LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hotel Gold Card
-
Hotel Gold Card
In oktober 2009 bestelde ik de HGC. Direct bij ontvangst annuleerde ik de card en stuurde alles terug. Nog voor ik de card had teruggestuurd was het geld al van mijn rekening. op 16 november ontving ik een bevestiging dat de card terug was ontvangen en dat het bedrag (139,90) voor 1 december teruggestort zou worden. Het is inmiddels 12 maart 2010 en vele telefoontjes en e-mails later. U raadt het al: Mijn geld is inmiddels nog niet teruggestort. Heb vandaag maar een aangetekend schrijven de deur uit gedaan met de mededeling dat HGC in gebreke is gebleven en dat ik een incassobureau ter hand zal nemen om mijn geld terug te krijgen (met de 5 maanden rente). Het is bar en boos... Tros Radar, hier zou best een uitzending aan gewijdt kunnen worden..... - HvL te Den Haag.
Re: Hotel Gold Card
Volgens mij valt dit onder een onterechte incasso, en die kun je voor zover ik weet tot een jaar na dato laten terugboeken. Er is wel een kans dat je bank 'lastig' gaat doen, en zeggen dat een stornering tot maximaal 30 of 56 dagen later kan, maar dat is hier niet aan de orde.
-
Re: Hotel Gold Card
Bedankt voor je reactie.. .nooit geschoten is altijd mis. Zal 's bij de ING informeren.