LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte Service Telfort
Slechte Service Telfort
Hallo,
Ik weet niet waar ik moet beginnen en wat ik moet doen.
Vorige week dinsdag ben ik naar een Telfort winkel (Zuidplein) gegaan met de vraag of zij de HTC Ledgend gaan verkopen. Toen werd er duidelijk aangegeven dat deze niet verkocht gaat worden en dat ik het beste de HTC hero kan nemen.
Afgelopen maandag ben ik er achter gekomen dat ze deze wel degelijk gaan verkopen en dat ze dit ook al wisten toen ik in de winkel was.
Ik ben direct naar binnen gelopen en heb mijn klacht neergelegd. Ik ben toen weggestuurd met het antwoord dit kan je alleen ruilen binnen 24uur. Een antwoord op de foute informatie waardoor ik de telefoon heb gekocht heb ik niet gekregen.
Vandaag nog maar eens diep adem gehaald en naar de winkel gegaan. Eerst een winkelmedewerker aangegeven wat het probleem is. Loop weer tegen dezelfde muur op. Gevraagd naar de storemanager, die wilde mij niet te woord staan. Ik de namen gevraagd om zo verder te gaan.. die geven ze ook niet.
Ik ben al jaren klant hier en dan zo behandeld worden raakt mij echt diep.
Ik weet niet meer wat ik hier nog aan kan doen??
MVG,
N
Ik weet niet waar ik moet beginnen en wat ik moet doen.
Vorige week dinsdag ben ik naar een Telfort winkel (Zuidplein) gegaan met de vraag of zij de HTC Ledgend gaan verkopen. Toen werd er duidelijk aangegeven dat deze niet verkocht gaat worden en dat ik het beste de HTC hero kan nemen.
Afgelopen maandag ben ik er achter gekomen dat ze deze wel degelijk gaan verkopen en dat ze dit ook al wisten toen ik in de winkel was.
Ik ben direct naar binnen gelopen en heb mijn klacht neergelegd. Ik ben toen weggestuurd met het antwoord dit kan je alleen ruilen binnen 24uur. Een antwoord op de foute informatie waardoor ik de telefoon heb gekocht heb ik niet gekregen.
Vandaag nog maar eens diep adem gehaald en naar de winkel gegaan. Eerst een winkelmedewerker aangegeven wat het probleem is. Loop weer tegen dezelfde muur op. Gevraagd naar de storemanager, die wilde mij niet te woord staan. Ik de namen gevraagd om zo verder te gaan.. die geven ze ook niet.
Ik ben al jaren klant hier en dan zo behandeld worden raakt mij echt diep.
Ik weet niet meer wat ik hier nog aan kan doen??
MVG,
N
Laatst gewijzigd door Nberg14 op 17 mar 2010 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Slechte Service Telfort
Ten eerste heel vervelend dat je je er zo onder voelt. Kan goed begrijpen dat je je bedonderd voelt en verkeerd voorgelicht. Zelf ben ik ook werkzaam in een telecomwinkel en ik snap niet waarom men deze verkooptruck heeft gebruikt.
Een storemanager zou verplicht zijn klanten te woord moeten staan. Enige kans die je kan maken is telefonisch of schriftelijk een klacht in te dienen, of loop eens een andere telfort winkel binnen, misschien dat ze daar wat klantvriendelijker zijn.
Succes!
Een storemanager zou verplicht zijn klanten te woord moeten staan. Enige kans die je kan maken is telefonisch of schriftelijk een klacht in te dienen, of loop eens een andere telfort winkel binnen, misschien dat ze daar wat klantvriendelijker zijn.
Succes!
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Slechte Service Telfort
@Nberg14
Ik kan mij goed voorstellen dat u zich rot voelt.
Wij kunnen echter niets voor u betekenen. De medewerker heeft aangegeven dat de HTC Hero een soortgelijk model is. Uiteindelijk dient de contractant zelf de beslissing te maken om hiermee in te stemmen of niet.
Daphne
Ik kan mij goed voorstellen dat u zich rot voelt.
Wij kunnen echter niets voor u betekenen. De medewerker heeft aangegeven dat de HTC Hero een soortgelijk model is. Uiteindelijk dient de contractant zelf de beslissing te maken om hiermee in te stemmen of niet.
Daphne
Re: Slechte Service Telfort
Dus al ik specifiek naar een model vraag en de persoon in de winkel zegt die gaan we niet verkopen, smeert mij een ander toestel aan en een paar dagen later ligt het juiste toestel in de winkel is mijn schuld?
Dus ik word voorgelogen voor een verkoop target en het is mijn schuld. Dus voor advies had ik niet naar een winkel moeten gaan?
Belachelijk!
Dus ik word voorgelogen voor een verkoop target en het is mijn schuld. Dus voor advies had ik niet naar een winkel moeten gaan?
Belachelijk!
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Slechte Service Telfort
@Nberg14
Uw reactie begrijp ik. Toch geef ik aan dat er meerdere erkende Telfort verkooppunten zijn, die eventueel wel het gewenste toestel aanbieden. Dat de store manager u niet te woord wilde staan, vind ik zelf ook niet netjes en daarvoor bied ik mijn excuses aan.
Daphne
Uw reactie begrijp ik. Toch geef ik aan dat er meerdere erkende Telfort verkooppunten zijn, die eventueel wel het gewenste toestel aanbieden. Dat de store manager u niet te woord wilde staan, vind ik zelf ook niet netjes en daarvoor bied ik mijn excuses aan.
Daphne
Re: Slechte Service Telfort
Krijgt lachkick
Telfort Webcare:
Dit is natuurlijk geen oplossing en erg simpel..
Los dit eens op voor deze klant, lees je goed?KLANT van jullie.
Deze klant is domweg verkeerd voorgelicht en voorgelogen door een van de medewerkers van Telfort. Erg simpel om het af te doen met, ik kan hier niks aan doen. Oftewel, ik werk dan wel voor Telfort, maar het is niet mijn afdeling, helaas.. En we hebben de klant al binnen..
" haartjes staan zelfs bij mij overeind"
Dit is nou precies wat ik bedoel te zeggen:
Telfort, veel voor weinig, maar een klantenservice, is een LACHTERTJE!!!
Telfort Webcare:
Dit is natuurlijk geen oplossing en erg simpel..
Los dit eens op voor deze klant, lees je goed?KLANT van jullie.
Deze klant is domweg verkeerd voorgelicht en voorgelogen door een van de medewerkers van Telfort. Erg simpel om het af te doen met, ik kan hier niks aan doen. Oftewel, ik werk dan wel voor Telfort, maar het is niet mijn afdeling, helaas.. En we hebben de klant al binnen..
" haartjes staan zelfs bij mij overeind"
Dit is nou precies wat ik bedoel te zeggen:
Telfort, veel voor weinig, maar een klantenservice, is een LACHTERTJE!!!
Re: Slechte Service Telfort
Ik vind het gewoon belachelijk hoe ik als klant word behandeld. Het is ook een erg makkelijk antwoord. Het is tevens het zelfde verkooppunt wat het toestel een paar dagen later aanbied.Telfort webcare schreef:@Nberg14
Uw reactie begrijp ik. Toch geef ik aan dat er meerdere erkende Telfort verkooppunten zijn, die eventueel wel het gewenste toestel aanbieden. Dat de store manager u niet te woord wilde staan, vind ik zelf ook niet netjes en daarvoor bied ik mijn excuses aan.
Daphne
Dit is oplichten en afpoeieren!
Re: Slechte Service Telfort
Tot op heden niks vernomen van Telfort.
Blijkbaar behandelen ze jarenlange klanten als grofvuil.
Blijkbaar behandelen ze jarenlange klanten als grofvuil.
Re: Slechte Service Telfort
BAH! vind het schandalig.. Probeer eens stappen te ondernemen?
Re: Slechte Service Telfort
Nou mij is alles bekend over de service van Telfort.
Neem van mij aan dat ze wel rekeningen kunnen sturen maar service daar heeft men nooit van gehoord.
En die Dapne van Telfort al helemaal niet .
Afzender Atebr
Neem van mij aan dat ze wel rekeningen kunnen sturen maar service daar heeft men nooit van gehoord.
En die Dapne van Telfort al helemaal niet .
Afzender Atebr
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Slechte Service Telfort
@All
Zojuist is Nberg14 benaderd via een prive bericht om samen tot een oplossing te komen.
Ik wil namelijk ook graag weten door welke medewerker de Overeenkomst tot stand is gekomen, zodat wij dit in de toekomst wellicht kunnen voorkomen.
Zoals eerder aangegeven heb ik begrip voor alle reacties die zijn voortgekomen door dit incident.
Daphne
Zojuist is Nberg14 benaderd via een prive bericht om samen tot een oplossing te komen.
Ik wil namelijk ook graag weten door welke medewerker de Overeenkomst tot stand is gekomen, zodat wij dit in de toekomst wellicht kunnen voorkomen.
Zoals eerder aangegeven heb ik begrip voor alle reacties die zijn voortgekomen door dit incident.
Daphne
Re: Slechte Service Telfort
hahaha. en nu reageer je wel in ene..
Helaas Daphne, je valt door de mand, met je 'goedbedoelde' berichten..
Eerst niet,en dan in ene wel nadat er doorgepraat wordt..
Leg eens uit..
Helaas Daphne, je valt door de mand, met je 'goedbedoelde' berichten..
Eerst niet,en dan in ene wel nadat er doorgepraat wordt..
Leg eens uit..
Re: Slechte Service Telfort
Precies,telfort en daphne reageren normaal op geen enkele klacht , Telfort stuurt de nota`s direct en daarna incasso1s met daarna de deurwaarder en verdubbelt zo de nota`s. Maar na een advocaat in de armen genomen die ook ( MEER GELD KOST)
trekt Telfort zich terug. De lafaards . Dus neem nooit Telfort mensen omdat deze alleen maar nota`s stuurt en geen enkele service verleent. Vooral Daphne niet.
trekt Telfort zich terug. De lafaards . Dus neem nooit Telfort mensen omdat deze alleen maar nota`s stuurt en geen enkele service verleent. Vooral Daphne niet.
Re: Slechte Service Telfort
Zelfs de regiomanagers die winkels bezoeken zeuren hun eigen klantenservice af, ze weten dat het niet goed zit!
IK als winkel heb een dealerdesk telefoonnummer. Als ik die bel krijg ik eerst de onprofessionele klantenservice, pas als hun het niet weten ( in 99% vd gevallen) gaan ze het navragen bij een andere collega met meer skills. Ze sluiten ook binnen de openingstijden van winkels, dus service, tsja..
Zegt genoeg hoe Telfort ook met de dealers omgaat.
IK als winkel heb een dealerdesk telefoonnummer. Als ik die bel krijg ik eerst de onprofessionele klantenservice, pas als hun het niet weten ( in 99% vd gevallen) gaan ze het navragen bij een andere collega met meer skills. Ze sluiten ook binnen de openingstijden van winkels, dus service, tsja..
Zegt genoeg hoe Telfort ook met de dealers omgaat.
Re: Slechte Service Telfort
Ik heb gisteren via wat PB's idd contact gehad met Daphne.
Ze heeft mijn klacht aangekaart bij de regio manager.
Tevens heeft ze mij aangegeven een voorstel te doen waar ze zelf ook blij mee zou zijn. Deze zou ze eigenlijk gisteren al hebben gegeven maar door drukte word dit vandaag.
Ik heb weer een beetje hoop maar wacht nog af.
Ze heeft mijn klacht aangekaart bij de regio manager.
Tevens heeft ze mij aangegeven een voorstel te doen waar ze zelf ook blij mee zou zijn. Deze zou ze eigenlijk gisteren al hebben gegeven maar door drukte word dit vandaag.
Ik heb weer een beetje hoop maar wacht nog af.
Re: Slechte Service Telfort
Al wat gehoord?
Re: Slechte Service Telfort
Ik ben het helemaal met je eens ook ik heb een zeer nare ervaring met Telfort die mij niet eens te woord wil staan en zich maar verschuild achter de telefonistes, terug bellen op mijn verzoek ho maar wel mijn nota uit handen geven aan een incassoburo die zeer agresief en asociaal is en mij mede deelt dat ik alleen maar MOET betalen verders niks. Als ik zeg ik zeg ik heb een brief gestuurd naar de klachtencommissie van telfort zegt Vesting Finance doodleuk doet de commissie niets mee u, moet betalen!!!!Atebr schreef:Precies,telfort en daphne reageren normaal op geen enkele klacht , Telfort stuurt de nota`s direct en daarna incasso1s met daarna de deurwaarder en verdubbelt zo de nota`s. Maar na een advocaat in de armen genomen die ook ( MEER GELD KOST)
trekt Telfort zich terug. De lafaards . Dus neem nooit Telfort mensen omdat deze alleen maar nota`s stuurt en geen enkele service verleent. Vooral Daphne niet.
Het beleid van Telfort is hopeloos en fouten toegeven laat staan herstellen ho maar.
Laatst gewijzigd door kafris op 08 apr 2010 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Slechte Service Telfort
@kafris
Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een PB kunt u uw naw-gegevens en 06-nummer aan mij kenbaar maken.
Daphne
Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een PB kunt u uw naw-gegevens en 06-nummer aan mij kenbaar maken.
Daphne
Re: Slechte Service Telfort
Reageer eens daphne op mijn bericht hierboven. Klopt toch niet hoe jullie te werk gaan..