Pagina 1 van 1

Vodafone

Geplaatst: 18 mar 2010 09:18
door Tonvdbijl
Als account manager van ANWB Media (kampioen) heb ik de problematiek met Vodafone besproken. Bij Vodafone is men druk bezig met allerlei verbeterpunten en oplossingen om een goede service te leveren. Het heeft en krijgt alle aandacht.

Re: Vodafone

Geplaatst: 20 mar 2010 20:39
door mamamoesje
Nou Ton, ik mag het hopen. Wij hebben ondertussen onze 7e!! telefoon aangeboden gekregen. We zijn echter nog niet op het aanbod in gegaan, omdat we al zoveel loze beloftes hebben gehad. We wachten al 3 1/2 maand bijna. Ben het spuugzat. Het gelieg en bedrieg. Op woensdag staat de telefoon klaar voor verzending. De medewerkster zegt mij toe uit het raam te springen als het zo niet is. (ze mag springen dus.) en vrijdags is het niet meer op voorraad! Dat kan toch niet. Kom op zeg

Re: Vodafone

Geplaatst: 21 mar 2010 00:59
door cheesecurve
ANWB, hebben wij u ooit verkeerd gestuurd :?: :?:
jazeker, door uw goede naam aan deze malafide verkooppraktijken te (blijven)lenen,
bovendien neemt u niet eens de moeite om trouwe ANWB leden die u opmerkzaam maken (meerdere keren) op deze wantoestanden persoonlijk te antwoorden, (ondanks de toezegging van automatische beantwoording om er spoedig op in te gaan), dit zal bij de eerstkomende algemene ledenvergadering voor het voetlicht gebracht moeten gaan worden...
ik ben zeer teleurgesteld in deze organisatie, gelukkig kunnen ze nog wel een kapotte auto onderweg repareren, dat nog wel :oops:

Re: Vodafone

Geplaatst: 22 mar 2010 21:12
door mich24
Wat kan de ANWB er nou aan doen dat een adverteerder fouten maakt :roll:

Re: Vodafone

Geplaatst: 22 mar 2010 21:25
door bianca9
ik heb weinig van die verbeter punten gemerkt bij klachten word je 4 keer doorverbonden vinden ze het ook nog raar dat je pissig word . Gek he als je steeds hetzelfde moet vertellne

Re: Vodafone

Geplaatst: 27 mei 2010 18:43
door zzmak
Het is nu inmiddels 27 mei, maar het is nog steeds verschrikkelijk problematisch om in contact te komen met de goede afdeling voor het ontbinden van het contract. De ANWB zal hier wel heel goed aan verdienen, maar ik begrijp niet dat
de ANWB geassocieerd met zo'n slechte service van de vodafone.

Re: Vodafone

Geplaatst: 31 mei 2010 12:38
door Beuker
Hallo,

Zo te zien ben ik niet de enige die maar wacht....

Ben nu bijna 4 maand verder, en nu is er niets meer bekend.
op postcode, en mobiel nummer is niet meer te vinden,

Tevens de ref.nr. die ik in de e-mail van vodafone kreeg beginnend met een 8 (wordt niet meer gebruikt/niet bekend? :? )

Zijn er meer met dit probleem?

Heb nu al een 3 tal 0800 nummers gebeld en ze verwijnen me steeds weer door naar de andere....

alvast bedankt.