Pagina 1 van 1

energie direct

Geplaatst: 18 mar 2010 12:58
door miep2010
Energie direct is wel heel erg direct!
Vooral met het inschakelen van incassoburo: INTRUM JUSTITIA!!

Ben sinds dec-09 klant van energie direct. 1e incasso is niet gelukt,waarna ze een email sturen, met daarin ook de tekst dat ze gaan bellen en op 08-01-10 per email een acceptmail zouden sturen.

Ja, bellen hebben ze gedaan. Acceptmail had ik op de 17e januari nog niet ontvangen. Op deze dag heb ik per email de acceptmail opgevraagd, omdat ik de termijn dec wil gaan betalen. Op de 19e januari overgemaakt. En plots 2 a 3 dagen later het incassoburo INTRUM JUSTITIA. Deze wil tot nu toe dat ik 248,00 euro ga overmaken. (termijnbedrag 186,00) 60 euro kosten!!!

Ze hebben al 4x gebeld,elke week dreigbrieven, omdat Energie Direct hun zaken niet goed hebben geboekt!!!

Re: energie direct

Geplaatst: 24 apr 2010 18:22
door Celesta82
Wij maken nu precies het zelfde mee.
De betaling van Februari hebben ze niet af kunnen schrijven, dat was bij ons bekend omdat Eneco ook een bedrag had afgeschreven wij wilde dit eerst uitzoeken.
Wij hebben een mail ontvangen en ze beloofde een link te sturen deze nooit ontvangen.
Op 29 maart ontvangen wij een brief van Itrum justitia, wij hebben gelijk de rekening overgemaakt.
alleen hebben wij dit niet gedaan naar Intrum Justitia maar naar Energie direct.
Dus wij dachten nu zijn we ervan af.

Maar nee hoor wat heeft Enegie Direct gedaan de betaling van 29 maart verekend met April.

Dit slaat helemaal nergens op.
Hun spelen gewoon samen met Intrum Justitia, hun willen samen gewoon aan de mensen verdienen.

Wij zijn pas in februari over gestapt en nu begint het gedonder al.

Mijn vriend heeft verschillende keren telefonisch contact met ze gehad, maar de mensen zijn absoluut niet vriendelijk.

22 april ben ik zelf maar gaan bellen, want was het er absoluut niet mee eens hoe hun te werk gaan, heb dit ook duidelijk gemaakt aan hun en ben altijd netjes en beleefd gebleven.
Toen hing die mederwerker gewoon de telefoon erop.
Ik dacht dat ik gek werd, en heb weer terug gebeld en heb toen Wouter Smit aan de telefoon gehad.
Deze meneer was ook niet klantvriendelijk, en wist mij ook te vertellen dat wij nooit contact met hun hebben opgezocht.

Met Energie Direct en Intrum Justitia is gewoon niet mee te praten, ik heb nog nooit zulke slechte klantenservices aan de telefoon gehad.
Ze zijn beide absoluut niet vriendelijk en willen absoluut ook geen oplossing met je zoeken.

Ik raad ook iedereen af om bij Energie Direct klant te worden.
Ik ga volgend jaar gewoon terug naar Eneco of Nuon, want hier zijn we wel altijd vriendelijk te woord gestaan en denken de mensen ook met je mee.