Geen vaste telefoon meer!
Geplaatst: 15 mar 2010 13:35
Zaterdag 13 maart 2010 :
Ik kon niet bellen of gebelt worden met vaste telefoon, dus toen maar met ziggo gebeld via mijn mobiel prepay.
Kosten helpdesk € 0,10 per min plus € 1,30 per min voor mobiel bellen.
Gebeld waarvan 1x 10 min in de wacht terwijl de telefoniste vertelde dat er een wacht tijd was van 1 min.
helaas werd de verbinding verbroken,daar naar weer geprobeerD 15 min aan de lijn en wederom weer verbroken.! nog eens 4 x gebeld met contact mede werker
totaal KOSTEN: € 68.10
Nu het probleem kon dus niet bellen 5 medewerkers alles nagezien doe de steker uit de modem en en weer in dan moet het doen , dus niet probeer de telefoon van de buren eens aan te sluiten op uw modem als die wel werkt is uw telefoon stuk! nou die werkt ook niet , OOOOH dat zijn het de kabels van uw telefoon , dus ook niet kwam er op neer dat ze mijn niet konden helpen. de tip die ze gaven koop een nieuw toestel van ziggo.
Toen zelf alle kabels van de telfoon verwijderd op nieuw aangesloten met de zelf kabels en de zelfde telefoons en op nieuw geprobeerd. En raad eens wat kon op eens weer bellen en het lampje op de modem die voor heen niet brande deed het ook weer.
lag dus wel degelijk aan de modem, stelletje **kels en mij maar op kosten jagen
terug bellen willen ze niet op dat ik prepay belde had ik dit gevraagd, maar dat konden ze niet, terwij ik afgelopen weken vele malen gebeld ben door hun toen kon het wel.
Nu maar hopen dat ik het geld €68,10 weer retour krijg klacht is ingediend.
Het is toch van de zotte dat je € 68.10 moet verbellen met je mobiel en ze kunnen het niet eens oplossen. geld klopperij noem ik dit en ook nog eens klant onvriendelijk.Geen respect van sommige medewerkers.
Ik kon niet bellen of gebelt worden met vaste telefoon, dus toen maar met ziggo gebeld via mijn mobiel prepay.
Kosten helpdesk € 0,10 per min plus € 1,30 per min voor mobiel bellen.
Gebeld waarvan 1x 10 min in de wacht terwijl de telefoniste vertelde dat er een wacht tijd was van 1 min.
helaas werd de verbinding verbroken,daar naar weer geprobeerD 15 min aan de lijn en wederom weer verbroken.! nog eens 4 x gebeld met contact mede werker
totaal KOSTEN: € 68.10
Nu het probleem kon dus niet bellen 5 medewerkers alles nagezien doe de steker uit de modem en en weer in dan moet het doen , dus niet probeer de telefoon van de buren eens aan te sluiten op uw modem als die wel werkt is uw telefoon stuk! nou die werkt ook niet , OOOOH dat zijn het de kabels van uw telefoon , dus ook niet kwam er op neer dat ze mijn niet konden helpen. de tip die ze gaven koop een nieuw toestel van ziggo.
Toen zelf alle kabels van de telfoon verwijderd op nieuw aangesloten met de zelf kabels en de zelfde telefoons en op nieuw geprobeerd. En raad eens wat kon op eens weer bellen en het lampje op de modem die voor heen niet brande deed het ook weer.
lag dus wel degelijk aan de modem, stelletje **kels en mij maar op kosten jagen
terug bellen willen ze niet op dat ik prepay belde had ik dit gevraagd, maar dat konden ze niet, terwij ik afgelopen weken vele malen gebeld ben door hun toen kon het wel.
Nu maar hopen dat ik het geld €68,10 weer retour krijg klacht is ingediend.
Het is toch van de zotte dat je € 68.10 moet verbellen met je mobiel en ze kunnen het niet eens oplossen. geld klopperij noem ik dit en ook nog eens klant onvriendelijk.Geen respect van sommige medewerkers.