Paul Roescher Keuken specialist noemem zij zichzelf
Geplaatst: 10 mar 2010 14:03
Wij hebben 5 jaar geleden een keuken gekocht bij Paul Roescher die zich keuken specialist noemen.
We hebben heel erg veel last van dat vocht niet goed wordt afgezogen. Dit is mijn eerste huis samen met mijn vriend dus veel verstand heb ik niet van afzuigkappen. Wel gingen elke keer mijn kastdeurtjes van de keuken kapot. Het spul wat om de keuken kastjes heen zit liet los. Daar heb ik een paar keer iemand voor laten komen, het is ook gemaakt we kregen een ander deurtje. Het heeft wel een hele tijd geduurd voordat ik me ging af vragen waarom is het nu zo vochtig hier als ik veel kook en waarom gaan mijn keukenkastjes elke keer kapot. Dit was na drie jaar dat we de keuken hebben. Toen ben ik eens dingen gaan uitzoeken ook omdat mensen tegen mij zeiden dit kan echt niet goed zijn hier moet je wat aan laten doen. Ik ben er dus achter gekomen dat paul Roescher ons een verkeerde afzuigkap heeft geleverd. Wij hebben op zolder een afzuiger voor het hele huis met een motor en op de afzuigkap die wij hebben in onze keuken zit ook een motor. Dus dat werkt mekaar tegen. Wij hebben alles door paul Roescher laten adviseren ook de afzuigkap daarbij is naar onze thuis situatie gevraagd. Wij hebben dit in goed vertrouwen gedaan, want wij zijn geen keuken specialisten. Maar nu hebben wij wel een verkeerde afzuigkap een woning waar het vocht niet goed weggaat.
Wij zouden nu dus eigenlijk een afzuigbuis naar buiten moeten maken. Maar dat moet dwars door me kastjes heen en daarbij moet het ook betaald worden. En dat gaat aardig wat kosten als er iemand voor moet komen. ik heb daar contact over gehad met paul Roescher we hebben er heel vaak heen gebeld. ik heb nog en aangetekende brief verstuurd. Maar het komt er op neer dat het onze eigen schuld is. ik weet niet hoe het onze eigen schuld kan zijn want wij hebben die spullen niet uitgekozen . Maar zij willen er niet voor opdraaien. ik ben ook nog naar de rechtswinkel geweest maar ook hun wisten niet wat we moesten doen. We hebben ook geen rechtsbijstands verzekering. De enigste manier is een rechts zaak aanspannen maar de kosten daarvoor zullen voor ons hoog gaan oplopen. ook heeft Paul Roescher geen geschillen comissie slim als ze zijn.
Weten jullie mischien wat ik nog meer kan doen. Ik vind het zo lullig van ze om ons hiermee te laten zitten en dat hun er gewoon mee weg komen.
Maar mensen koop a.u.b. nooit een keuken bij Roescher want ze hebben erg slechte service en de service medewerker waar wij mee te maken hadden was erg onbeleefd. Ze maken heel veel reclame dat ze zo goed zijn en dat ze keuken specialisten zijn maar trap er niet, ze zijn je geld niet waard.
We hebben heel erg veel last van dat vocht niet goed wordt afgezogen. Dit is mijn eerste huis samen met mijn vriend dus veel verstand heb ik niet van afzuigkappen. Wel gingen elke keer mijn kastdeurtjes van de keuken kapot. Het spul wat om de keuken kastjes heen zit liet los. Daar heb ik een paar keer iemand voor laten komen, het is ook gemaakt we kregen een ander deurtje. Het heeft wel een hele tijd geduurd voordat ik me ging af vragen waarom is het nu zo vochtig hier als ik veel kook en waarom gaan mijn keukenkastjes elke keer kapot. Dit was na drie jaar dat we de keuken hebben. Toen ben ik eens dingen gaan uitzoeken ook omdat mensen tegen mij zeiden dit kan echt niet goed zijn hier moet je wat aan laten doen. Ik ben er dus achter gekomen dat paul Roescher ons een verkeerde afzuigkap heeft geleverd. Wij hebben op zolder een afzuiger voor het hele huis met een motor en op de afzuigkap die wij hebben in onze keuken zit ook een motor. Dus dat werkt mekaar tegen. Wij hebben alles door paul Roescher laten adviseren ook de afzuigkap daarbij is naar onze thuis situatie gevraagd. Wij hebben dit in goed vertrouwen gedaan, want wij zijn geen keuken specialisten. Maar nu hebben wij wel een verkeerde afzuigkap een woning waar het vocht niet goed weggaat.
Wij zouden nu dus eigenlijk een afzuigbuis naar buiten moeten maken. Maar dat moet dwars door me kastjes heen en daarbij moet het ook betaald worden. En dat gaat aardig wat kosten als er iemand voor moet komen. ik heb daar contact over gehad met paul Roescher we hebben er heel vaak heen gebeld. ik heb nog en aangetekende brief verstuurd. Maar het komt er op neer dat het onze eigen schuld is. ik weet niet hoe het onze eigen schuld kan zijn want wij hebben die spullen niet uitgekozen . Maar zij willen er niet voor opdraaien. ik ben ook nog naar de rechtswinkel geweest maar ook hun wisten niet wat we moesten doen. We hebben ook geen rechtsbijstands verzekering. De enigste manier is een rechts zaak aanspannen maar de kosten daarvoor zullen voor ons hoog gaan oplopen. ook heeft Paul Roescher geen geschillen comissie slim als ze zijn.
Weten jullie mischien wat ik nog meer kan doen. Ik vind het zo lullig van ze om ons hiermee te laten zitten en dat hun er gewoon mee weg komen.
Maar mensen koop a.u.b. nooit een keuken bij Roescher want ze hebben erg slechte service en de service medewerker waar wij mee te maken hadden was erg onbeleefd. Ze maken heel veel reclame dat ze zo goed zijn en dat ze keuken specialisten zijn maar trap er niet, ze zijn je geld niet waard.