Hi: Eindeloos Online & annulering abonnement, wat een drama!
Geplaatst: 08 mar 2010 09:11
In oktober kreeg ik een telefoontje van een medewerkster van Hi of ik niet een maandje Eindeloos Online wilde proberen. Na veel wikken en wegen heb ik hier aan toegegeven. En nu weet ik dus dat dit de grootste fout is geweest die ik ooit kon maken...
Ik had al uitgezocht dat de Eindeloos Online dienst niet vanzelf stopgezet werd en dat er één maand opzegtermijn op zat, dus enkele dagen na het aangaan van de overeenkomst heb ik op 21 oktober weer teruggedraaid via de website.
Inmiddels zijn we bijna 5 maanden, en vele opzeggingen, zowel via de website als via de klantenservice, verder en ik betaal nog steeds voor deze dienst terwijl ik er geen gebruik van maak. Vorige maand heb ik al een officiële klacht bij hun neergelegd, maar daar heb ik tot op heden geen reactie op gehad.
Nou kon ik in februari mijn abonnement verlengen. Ik heb nog sterk zitten twijfelen om over te stappen, maar ik heb toch de gok weer gewaagd en via de website heb ik een abbo + nieuw toestel besteld. Dit heeft me ook 3 dagen bloed, zweet en tranen gekost omdat de order tot 2x toe niet te vinden was in het systeem! Maar goed, na 3 dagen kwam de telefoon binnen en moest ik €49,95 bijbetalen aan de deur, omdat de iDeal-functie op hun website niet werkte. Dit heb ik netjes gedaan, maar na een half uur had ik al in de gaten dat dit toestel niet deed wat hun website mij vertelde. Ik heb netjes gebeld dat ik de telefoon retourneerde. Geen probleem, ik kreeg een antwoordnummer en kon zo de telefoon kostenloos terugsturen (op de website staat namelijk alleen een postbusnummer). Ook had ik met de medewerker afgesproken dat ik een begeleidende brief erbij zou doen met de klacht en dat ik mijn geld terug wilde.
Na enkele dagen kreeg ik netjes, zowel via mail als sms, de bevestiging dat het pakket was aangekomen. Dit is inmiddels een maand geleden, maar verder heb ik nog geen enkel teken van leven ontvangen van hun.
Gisteren was de maat vol en heb een officiële klacht ingediend via de website. Het hele verhaal heb ik uitgelegd en heb geëist dat ze PER DIRECT Eindeloos Online stopzetten en dat ze tot de volgende factuur de tijd hebben om het hele bedrag (inmiddels meer dan €100,=!) terug te storten. Mochten zij dit niet doen, ga ik zelf de kosten verrekenen met mijn volgende facturen en betaal ik niet totdat ik mijn geld eruit heb.
Mocht dit niet helpen, ga ik het toch via de juridische weg proberen, want ik word hier gewoon gek van!
Ik had al uitgezocht dat de Eindeloos Online dienst niet vanzelf stopgezet werd en dat er één maand opzegtermijn op zat, dus enkele dagen na het aangaan van de overeenkomst heb ik op 21 oktober weer teruggedraaid via de website.
Inmiddels zijn we bijna 5 maanden, en vele opzeggingen, zowel via de website als via de klantenservice, verder en ik betaal nog steeds voor deze dienst terwijl ik er geen gebruik van maak. Vorige maand heb ik al een officiële klacht bij hun neergelegd, maar daar heb ik tot op heden geen reactie op gehad.
Nou kon ik in februari mijn abonnement verlengen. Ik heb nog sterk zitten twijfelen om over te stappen, maar ik heb toch de gok weer gewaagd en via de website heb ik een abbo + nieuw toestel besteld. Dit heeft me ook 3 dagen bloed, zweet en tranen gekost omdat de order tot 2x toe niet te vinden was in het systeem! Maar goed, na 3 dagen kwam de telefoon binnen en moest ik €49,95 bijbetalen aan de deur, omdat de iDeal-functie op hun website niet werkte. Dit heb ik netjes gedaan, maar na een half uur had ik al in de gaten dat dit toestel niet deed wat hun website mij vertelde. Ik heb netjes gebeld dat ik de telefoon retourneerde. Geen probleem, ik kreeg een antwoordnummer en kon zo de telefoon kostenloos terugsturen (op de website staat namelijk alleen een postbusnummer). Ook had ik met de medewerker afgesproken dat ik een begeleidende brief erbij zou doen met de klacht en dat ik mijn geld terug wilde.
Na enkele dagen kreeg ik netjes, zowel via mail als sms, de bevestiging dat het pakket was aangekomen. Dit is inmiddels een maand geleden, maar verder heb ik nog geen enkel teken van leven ontvangen van hun.
Gisteren was de maat vol en heb een officiële klacht ingediend via de website. Het hele verhaal heb ik uitgelegd en heb geëist dat ze PER DIRECT Eindeloos Online stopzetten en dat ze tot de volgende factuur de tijd hebben om het hele bedrag (inmiddels meer dan €100,=!) terug te storten. Mochten zij dit niet doen, ga ik zelf de kosten verrekenen met mijn volgende facturen en betaal ik niet totdat ik mijn geld eruit heb.
Mocht dit niet helpen, ga ik het toch via de juridische weg proberen, want ik word hier gewoon gek van!