Pagina 1 van 1

problemen met zylom

Geplaatst: 10 mar 2010 13:59
door corrie neefs
Ik heb sinds ruim een maand een funpass bij zylom voor een jaar afgesloten.
Het bedrag is via een machtiging 22-02-2010 van mijn rekening afgeschreven.
Nu is mijn funpass geblokkeerd omdat ze zeggen dat het bedrag nog niet overgemaakt is. Probeer op alle manieren in contact te komen met zylom, maar geen e-mail adres of telefoonnummer. Misschien dat iemand van jullie weet hoe in contact te komen met Zylom. B.v.d Corrie.

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 11 mar 2010 16:45
door zylomsupport
Hoi!

Je hebt al contact opgenomen met de Zylom Support Afdeling, en ik zie dat het probleem ondertussen verholpen is.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan kun je altijd reageren op de email die je hebt ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Martin
Zylom Support

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 01 apr 2010 18:27
door dacia
hallo,
ik heb ook problemen met zylom. ik heb wel een email gestuurd, maar weet niet meer naar welk adres helaas.ook heb ik geen antwoord gekregen.
bij de registratie zou ik een gratis deluxespel krijgen, maar dit is nooit gebeurd.
ook staat nergens hoe je dat dan zou moeten doen. bij je aanmeldgegevens wordt dit eveneens niet vermeld.
mijn dochter is ook lid geworden en heeft ook geen spel gekregen.
verder wilde ik ook weten hoe het zit met funpass.
kun je dan spellen downloaden op je pc of kun je dan alleen maar online spelen?
hier kan ik geen antwoord op vinden.
zylom klinkt leuk, maar de lol gaat er zo snel af.
weet iemand hoe ik hiermee verder kom?

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 10 jul 2010 18:09
door kirstengr
Hallo
helaas heb ik nu ook problemen met zylom,
heb een spel getracht te kopen is wel afgeschreven maar de pc roept vrolijk dat dat niet zo is en ik heb ook niet zoals voorheen een activatiemail gekregen. heb al gemaild naar emailadressen waar ik van hun mail van krijg maar denk dat dat niet de goede adressen zijn. helaas kan ik namelijk nergens op de site ook maar enige vorm van contactgegevens vinden waardoor ik nu dus 29.95euro armer ben en nog steeds geen spel heb....
erg jammer voorheen werkte zylom altijd prima bij mij.

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 15 jul 2010 18:44
door puntje1965
040-2390670 of 0402391370 gewoon googlen kom je er vanzelf.

Ik heb ook problemen mijn account puntjepanter was gewist en ik weet niet hoe mijn dochter het voor elkaar heeft gekregen maar heeft zich weten aan te melden en funpass afgesloten (met mijn toestemming). Vervolgens krijgen ik een email dat ik ben aangemeld maar hoe kan het als mijn account niet bestaat wel mijn nieuwe puntje 1965 maar daar is geen funpass op. Ik heb ze 3 emails gestuurd en tot op heden geen antwoord en ik kan geen spel downloaden.
Als ik het emailtje aanklik die ik van hen gekregen heb met account puntjepanter (die niet meer bestaat) kom ik uit op puntje1965 maar geen funpass. Morgen ga ik ze helemaal gek bellen. Daarbij 14 juli ging de betaling in maar ik kan niet spelen en dat vind ik ook schandalig dus ik ga ze blokkeren van mijn bankrekening kunnen ze helemaal niets meer. :evil: :mrgreen:

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 16 jul 2010 09:44
door puntje1965
[email protected] daar kan je je problemen neerleggen of je ook antwoord krijgt is een tweede.
Als ik vandaag geen antwoord krijg op mijn vraag na vele emails dan ga ik mijn rechtsbijstand inschakelen.
Is er niet een regel dat een bedrijf telefonisch bereikbaar moet zijn?

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 16 jul 2010 10:59
door puntje1965
Heel bijzonder ik heb net bericht gekregen dat mijn account die ik gewist heb weer geactiveerd is met al mijn juiste gegevens hoe kan dat als iets gewist is dus ze bewaren alle gegevens. Altijd een bankrekeningnr doorgeven waar weinig geld op staat je weet maar nooit.
Wat ik nog veel gekker vond is dat ik 3 emails heb gestuurd en kreeg 3 verschillende antwoorden het enige wat standaard is is cookies verwijderen. De ingangsdatum hebben ze niet veranderd.

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 09 aug 2010 19:47
door annemiega
Ik koop al jaren spelletjes van Zylom en heb die tot nu toe steeds op een computer met internetverbinding gespeeld. Nu heb ik een tweede computer en moet ik per spel een zgt-bestand aanvragen. OK, dat is wel een gedoe, als het lukt tenminste! Ik heb op 29 juli 2008 het spel "Big Adventure - San Fransisco gekocht, weet gelukkig het ordernummer (bestelnummer) nog en ook wanneer ik de bevestiging van betaling kreeg. Ik kan van dit spel echter geen zgt-bestand krijgen: het systeem zegt telkens dat er op mijn emailadres geen betaling voor dit spel geregistreerd is, terwijl bij "Mijn gegevens" duidelijk aangeduid staat dat ik dit spel gekocht heb en ik het ook kan activeren met de computer met internetverbinding. Ik had gelukkig nog het "support" emailadres en heb daar nu toch al 4 of 5 mails naar gestuurd maar antwoord: vergeet het maar. Ik ben het trouwens eens met diegene die schrijft dat er op heel de site geen enkel contactadres staat! Ik krijg van de computer wel een nummer dat bij de foutmelding hoort, en een link naar "Contact" maar daar houdt het dan op. Mijn vraag is dan ook: mag dit zomaar? Mag een site geen enkel contactadres opgeven? Ben altijd tevreden klant van Zylom geweest maar die tijd is dus voorbij!

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 04 sep 2010 17:37
door Ritchke
Hallo,

Ik heb Burger Shop 2 gekocht, maar zodra ik hem wil activeren willen ze eerst mijn betaling controleren door middel van mijn e-mailadres. Als ik dan mijn e-mailadres invoer wordt deze niet herkend en kan ik ook geen activatiecode krijgen.

Mijn geld is wel gewoon afgeschreven, maar ik kan het spel niet spelen.

Alsjeblieft kan iemand me helpen?!

Met vriendelijke groet,

Richelle

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 08 mei 2011 16:20
door P-sibuna
Hallo,

Ik heb in 2007 een spel gekocht genaamd ''Mortimer Beckett and the Time Paradox''.
Nu wil ik het spel heractiveren. ik installeer de game. en er staat dat ik het moet activeren. ik klik op de knop: ''ik heb het spel al gekocht''. maar er gebeurt helemaal niets.
Alle andere knoppen doen het wel behalve deze.
Eerst kon ik het wel nog gewoon spelen. maar nu ineens niet meer?
Geld weggegooid.

Mvg,

Patrique

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 12 jun 2012 14:32
door Julia3388
Ook ik heb problemen met Zylom.
Onlangs werd twee maal het bedrag van de funpass afgeschreven.
De eerste in april en de tweede in juni. Ik heb mails gestuurd via hun contactpagina. Ik krijg niet op alle vragen antwoorden. Hoog irritatie gehalte.
Uiteindelijk het bedrag van juni weer teruggestort gekregen zonder excuses (!).
Een dag later werd mijn funpass geblokkeerd omdat de betaling in april niet verwerkt is. Direct weer gemaild en het duurt mij allemaal erg lang. Mijn funpass is nog steeds geblokkeerd.
Het email adres [email protected] werkt niet, alle mails komen gelijk weer retour met de mededeling dat de mail niet bezorgd is.
Het telefoonnummer ook gebeld, helaas de telefoniste kan me niet helpen. Ze heeft doorgegeven dat ze mij met spoed mailen, maar tnt nog geen enkele actie en zit ik nog steeds met een geblokkeerde funpass.
Ik vind de klantenservice erg slecht, er wordt te laat en soms NIET gereageerd op vragen via de contactpagina. Ze bieden geen excuses aan. Ze maken veel fouten en herstellen die veel te traag!
Ik ben uitermate ontevreden met hun klantenservice!

Groet Julia

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 14 jul 2012 13:27
door blixkater
Ik heb jaren geleden een spel Gemsweeper gekocht en een paar andere spellen. Nu een andere pc en dacht het even weer allemaal te kunnen downloaden. Staat nergens op de site. Mail kan je sturen naar support-funpass@zylom. com. Weet je zeker dat je de mail een minuut later terugkrijgt. Dat het niet afgeleverd kan worden. Waar kan je dan heen? Als je hun contactformulier probeert. Kan je er niets op invullen. Werd destijds wel in de mail gezegt, je hebt het gekocht en je kunt het altijd blijven spelen.
:(

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 14 jul 2012 22:54
door Leonie82
Ik heb vandaag een spel gekocht (dit heb ik vaker gedaan en nooit problemen gehad). De €29,95 was binnen 5 tellen van mn rekening afgeschreven, maar nergens een spel of link om het spel te installeren...
Nu wil ik het contactformulier invullen om te vragen hoe dit zit, maar die is onbereikbaar (lees; deze site loopt vast). En waar je nu moet zijn om je vragen/klachten/etc neer te leggen is dus een raadsel.

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 14 jul 2012 22:59
door snepke

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 15 jul 2012 14:04
door blixkater
De link is leuk maar het oudere gekochte spel staat er niet meer bij. In mijn gegevens staat precies welke spellen ik gekocht het. Wordt dan verwezen naar je bureaublad daar kan je op het icoontje dubbelklikken. Ja moet het wel gedownload zijn. En dat kan dus niet, want spel staat er niet meer bij.

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 15 jul 2012 14:38
door snepke
Je kan bij die link, ook een vraag stellen.
Heb je dat al gedaan?(ik heb daar ook weleens een vraag gesteld,kreeg zo antwoord)

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 24 jul 2012 13:51
door blixkater
Na tig mailtjes eindelijk kontakt. Kon het downloaden en dan spelen. Ja leuk, maar werd gezegt kan niet met funpass worden gespeeld. Cookies verwijderen, uitloggen bij zylom. Helaas niets. Mailtje, en snel kontakt. Moest naar een andere site, kon downloaden en joepie ik heb mijn gekochte spel weer terug. Wat een omweg.

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 05 jul 2013 10:27
door heuvel1980
Mijn vrouw heeft onlangs een spel gekocht en het bedrag werd 2x afgehouden,
nu kosten het maar 1,99 maar heb nog steeds geen reactie op mijn mail van zylom

Erg professioneel

Re: problemen met zylom

Geplaatst: 05 jul 2013 11:17
door devious
ook briljant dat je daar een jaar oud topic voor opent. Wat is er zo moeilijk aan een nieuw topic openen?