Fratsen van Aegon
Geplaatst: 18 mar 2010 11:58
Na 15 jaar expireerde per 1 februari jl. mijn Koersplan van Aegon. Het eindbedrag was teleurstellend. Ik blijk meer ingelegd te hebben dan ik nu krijg. Maar ik ben bij Koersplan De Weg Kwijt aangesloten dus hopelijk komt er nog voor mijn dood een positieve uitspraak van de rechtbank. Aegon traineert de rechtszaak namelijk al jaaaaaren. Maar nu komt het.
Het bedrag werd maar niet op mijn bankrekening gestort. Vandaag kreeg ik het volgende te horen:
Geachte heer .....,
Graag reageren wij op uw e-mail.
Onze excuses voor het ongemak.
Na controle is gebleken dat de uitkering is gestort op het rekeningnummer, maar het bedrag is teruggestort naar AEGON. Wij zijn dit probleem aan het onderzoeken.
Heeft u nog vragen, mail ons gerust of ga naar onze veelgestelde vragen op onze website.
Met vriendelijke groet,
AEGON Bank
www.aegonbank.nl
Hè? Ik heb totaal geen bedrag op mijn rekening gezien en terugstorten naar Aegon is wel het laatste wat ik zou doen.
Wat moet ik hier nou mee? Bellen wil ik ze niet, want ik scheld dat dieventuig voor rot.
Het bedrag werd maar niet op mijn bankrekening gestort. Vandaag kreeg ik het volgende te horen:
Geachte heer .....,
Graag reageren wij op uw e-mail.
Onze excuses voor het ongemak.
Na controle is gebleken dat de uitkering is gestort op het rekeningnummer, maar het bedrag is teruggestort naar AEGON. Wij zijn dit probleem aan het onderzoeken.
Heeft u nog vragen, mail ons gerust of ga naar onze veelgestelde vragen op onze website.
Met vriendelijke groet,
AEGON Bank
www.aegonbank.nl
Hè? Ik heb totaal geen bedrag op mijn rekening gezien en terugstorten naar Aegon is wel het laatste wat ik zou doen.
Wat moet ik hier nou mee? Bellen wil ik ze niet, want ik scheld dat dieventuig voor rot.