de verschuldigdheid van schadevergoeding wegens vertraging en de toerekening aan de schuldenaar van onmogelijk worden van nakoming tijdens zijn verzuim.
Dus je kan eisen dat de kaarten voor de door hun gestelde termijn geleverd worden aangezien ze nergens op reageren en er klachten van anderen zijn die jouw vermoeden misschien bevestigen. Daarom altijd bij de organisator kaarten kopen, bij anderen betaal je veel met de kans dat je niks krijgt. Een klacht bij de organisator indienen is in dit geval nutteloos omdat ze niks met de handelswijze123 tickets te maken hebben.
Succes ermee.
Laatst gewijzigd door Waterlelie op 10 mar 2010 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
3108denise
Ja dat is me inmiddels duidelijk.Waterlelie schreef:. Daarom altijd bij de organisator kaarten kopen, bij anderen betaal je veel met de kans dat je niks krijgt.
Succes ermee.
Ontzettend bedankt voor het meedenken.
Inmiddels weet ik in ieder geval wel waar ik voortaan de kaarten vandaan moet halen
123 tickets heeft de tijd(als ik de regels op hun site nakijk) tot 2 weken voor aanvang van het concert.
Dus tot 5 mei moet ik zowiezo wachten
Maar...ik laat het er niet bij zitten als ik mijn zeer duur betaalde kaarten niet krijg.
-
3108denise
Ik probeer de persoon die hierachter zit per mail en telefonisch te bereiken,maar er wordt gewoon niet gereageerd.
er draait een bandje waarop wordt gezeld dat ze wegens "drukte"op dit moment niet bereikbaar zijn(dat bandje draait altijd) en op mail wordt ook niet gereageerd.
Ik ben inmiddels ook de privé gegevens van de persoon inclusief zijn gsm nummer.
Hij is zeker nog niet van mij af.
ik vraag andere slachtoffers ook contact met mij op te nemen,want we zijn met het een en ander bezig.
we laten ons niet besodemieteren,toch?
En als we de krachten bundelen staan we sterker!!
er draait een bandje waarop wordt gezeld dat ze wegens "drukte"op dit moment niet bereikbaar zijn(dat bandje draait altijd) en op mail wordt ook niet gereageerd.
Ik ben inmiddels ook de privé gegevens van de persoon inclusief zijn gsm nummer.
Hij is zeker nog niet van mij af.
ik vraag andere slachtoffers ook contact met mij op te nemen,want we zijn met het een en ander bezig.
we laten ons niet besodemieteren,toch?
En als we de krachten bundelen staan we sterker!!
-
3108denise
Na heel veel druk van mijn kant(blijven mailen,dreigen en vragen) heb ik vandaag de kaarten ontvangen.
Per kaart heb ik 40 euro meer betaald dan op het ticket vermeld staat!!!
.
Ook staat er een andere naam en adres op.
Ik ben dus héél erg benieuwd of er niet mer tickets in omloop zijn,die dezelfde plaats hebben,waardoor ze niet geldig zijn
Per kaart heb ik 40 euro meer betaald dan op het ticket vermeld staat!!!
Ook staat er een andere naam en adres op.
Ik ben dus héél erg benieuwd of er niet mer tickets in omloop zijn,die dezelfde plaats hebben,waardoor ze niet geldig zijn
-
3108denise
Ik ben nog niet helemaal zeker van mijn tickets (ik heb nl vernomen dat veel tickets van 123 tickets niet geldig bleken te zijn bij aankomst bij het evenement) en heb de volgende mail gestuud naar 123 tickets:
Beste......
Ik heb de tickets vandaag ontvangen.
Waarvoor mijn dank
Wel viel mij iets op,en daar wil ik iets over weten.
Dat ik ruim 40 euro per kaart meer heb betaald dan op de ticket staat,laat ik buiten beschouwing,
Maar dat er een andere naam(en adres) op staat verbaast mij enorm.
Mijn vraag aan u is: Het is toch wel een gegarandeerde plaats he?
Het is niet zo ,als ik daar aankom dat het een ticket is die meerdere keren is uitgeprint en dus ongeldig??
In afwachting van uw antwoord
Geen antwoord.
Gisteren de mail gestuurd,toen ik de tickets had ontvangen.
Beste......
Ik heb de tickets vandaag ontvangen.
Waarvoor mijn dank
Wel viel mij iets op,en daar wil ik iets over weten.
Dat ik ruim 40 euro per kaart meer heb betaald dan op de ticket staat,laat ik buiten beschouwing,
Maar dat er een andere naam(en adres) op staat verbaast mij enorm.
Mijn vraag aan u is: Het is toch wel een gegarandeerde plaats he?
Het is niet zo ,als ik daar aankom dat het een ticket is die meerdere keren is uitgeprint en dus ongeldig??
In afwachting van uw antwoord
Geen antwoord.
Gisteren de mail gestuurd,toen ik de tickets had ontvangen.
-
Brujitagalina
Hellupie
We hebben in December hebben wij kaarten besteld voor aanstaande vrijdag 16/04/2010 voor Jeff Dunham. Dit heb ik in 2 bestellingen gedaan omdat we achteraf nog iemand mee zouden nemen. Totaal 4 eerste rangs kaarten voor totaal 500 euro inclusief administratie en verzendkosten. In Januari heb ik een mail gestuurd met de vraag of ze de plaatsten naast elkaar wilde zetten, want bedacht me opeens dat het weleens zo zou kunnen zijn dat het ze niet opvalt omdat we 1 x 3 en 1 x 1 kaart hebben besteld. Je zou binnen 24 bericht krijgen maar NIKS hoor, sterker nog, daarna nog een aantal keren gebeld maar inderdaad alleen het bandje. Afgelopen vrijdag nogmaals geprobeerd, want we hebben nog steeds niets binnen en weer dat irritante bandje. Weer een mail gestuurd of we aub een antwoord kunnen krijgen op onze vraag en wanneer de kaarten er nu eindelijk aan komen? Weer helemaal niets.
We beginnen hem nu toch echt wel een beetje te knijpen, want voor hun is 500 euro niet veel maar voor ons wel en we hebben er lang voor gespaard, voor het geval dat hij een keertje naar Nederland zou komen.
Ik weet wel dat het beter is om kaarten bij de organisator te kopen, maar het schijnt dat dit soort bedrijven alle kaarten opkopen om ze tegen woekerprijzen te verkopen, want ze zijn binnen een paar uur uitverkocht.
Wie heeft er nog raad, we hebben nog maar een paar dagen en wat zouden we kunnen doen?
Galina Kramer
We hebben in December hebben wij kaarten besteld voor aanstaande vrijdag 16/04/2010 voor Jeff Dunham. Dit heb ik in 2 bestellingen gedaan omdat we achteraf nog iemand mee zouden nemen. Totaal 4 eerste rangs kaarten voor totaal 500 euro inclusief administratie en verzendkosten. In Januari heb ik een mail gestuurd met de vraag of ze de plaatsten naast elkaar wilde zetten, want bedacht me opeens dat het weleens zo zou kunnen zijn dat het ze niet opvalt omdat we 1 x 3 en 1 x 1 kaart hebben besteld. Je zou binnen 24 bericht krijgen maar NIKS hoor, sterker nog, daarna nog een aantal keren gebeld maar inderdaad alleen het bandje. Afgelopen vrijdag nogmaals geprobeerd, want we hebben nog steeds niets binnen en weer dat irritante bandje. Weer een mail gestuurd of we aub een antwoord kunnen krijgen op onze vraag en wanneer de kaarten er nu eindelijk aan komen? Weer helemaal niets.
We beginnen hem nu toch echt wel een beetje te knijpen, want voor hun is 500 euro niet veel maar voor ons wel en we hebben er lang voor gespaard, voor het geval dat hij een keertje naar Nederland zou komen.
Ik weet wel dat het beter is om kaarten bij de organisator te kopen, maar het schijnt dat dit soort bedrijven alle kaarten opkopen om ze tegen woekerprijzen te verkopen, want ze zijn binnen een paar uur uitverkocht.
Wie heeft er nog raad, we hebben nog maar een paar dagen en wat zouden we kunnen doen?
Galina Kramer
-
3108denise
Het is een vreselijk drama met 123 tickets.
Ik vrees als je de tickets nu nog niet hebt,dat je ze ook niet krijgt,maar ik hoop natuurlijk dat je ze alsnog krijgt.
Bij mij heeft het geholpen dat ik dagelijks een pittige mail stuurde en uiteindelijk heb geschreven dat ik het onder geen enkele mogelijkheid zou pikken als blijkt dat ik opgelicht wordt!
Het enige dat ik je kan adviseren is vanavond naar tros radar te kijken,daar wordt aandacht besteed aan 123 tickets en wellicht kun je je achteraf melden.
Je kan je ook nog melden bij bundel je krachten
[email protected].
Zij heeft meerdere 123 tickets slachtoffers en zijn er druk mee bezig.
Jolanda is vanavond ook aanwezig bij de uitzendig.
Heel veel sucses en hou ons op de hoogte.
Denise
Ik vrees als je de tickets nu nog niet hebt,dat je ze ook niet krijgt,maar ik hoop natuurlijk dat je ze alsnog krijgt.
Bij mij heeft het geholpen dat ik dagelijks een pittige mail stuurde en uiteindelijk heb geschreven dat ik het onder geen enkele mogelijkheid zou pikken als blijkt dat ik opgelicht wordt!
Het enige dat ik je kan adviseren is vanavond naar tros radar te kijken,daar wordt aandacht besteed aan 123 tickets en wellicht kun je je achteraf melden.
Je kan je ook nog melden bij bundel je krachten
[email protected].
Zij heeft meerdere 123 tickets slachtoffers en zijn er druk mee bezig.
Jolanda is vanavond ook aanwezig bij de uitzendig.
Heel veel sucses en hou ons op de hoogte.
Denise
-
Brujitagalina
Hoi Denise,
Bedankt voor je reaktie, als ik de kaarten inderdaad niet krijg, dan zal ik me daar melden. Heb jij dan achteraf toch nog tickets ontvangen?
Groetjes,
Galina
Bedankt voor je reaktie, als ik de kaarten inderdaad niet krijg, dan zal ik me daar melden. Heb jij dan achteraf toch nog tickets ontvangen?
Groetjes,
Galina
-
goofylover
Goeiemiddag iedereen,
Ook ik ken dit probleem helaas ook: vorig jaar november bestelde ik via tickets 123 kaarten voor het optreden van Jeff Dunham van aanstaande woensdag 14 april. Heb meerdere keren geprobeerd om hun te bellen, geen reactie, ja een bandje waarop gezegd word dat het beter is om te mailen. Dus dat heb ik ook een paar keer gedaan, wilde ook controleren of ze mijn betaling hebben ontvangen. Maar ook op mijn emails kwam totaal geen enkele reactie!! Aangezien op hun website staat dat ze de kaartjes tot een week voor het evenement kunnen leveren, heb ik dat maar afgewacht. Helaas kwam er niets!! Wat nu dus wel betekend dat ik voor ruim 500 euro ben opgelicht. Heb vandaag een afspraak gemaakt bij de politie om aangifte te doen. Hoop dat ze er iets aan kunnen doen, want zoals blijkt ben ik niet de enige.
groetjes Nicole
Ook ik ken dit probleem helaas ook: vorig jaar november bestelde ik via tickets 123 kaarten voor het optreden van Jeff Dunham van aanstaande woensdag 14 april. Heb meerdere keren geprobeerd om hun te bellen, geen reactie, ja een bandje waarop gezegd word dat het beter is om te mailen. Dus dat heb ik ook een paar keer gedaan, wilde ook controleren of ze mijn betaling hebben ontvangen. Maar ook op mijn emails kwam totaal geen enkele reactie!! Aangezien op hun website staat dat ze de kaartjes tot een week voor het evenement kunnen leveren, heb ik dat maar afgewacht. Helaas kwam er niets!! Wat nu dus wel betekend dat ik voor ruim 500 euro ben opgelicht. Heb vandaag een afspraak gemaakt bij de politie om aangifte te doen. Hoop dat ze er iets aan kunnen doen, want zoals blijkt ben ik niet de enige.
groetjes Nicole
-
Brujitagalina
Hoi allemaal,
Ik heb een hele dreigende mail gestuurd naar 123tickets waarin ik ze te kennen gegeven heb dat ik ZONDER afspraak met de politie langs zou komen ( bedankt Denise voor de TIP) als ze niet binnen 24 uur zouden reageren en toen had ik binnen een kwartier een mailtje, met de mededeling dat de kaarten van Jeff Dunham helaas waren uitverkocht en dat mijn bestelling als niet betaald stond.
Als dit niet het geval was dat ik dan het bewijs moest sturen van de betaling en dat ik dan mijn geld terug zou ontvangen. Dit gedaan want het was notabene een dag later al op hun rekening, met de vraag wat zij naast het terugstorten als compensatie aan konden bieden voor het missen van Jeff Dunham?
Toen kreeg ik nog een mail met de mededeling dat ze hadden rondgebeld en alsnog 4 kaarten gevonden hadden en dat die zo snel mogelijk naar mij toekwamen.
Daarna heb ik weer een mail gestuurd met de mededeling dat ik er toch vanuit mag gaan dat het hier om de bestelde Arena Kaarten gaat en alle 4 naast elkaar?
Helaas heb ik hier nog geen antwoord op, want je zou maar derde rangs komen zitten voor de duurste kaarten, dan heb ik liever mijn geld terug.
Ben nog steeds helemaal
en hoop dat het inderdaad de Arena Kaarten zijn, want doe ze een proces aan.
Samen met de andere van het bundel de krachten forum.
Laat nog wel even weten hoe het afloopt.
TIP Mijn ervaring is goed duidelijk en onderlegt dreigen en dan zijn ze wel ineens bereid om binnen de gestelde termijn terug te mailen en stop maar met bellen, want elke poging is voor niets en kost nog eens 45 cent ook!!!!
Ik heb een hele dreigende mail gestuurd naar 123tickets waarin ik ze te kennen gegeven heb dat ik ZONDER afspraak met de politie langs zou komen ( bedankt Denise voor de TIP) als ze niet binnen 24 uur zouden reageren en toen had ik binnen een kwartier een mailtje, met de mededeling dat de kaarten van Jeff Dunham helaas waren uitverkocht en dat mijn bestelling als niet betaald stond.
Als dit niet het geval was dat ik dan het bewijs moest sturen van de betaling en dat ik dan mijn geld terug zou ontvangen. Dit gedaan want het was notabene een dag later al op hun rekening, met de vraag wat zij naast het terugstorten als compensatie aan konden bieden voor het missen van Jeff Dunham?
Toen kreeg ik nog een mail met de mededeling dat ze hadden rondgebeld en alsnog 4 kaarten gevonden hadden en dat die zo snel mogelijk naar mij toekwamen.
Daarna heb ik weer een mail gestuurd met de mededeling dat ik er toch vanuit mag gaan dat het hier om de bestelde Arena Kaarten gaat en alle 4 naast elkaar?
Helaas heb ik hier nog geen antwoord op, want je zou maar derde rangs komen zitten voor de duurste kaarten, dan heb ik liever mijn geld terug.
Ben nog steeds helemaal
Samen met de andere van het bundel de krachten forum.
Laat nog wel even weten hoe het afloopt.
TIP Mijn ervaring is goed duidelijk en onderlegt dreigen en dan zijn ze wel ineens bereid om binnen de gestelde termijn terug te mailen en stop maar met bellen, want elke poging is voor niets en kost nog eens 45 cent ook!!!!
-
3108denise
Hoi Brujitagalina,goed gedaan hoor!
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
Ik vrees dat je derderangskaarten krijgt,want natuurlijk wil hij erop verdienen.
Ik heb kaarten van 45 euro per stuk,en heb 98 euro per stuk betaald
Ik moet eerst nog maar eens zien of deze kaarten geldig zijn
Hou ons op de hoogte!
Gr.Denise
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
Ik vrees dat je derderangskaarten krijgt,want natuurlijk wil hij erop verdienen.
Ik heb kaarten van 45 euro per stuk,en heb 98 euro per stuk betaald
Ik moet eerst nog maar eens zien of deze kaarten geldig zijn
Hou ons op de hoogte!
Gr.Denise
-
Brujitagalina
Hallo allemaal,
Hier hoe het afgelopen is.
We hebben Arena kaarten besteld en ondanks dat we in de laatste rij van de Arena zaten, kon je eigenlijk niet beter zitten om alles te kunnen zien. We zaten aan het gangpad precies in het midden en hij heeft gewoon ondanks al zijn problemen toch nog gezorgd dat wij een avond vol plezier hebben gehad bij Jeff Dunham.
Ik moet zeggen dat het in het begin allemaal wat raar gelopen is, maar het is geen persoon die bewust mensen wil oplichten anders had hij dit niet nog door een collega van hem geregeld, want we kregen de kaarten van heel iemand anders.
Hij is druk bezig om alles weer op een rijtje te krijgen na dat Mojo al zijn kaarten heeft ongeldig verklaart en mensen geld terug zijn gaan eisen enz.
Tuurlijk betaal je een hoop geld, maar dat zijn dingen die je van tevoren weet, anders wordt het als je een hoop betaald en er niets voor krijgt.
Gelukkig kan ik zeggen dat hij zijn belofte aan ons nagekomen is.
Hoop dat jullie hier iets mee kunnen en de hartelijke groetjes,
Galina
Hier hoe het afgelopen is.
We hebben Arena kaarten besteld en ondanks dat we in de laatste rij van de Arena zaten, kon je eigenlijk niet beter zitten om alles te kunnen zien. We zaten aan het gangpad precies in het midden en hij heeft gewoon ondanks al zijn problemen toch nog gezorgd dat wij een avond vol plezier hebben gehad bij Jeff Dunham.
Ik moet zeggen dat het in het begin allemaal wat raar gelopen is, maar het is geen persoon die bewust mensen wil oplichten anders had hij dit niet nog door een collega van hem geregeld, want we kregen de kaarten van heel iemand anders.
Hij is druk bezig om alles weer op een rijtje te krijgen na dat Mojo al zijn kaarten heeft ongeldig verklaart en mensen geld terug zijn gaan eisen enz.
Tuurlijk betaal je een hoop geld, maar dat zijn dingen die je van tevoren weet, anders wordt het als je een hoop betaald en er niets voor krijgt.
Gelukkig kan ik zeggen dat hij zijn belofte aan ons nagekomen is.
Hoop dat jullie hier iets mee kunnen en de hartelijke groetjes,
Galina
-
3108denise
Ja die heb ik ook,die krijgt bijna iedereen,en dat komt omdat hij ze (laat) opkopen en voor veel meer geld weer verkoopt.Brujitagalina schreef: want we kregen de kaarten van heel iemand anders.
Ik heb contact gehad met mensen die een van de dubbele kaarten had.
Dus kaarten die aan meerdere mensen was verkocht(zelfde stoelen) en helaas was het een kwestie "wie het eerst komt het eerst maalt"er zaten al anderen ,dus konden ze het pand weer verlaten,zonder iets te hebben gezien en veel geld kwijt zijn.
Uiteraard laten ze het er niet bij zitten.
Nu doe je net,of hij een eerlijk persoon is die het allemaal best wel goed doet,maar het is verre van dat.
Veel mensen hebben hun kaarten helemaal niet gekregen,ik ken zelfs een verhaal van iemand die ruim 500 euro kwijt is,en ondanks mailtjes telefoontjes heeft hij nog steeds niet gereageerd.
Ik heb mijn kaarten ook,maar ik zal de laatste zijn om te beweren dat hij het zo goed doet allemaal
Ik heb twee dure tickets gekocht voor concert Clapton-Winwood op 29 mei a.s. in Gelredome. Telefoon en website van Tickets123 doen het niet en op mijn e-mail krijg ik geen antwoord. Ben bevreesd dat ook ik genept ben. Wat te doen? (ik heb mij wel al aangemeld bij [email protected]). Valt er verder iets te doen?