FexiFront/Courlux/Alektum
Geplaatst: 07 mar 2010 14:15
Dit is de route die het internetbedrijf Courlux doorloopt: FlexiFront/Courlux/Alektum en verder gaat het wanneer je de lidmaatschapcode hebt geactiveerd die je is toegezonden via je e-mailadres. Wil je stoppen en geen last hebben van dreigbrieven? Bewaar de verpakking, maak een foto van de verpakking met de postdatum er op en stuur je opzegging/pakje per aangetekend schrijven met foto terug. Daar hoor je nooit meer wat van wanneer dit gebeurt binnen de wettelijk vastgestelde datum.
Meer dan 30 pagina's aan klachten heb ik verzameld over Courlux die meerdere B.V.-tjes bezit. Met FlexiFront en Bamboo heb ik te maken. Hoor mijn verhaal
Gratis scheermesjes met houder bij FlexiFront en sokken bij Bamboo. Na het betalen van de verzend kosten is deze deal in principe afgesloten. Om nog meer voordeel te krijgen van deze twee firma's moest ik een lidmaatschapcode activeren. Dat heb ik niet gedaan en voor mij was ik dus klaar met deze gratis aanbieding. Zes weken later kom ik thuis van mijn werk en vindt twee pakjes die de post in mijn brievenbus heeft gepropt. Onaangekondigd en ongevraagd heeft Courlux mij een lidmaatschapcode gegeven en mij een navulling toe gestuurd waar ik niet om gevraagd heb. Even een mailtje sturen om te vragen waar ze mee bezig zijn gaat niet. Moet ik eerst inloggen met mijn lidmaatschapcode. Tja, die moet ik eerst activeren en dat doe ik dus niet. Wel schrijf ik Courlux dat de manier van zaken doen risicovol is en zij hun spullen binnen 7 dagen moeten komen ophalen. Dat is niet gebeurd want die mesjes en sokken interesseren ze helemaal niets dus heb ik nu te maken met Alektum.
Het aantal klachten over internet, dat op deze manier zaken doet is nog steeds stijgende. Toch voorspel ik dat deze manier van producten aanprijzen binnenkort ten einde is. Bij het Haarlemsdagblad is jurisprudentie binnen gekomen waarop Durk Geertsma een artikel heeft geschreven met de kop: Ongevraagd product mag je houden.
Wordt vervolgd.
Meer dan 30 pagina's aan klachten heb ik verzameld over Courlux die meerdere B.V.-tjes bezit. Met FlexiFront en Bamboo heb ik te maken. Hoor mijn verhaal
Gratis scheermesjes met houder bij FlexiFront en sokken bij Bamboo. Na het betalen van de verzend kosten is deze deal in principe afgesloten. Om nog meer voordeel te krijgen van deze twee firma's moest ik een lidmaatschapcode activeren. Dat heb ik niet gedaan en voor mij was ik dus klaar met deze gratis aanbieding. Zes weken later kom ik thuis van mijn werk en vindt twee pakjes die de post in mijn brievenbus heeft gepropt. Onaangekondigd en ongevraagd heeft Courlux mij een lidmaatschapcode gegeven en mij een navulling toe gestuurd waar ik niet om gevraagd heb. Even een mailtje sturen om te vragen waar ze mee bezig zijn gaat niet. Moet ik eerst inloggen met mijn lidmaatschapcode. Tja, die moet ik eerst activeren en dat doe ik dus niet. Wel schrijf ik Courlux dat de manier van zaken doen risicovol is en zij hun spullen binnen 7 dagen moeten komen ophalen. Dat is niet gebeurd want die mesjes en sokken interesseren ze helemaal niets dus heb ik nu te maken met Alektum.
Het aantal klachten over internet, dat op deze manier zaken doet is nog steeds stijgende. Toch voorspel ik dat deze manier van producten aanprijzen binnenkort ten einde is. Bij het Haarlemsdagblad is jurisprudentie binnen gekomen waarop Durk Geertsma een artikel heeft geschreven met de kop: Ongevraagd product mag je houden.
Wordt vervolgd.