T-mobile Service
Geplaatst: 17 mar 2010 15:23
Naar aanleiding van mijn bellen naar t-mobile verschijnde keren, ben ik het
nu echt zat.
Ik heb drie aansluitingen bij T-mobile
De eerste twee heb ik nogal problemen (zacht uitgedrukt) mee,
bij het eerste nummer worden kosten in rekening gebracht terwijl ik die servicesnummers nog nooit gebeld heb, en dit valt dan allemaal wel buiten het tegoed telkens
Ik woon vlakbij een grensgebied telkens valt t-mobile weg ! en dan komt er een belgische provider tevoorschijn, nu blijkt dat ik telkens tegen duurder tarief zit te
bellen en smsen(dit heeft zelf een mederwerker van t-mobile bevestigd), terwijl ik gewoon in NEDERLAND woon.
EN EEN ABBONEMENT HEB AFGESLOTEN FLEX 25 DUS 15CENT PM/PSMS: VOOR SMS EN STARTTARIEF BELLEN, EN DUS GEEN 40CENT PM OF 29CENT SMS.
Ik vind dit gewoon ronduit schandalig dat ik op zo manier bedonderd word.
Bij de andere aansluiting heeft heel minimaal bereik en ook het bovenstaande komt regelmatig voor , maar ook als mensen dit nummer niet kunnen
bereiken krijg ik pas 3 a 4 dagen naderhand pas een voicemail bericht of een sms hiervan.
Ook heeft een medewerker van t-mobile gezegd dat het bereik slecht/niet optimaal was, MAAR WAARVOOR BETAAL IK DAN ?????
Als dit zo door moet gaan vorder ik alle automatische incasso's in en betaal ik niet meer.
Ik ga niet betalen voor nummers die ik niet bel en voor buitenlandse kosten terwijl ik gewoon in nederland woon.
En ik mag aannemen als je een abbonement heb bij t-mobile dat de bereikbaarheid dan ook goed is.
Ik mag hopen dat tros radar hier iets aan kan doen.
want dit is niet de eerste keer dat ze kosten bij mij in rekening brengen waarvan ik niet weet wie of wat het is.
nu echt zat.
Ik heb drie aansluitingen bij T-mobile
De eerste twee heb ik nogal problemen (zacht uitgedrukt) mee,
bij het eerste nummer worden kosten in rekening gebracht terwijl ik die servicesnummers nog nooit gebeld heb, en dit valt dan allemaal wel buiten het tegoed telkens
Ik woon vlakbij een grensgebied telkens valt t-mobile weg ! en dan komt er een belgische provider tevoorschijn, nu blijkt dat ik telkens tegen duurder tarief zit te
bellen en smsen(dit heeft zelf een mederwerker van t-mobile bevestigd), terwijl ik gewoon in NEDERLAND woon.
EN EEN ABBONEMENT HEB AFGESLOTEN FLEX 25 DUS 15CENT PM/PSMS: VOOR SMS EN STARTTARIEF BELLEN, EN DUS GEEN 40CENT PM OF 29CENT SMS.
Ik vind dit gewoon ronduit schandalig dat ik op zo manier bedonderd word.
Bij de andere aansluiting heeft heel minimaal bereik en ook het bovenstaande komt regelmatig voor , maar ook als mensen dit nummer niet kunnen
bereiken krijg ik pas 3 a 4 dagen naderhand pas een voicemail bericht of een sms hiervan.
Ook heeft een medewerker van t-mobile gezegd dat het bereik slecht/niet optimaal was, MAAR WAARVOOR BETAAL IK DAN ?????
Als dit zo door moet gaan vorder ik alle automatische incasso's in en betaal ik niet meer.
Ik ga niet betalen voor nummers die ik niet bel en voor buitenlandse kosten terwijl ik gewoon in nederland woon.
En ik mag aannemen als je een abbonement heb bij t-mobile dat de bereikbaarheid dan ook goed is.
Ik mag hopen dat tros radar hier iets aan kan doen.
want dit is niet de eerste keer dat ze kosten bij mij in rekening brengen waarvan ik niet weet wie of wat het is.