Asus laptop reparatie duurd wel erg lang.
Geplaatst: 15 mar 2010 17:41
Op 10-11-09 heb ik bij de Paradigit in Amersfoort een laptop aangeschaft van het merk Asus. Na ongeveer 2 maanden in de eerste week van januari begon de backlight kuren te vertonen (niet meer aangaan bij het opstarten of na stand-by)
Ik heb toen op 11 januari 2010 mijn laptop aangeboden bij de Paradigit in Amersfoort. De laptop werd opgestuurd en ik zou bericht krijgen wanneer hij klaar was. Er werd gezegd dat het zo 3 tot 4 weken zou duren. Omdat ik mijn laptop nodig heb voor school was ik hier niet zo blij mee. Maar kon via mijn werk tijdelijk een laptop gebruiken.
Na 4 weken had ik nog steeds niets gehoord en ben ik in Amersfoort langsgegaan. Daar werd mij verteld dat er geen verder informatie in de computer stond maar de medewerker zou naar Asus bellen en daarna mij op de hoogte brengen. Na 3 dagen had ik nog steeds niets gehoord. Dus besloot ik het nummer van Paradigit te bellen wat op het inname/afhaal bewijs staat. Ook hier werd mij verteld dat er geen verdere informatie over de laptop in de computer stond, maar deze medewerker zou ook even naar Asus bellen en mij daarna weer terug bellen. Gelukkig werd er na 1 minuut al terug gebeld met de mededeling dat Asus op onderdelen aan het wachten was, maar er verder geen indicatie gegeven kon worden over hoelang het zou duren.
Nog eens 3 weken later had ik nog steeds niets gehoord het was nu de laatste week van februari. Ik besloot maar weer te bellen. Er werd mij weer verteld dat er geen informatie in de computer stond maar er weer naar Asus zou worden gebeld en ik daarna weer op de hoogte zou worden gebracht. Een paar minuten later werd ik weer gebeld Asus wachte nog steeds op onderdelen.
Ik begon het zat te worden en ging op de site van Asus kijken of ze daar iets hebben van een reparatie volger. Als zit het nogal weg gestopt het bestaat wel. Je vult je reparatienummer, Serienummer of telefoon nummer in en je krijgt je informatie. Omdat Paradigit de reparatie aan gevraagd heeft had ik geen reparatie of telefoon nummer. Maar het serie nummer stond op de bon dus kon ik die gebruiken. Het eerste wat hier opviel was dat de RMa request date weliswaar 12 -01 was maar dat de recieve date op 27-01 stond. Maar de verdere informatie klopte er werd gewacht op onderdelen.
Weer ongeveer een week gewacht en nog steeds niets gehoord. Ik weer gebeld er kon weer niets gevonden worden. Ik vertelde de medewerker dat ik het nu wel heel erg lang vond duren. En dit nou al de 3e keer was dat er geen informatie over de laptop was. Hij zei dat hij het uit ging zoeken. En na enige tijd kon hij mij vertellen dat de laptop gerepareerd werd maar er geen indicatie was hoelang dit zou duren.
Ondertussen hield ik af en toe de Asus website in de gaten. Eind februari stond de laptop ineens op reparing en op 4 maart ineens op Complete 100%. Mooi dacht ik een weekje dan moet hij er toch wel zijn.
Maar de hele week geen bericht en vorige week woensdag 10 maart besloten maar weer te bellen. Er moest weer eerst naar informatie gezocht worden. Maar er werd mij nu verteld dat de laptop opgestuurd was door Asus en vrijdag toch wel in Amersfoort moest zijn. Ik vrijdag de hele dag gewacht geen bericht, zaterdag geen bericht. Maandag half 5 nog steeds geen bericht.
Toch maar weer eens bellen. Er werd weer even gekeken en krijg de mededeling dat de laptop gecrediteerd word ik krijg mijn geld terug. Omdat het niet gerepareerd kan worden. Ik verteld dat dat vreemd is want woensdag werd nog gezegd dat ik hem vrijdag terug zou hebben. Zover hij kon zien werd hij echt gecrediteerd. En zal ik binnenkort bericht krijgen van de Paradigit in Amersfoort.
Wie zou hier nou de schuldige van zijn Asus, Paradigit of allebei.
Want meer dan 2 maanden voor de reparatie van een laptop is toch wel heel lang.
Ik heb toen op 11 januari 2010 mijn laptop aangeboden bij de Paradigit in Amersfoort. De laptop werd opgestuurd en ik zou bericht krijgen wanneer hij klaar was. Er werd gezegd dat het zo 3 tot 4 weken zou duren. Omdat ik mijn laptop nodig heb voor school was ik hier niet zo blij mee. Maar kon via mijn werk tijdelijk een laptop gebruiken.
Na 4 weken had ik nog steeds niets gehoord en ben ik in Amersfoort langsgegaan. Daar werd mij verteld dat er geen verder informatie in de computer stond maar de medewerker zou naar Asus bellen en daarna mij op de hoogte brengen. Na 3 dagen had ik nog steeds niets gehoord. Dus besloot ik het nummer van Paradigit te bellen wat op het inname/afhaal bewijs staat. Ook hier werd mij verteld dat er geen verdere informatie over de laptop in de computer stond, maar deze medewerker zou ook even naar Asus bellen en mij daarna weer terug bellen. Gelukkig werd er na 1 minuut al terug gebeld met de mededeling dat Asus op onderdelen aan het wachten was, maar er verder geen indicatie gegeven kon worden over hoelang het zou duren.
Nog eens 3 weken later had ik nog steeds niets gehoord het was nu de laatste week van februari. Ik besloot maar weer te bellen. Er werd mij weer verteld dat er geen informatie in de computer stond maar er weer naar Asus zou worden gebeld en ik daarna weer op de hoogte zou worden gebracht. Een paar minuten later werd ik weer gebeld Asus wachte nog steeds op onderdelen.
Ik begon het zat te worden en ging op de site van Asus kijken of ze daar iets hebben van een reparatie volger. Als zit het nogal weg gestopt het bestaat wel. Je vult je reparatienummer, Serienummer of telefoon nummer in en je krijgt je informatie. Omdat Paradigit de reparatie aan gevraagd heeft had ik geen reparatie of telefoon nummer. Maar het serie nummer stond op de bon dus kon ik die gebruiken. Het eerste wat hier opviel was dat de RMa request date weliswaar 12 -01 was maar dat de recieve date op 27-01 stond. Maar de verdere informatie klopte er werd gewacht op onderdelen.
Weer ongeveer een week gewacht en nog steeds niets gehoord. Ik weer gebeld er kon weer niets gevonden worden. Ik vertelde de medewerker dat ik het nu wel heel erg lang vond duren. En dit nou al de 3e keer was dat er geen informatie over de laptop was. Hij zei dat hij het uit ging zoeken. En na enige tijd kon hij mij vertellen dat de laptop gerepareerd werd maar er geen indicatie was hoelang dit zou duren.
Ondertussen hield ik af en toe de Asus website in de gaten. Eind februari stond de laptop ineens op reparing en op 4 maart ineens op Complete 100%. Mooi dacht ik een weekje dan moet hij er toch wel zijn.
Maar de hele week geen bericht en vorige week woensdag 10 maart besloten maar weer te bellen. Er moest weer eerst naar informatie gezocht worden. Maar er werd mij nu verteld dat de laptop opgestuurd was door Asus en vrijdag toch wel in Amersfoort moest zijn. Ik vrijdag de hele dag gewacht geen bericht, zaterdag geen bericht. Maandag half 5 nog steeds geen bericht.
Toch maar weer eens bellen. Er werd weer even gekeken en krijg de mededeling dat de laptop gecrediteerd word ik krijg mijn geld terug. Omdat het niet gerepareerd kan worden. Ik verteld dat dat vreemd is want woensdag werd nog gezegd dat ik hem vrijdag terug zou hebben. Zover hij kon zien werd hij echt gecrediteerd. En zal ik binnenkort bericht krijgen van de Paradigit in Amersfoort.
Wie zou hier nou de schuldige van zijn Asus, Paradigit of allebei.
Want meer dan 2 maanden voor de reparatie van een laptop is toch wel heel lang.