Phoneshop Den Haag
Geplaatst: 16 mar 2010 17:37
Het blijkt dus dat niet alleen de Phoneshop de contractverlengingen niet doorgeeft aan de Vodafone, maar ook met T-Mobile heeft dit niet al te betrouwbare bedrijf een flink appeltje te schillen.
Zoals in mijn geval, het zonder handtekening afsluiten van een abbo bij T-mobile,
het vervolgens niet leveren van de reeds betaalde goederen,(iphone)
Het onbekend zijn van een leveringsorder by het koeriersbedrijf RitmoBV.
Een dag later wel bekend om 10:55 nadat ik reeds twee keer gebeld had waar ie blijft, vervolgens doodleuk mededelen dat er een afspraak gemaakt zal worden voor de volgende dag.
Wacht even, ik heb betaald voor een koerier voor de volgende dag en niet twee dagen later, daar komt bij dat ik een halve dag al voor niets aan het wachten was,
Als ik hem twee dagen later wilde hebben had ik hem wel per post laten sturen en niet via een koerier. Niet nakomen van de algemene leveringsvoorwaarden.
Op mijn voorstel de door hun gemaakte fouten dan te herstellen en vervolgens na mijn werktijd aan huis te bezorgen, kon niet want het koeriersbedrijf bezorgt niet na 1800 uur, nou dan werken ze maar wat langer! Om hun fouten recht te zetten, en de consequenties te aanvaarden.
Vervolgens kontakt opgenomen met Dennis van Phoneshop, en die werd boos en heeft op eigen houtje de order van hun kant geannuleerd.
Of ik het zwart op wit zou kunnen krijgen dat zij de order annuleerden
Vervolgens een vage mail met daarin vermeld dat deze week de annulering aan T-Mobile zou worden doorgegeven.
En drie dagen later restitutie van het bedrag wat je voor de Koerier betaald hebt
voor 24 uurs levering met contract.
T-mobile ingeschakeld weet van niets, geen annulering heeft plaatsgevonden.
Zolang Phoneshop, (Bart en Dennis) de order en het abbo niet annuleren kan ik geen nieuwe Iphone abbo bij T-Mobile afsluiten.
Hierover klacht ingediend en Phoneshop aansprakelijk gesteld voor de schade die ik lijd zolang hun de order niet leveren.
T-Mobile gaat stappen ondernemen, daar zij een licentie afgegeven hebben voor het afsluiten van abbo's aan de Phoneshop.
Gisteren Contractsbevestiging gekregen van T-Mobile weer even gebeld,
Stond in het contract dat ik Iphone had gekregen met Telnr toegekend en simkaart nr, Welke dus niet zijn uitgeleverd, Het contract is geblokkeerd door T-Mobile.
Schade ruim 1500 euro, en geblokkeerd, lekkere Phoneshop,
maar dat duurt niet lang, de licentie zal waarschijnlijk worden ingetrokken door T-Mobile is mij toegezegd, het is onmogelijk en onacceptabel dat een winkelier
een abbo annuleert tegen de zin van de klant het vervolgens niet doet wel de Iphone houd met simkaart (niet verstuurt) en dan wel cashe!
Phoneshop Den Haag , ben er klaar mee nou mijn advokaat nog.
Mensen doe geen zaken met die Hagenezen, Narigheid krijg je ervan.
Zoals in mijn geval, het zonder handtekening afsluiten van een abbo bij T-mobile,
het vervolgens niet leveren van de reeds betaalde goederen,(iphone)
Het onbekend zijn van een leveringsorder by het koeriersbedrijf RitmoBV.
Een dag later wel bekend om 10:55 nadat ik reeds twee keer gebeld had waar ie blijft, vervolgens doodleuk mededelen dat er een afspraak gemaakt zal worden voor de volgende dag.
Wacht even, ik heb betaald voor een koerier voor de volgende dag en niet twee dagen later, daar komt bij dat ik een halve dag al voor niets aan het wachten was,
Als ik hem twee dagen later wilde hebben had ik hem wel per post laten sturen en niet via een koerier. Niet nakomen van de algemene leveringsvoorwaarden.
Op mijn voorstel de door hun gemaakte fouten dan te herstellen en vervolgens na mijn werktijd aan huis te bezorgen, kon niet want het koeriersbedrijf bezorgt niet na 1800 uur, nou dan werken ze maar wat langer! Om hun fouten recht te zetten, en de consequenties te aanvaarden.
Vervolgens kontakt opgenomen met Dennis van Phoneshop, en die werd boos en heeft op eigen houtje de order van hun kant geannuleerd.
Of ik het zwart op wit zou kunnen krijgen dat zij de order annuleerden
Vervolgens een vage mail met daarin vermeld dat deze week de annulering aan T-Mobile zou worden doorgegeven.
En drie dagen later restitutie van het bedrag wat je voor de Koerier betaald hebt
voor 24 uurs levering met contract.
T-mobile ingeschakeld weet van niets, geen annulering heeft plaatsgevonden.
Zolang Phoneshop, (Bart en Dennis) de order en het abbo niet annuleren kan ik geen nieuwe Iphone abbo bij T-Mobile afsluiten.
Hierover klacht ingediend en Phoneshop aansprakelijk gesteld voor de schade die ik lijd zolang hun de order niet leveren.
T-Mobile gaat stappen ondernemen, daar zij een licentie afgegeven hebben voor het afsluiten van abbo's aan de Phoneshop.
Gisteren Contractsbevestiging gekregen van T-Mobile weer even gebeld,
Stond in het contract dat ik Iphone had gekregen met Telnr toegekend en simkaart nr, Welke dus niet zijn uitgeleverd, Het contract is geblokkeerd door T-Mobile.
Schade ruim 1500 euro, en geblokkeerd, lekkere Phoneshop,
maar dat duurt niet lang, de licentie zal waarschijnlijk worden ingetrokken door T-Mobile is mij toegezegd, het is onmogelijk en onacceptabel dat een winkelier
een abbo annuleert tegen de zin van de klant het vervolgens niet doet wel de Iphone houd met simkaart (niet verstuurt) en dan wel cashe!
Phoneshop Den Haag , ben er klaar mee nou mijn advokaat nog.
Mensen doe geen zaken met die Hagenezen, Narigheid krijg je ervan.